8. leht 8-st

Postitatud: 14 Juun 2011 21:40
Postitas Viin
Jama juhus küll.

Kas see pidurivõimendi voolik peab vaakumit ka?

Postitatud: 14 Juun 2011 21:44
Postitas rs7
Peab küll minu arust. Võimendi töötab ilusti :)

Postitatud: 15 Juun 2011 14:35
Postitas logman
Kunagi juhtus mu kopeikaga sama lugu, ainult et vasaku poolega.
Talvine tee oli nagu klaasiga kaetud, kiirus 30-40 km/h ja äkitselt pidin rooli poole ringi jagu korrigeerima, et auto otse liiguks. Kooserdasin kuidagi ajutise elupaigani Aravetel ära ja sealt siis vaba hetke tekkimisel treilale ning koju.
Sinna mu klassiku ajalugu siis lo^ppeski. Leidus ostja, kes temaga nats aega edasi jändas ja auto edasine saatus ongi teadmata. Nähtavasti vedeleb kuskil kuuriall.

Postitatud: 15 Juun 2011 18:41
Postitas rs7
Ausaltöelda tekkis mul peale seda õnnetust väike masendus, aga nüüdseks üle läinud ja motivatsioon autoga tegeleda tagasi.

Postitatud: 16 Juun 2011 13:45
Postitas olaaf
mis masendus - võtad 2mm plekki tüki, pool meetrit pooletollist veetoru 4 lada plokikaane polti ja mutrid sinna - veidi keevitust ja asi kombes - mõned ülesvõtted töö käigust:

tekitad õigetesse kohtadesse avad - mõõdad paika torujupid,
Pilt

selle topeltpleki sealt alt raiud minema koos poldipesadega...
asemele sirge 2mm plekk ja õigetesse kohtadesse nii suur auk, et polt tuleb läbi aga toru jääb pidama - so üsna täpne töö
seejärel tegin mina nii, et keevitasin torud kinni ülevalt auto külge - siis tegin metallplaadi sisse suuremad avad ja täitsin keevisega plaadi ja toru vahelise süvendi.
Pilt

peale seda plaat äärtest kinni keevitada ja sillatala alla keerata..

edu ja pealehakkamist...

Postitatud: 18 Juun 2011 23:42
Postitas rs7
Masendus tekkis sellest, et läks katki ja esiosa vaja laiali kiskuda, mitte sellest, et vaja natuke keevitada :D
Aga tänud nõuannete eest olaaf :)

Praegu käib siis sillatala otsing. Võib teha pakkumisi. Hea on kui asub Saaremaal.

Postitatud: 31 Dets 2012 12:05
Postitas rs7
Pole ammu uuendanud teemat, aga pole ka väga põhjust olnud ajapuuduse tõttu.
Sillatala sai korda eelmise aasta alguses ja selle aasta sees sai 1600ne mootor kokku ja autole peale. Eile tegi auto esimesed hääled üle pika aja :)

Kuna silinder oli suhteliselt vähe kulnud, siis ei näinud mõtet ploki puurimisse saata. Ära said vahetatud rõngad ja saaled. Kaas käis lihvimises ja klapid sai uued. Kaane ja kollektori augud sai paremini ühtima pandud. Paigaldasin ka nö kontaktivaba süütesüsteemi. El. vent on ka olemas, aga tuleb teha koht anduri jaoks.
Eile said siis esimesi hääli kuulda. Hääled saime kätte päris ruttu. Jagaja sai kogemata küll esimese hooga valesti peale. Käis ühtlaselt, aga uute klappide tõttu lagises nagu diisel. Klapid said enne tööle panekut küll reguleeritud, aga ilmselt tuleb korra veel üle käia ja peale sissetöötamist veel.

Enne suverehvi hooaea tuleb veel ära vahetada üks mootoripadi ja mões kohas roostega võidelda. Siis sillastendi ja mootorit sisse sõitma :)


Uus sillatala kinnitus:
Pilt

Uut sillatala sai veidi tugevadtud:
Pilt

Harisin natuke mootoriruumi
Pilt

Sillatala all:
Pilt

Lihvitud plokikaas uute klappidega:
Pilt

Mootor peal:
Pilt

Postitatud: 31 Dets 2012 13:02
Postitas Sander
Kapotialt muidu enamvähem aga see kollane õhufiltri kopsik ei istu mulle väga. Kas tegid mootoriploki ennem puhtaks ka kui vahele panid või mitte?

Postitatud: 31 Dets 2012 13:18
Postitas rs7
See kollane on ajutine ka, sest plaanin toruga lahendust. Enne lahti võtmist sai ikka mootori plok puhtaks pestud. Värvida kahjuks aega ei olnud :\

Postitatud: 31 Dets 2012 19:24
Postitas olaaf
Palju kaanest maha võtsid?
Kõrgel blokil oleks parem olnud 2mm blokist lasta maha viilida.. Jääks asi detonatsioonikindlam :)

Postitatud: 01 Jaan 2013 16:50
Postitas rs7
Ei lasknud mingit kindlat mõõtu võtta. Ütlesin, et lihvige siledaks ja unustasin pärast küsida, et palju siis võeti :D

Postitatud: 01 Jaan 2013 19:05
Postitas Mikk
Kui palutakse siledaks lasta võetakse üldjuhul maha minimaalne metalli kogus. Seega ei usu, et sellest kaanest üle 0,2(seegi ekstreemne juba) mm maha on võetud. Mis iseenest on kahju, aga mõnes mõttes ka hea. Kahju sellepärast, et surveaste endiselt madal. Hea sellepärast, et plokist ongi õigem maha võtta.