2103, rs7, 1983

2103, rs7, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

#141

Postitus Postitas Viin » 14 Juun 2011 21:40

Jama juhus küll.

Kas see pidurivõimendi voolik peab vaakumit ka?

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#142

Postitus Postitas rs7 » 14 Juun 2011 21:44

Peab küll minu arust. Võimendi töötab ilusti :)

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3916
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#143

Postitus Postitas logman » 15 Juun 2011 14:35

Kunagi juhtus mu kopeikaga sama lugu, ainult et vasaku poolega.
Talvine tee oli nagu klaasiga kaetud, kiirus 30-40 km/h ja äkitselt pidin rooli poole ringi jagu korrigeerima, et auto otse liiguks. Kooserdasin kuidagi ajutise elupaigani Aravetel ära ja sealt siis vaba hetke tekkimisel treilale ning koju.
Sinna mu klassiku ajalugu siis lo^ppeski. Leidus ostja, kes temaga nats aega edasi jändas ja auto edasine saatus ongi teadmata. Nähtavasti vedeleb kuskil kuuriall.

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#144

Postitus Postitas rs7 » 15 Juun 2011 18:41

Ausaltöelda tekkis mul peale seda õnnetust väike masendus, aga nüüdseks üle läinud ja motivatsioon autoga tegeleda tagasi.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#145

Postitus Postitas olaaf » 16 Juun 2011 13:45

mis masendus - võtad 2mm plekki tüki, pool meetrit pooletollist veetoru 4 lada plokikaane polti ja mutrid sinna - veidi keevitust ja asi kombes - mõned ülesvõtted töö käigust:

tekitad õigetesse kohtadesse avad - mõõdad paika torujupid,
Pilt

selle topeltpleki sealt alt raiud minema koos poldipesadega...
asemele sirge 2mm plekk ja õigetesse kohtadesse nii suur auk, et polt tuleb läbi aga toru jääb pidama - so üsna täpne töö
seejärel tegin mina nii, et keevitasin torud kinni ülevalt auto külge - siis tegin metallplaadi sisse suuremad avad ja täitsin keevisega plaadi ja toru vahelise süvendi.
Pilt

peale seda plaat äärtest kinni keevitada ja sillatala alla keerata..

edu ja pealehakkamist...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#146

Postitus Postitas rs7 » 18 Juun 2011 23:42

Masendus tekkis sellest, et läks katki ja esiosa vaja laiali kiskuda, mitte sellest, et vaja natuke keevitada :D
Aga tänud nõuannete eest olaaf :)

Praegu käib siis sillatala otsing. Võib teha pakkumisi. Hea on kui asub Saaremaal.

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#147

Postitus Postitas rs7 » 31 Dets 2012 12:05

Pole ammu uuendanud teemat, aga pole ka väga põhjust olnud ajapuuduse tõttu.
Sillatala sai korda eelmise aasta alguses ja selle aasta sees sai 1600ne mootor kokku ja autole peale. Eile tegi auto esimesed hääled üle pika aja :)

Kuna silinder oli suhteliselt vähe kulnud, siis ei näinud mõtet ploki puurimisse saata. Ära said vahetatud rõngad ja saaled. Kaas käis lihvimises ja klapid sai uued. Kaane ja kollektori augud sai paremini ühtima pandud. Paigaldasin ka nö kontaktivaba süütesüsteemi. El. vent on ka olemas, aga tuleb teha koht anduri jaoks.
Eile said siis esimesi hääli kuulda. Hääled saime kätte päris ruttu. Jagaja sai kogemata küll esimese hooga valesti peale. Käis ühtlaselt, aga uute klappide tõttu lagises nagu diisel. Klapid said enne tööle panekut küll reguleeritud, aga ilmselt tuleb korra veel üle käia ja peale sissetöötamist veel.

Enne suverehvi hooaea tuleb veel ära vahetada üks mootoripadi ja mões kohas roostega võidelda. Siis sillastendi ja mootorit sisse sõitma :)


Uus sillatala kinnitus:
Pilt

Uut sillatala sai veidi tugevadtud:
Pilt

Harisin natuke mootoriruumi
Pilt

Sillatala all:
Pilt

Lihvitud plokikaas uute klappidega:
Pilt

Mootor peal:
Pilt

Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

#148

Postitus Postitas Sander » 31 Dets 2012 13:02

Kapotialt muidu enamvähem aga see kollane õhufiltri kopsik ei istu mulle väga. Kas tegid mootoriploki ennem puhtaks ka kui vahele panid või mitte?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#149

Postitus Postitas rs7 » 31 Dets 2012 13:18

See kollane on ajutine ka, sest plaanin toruga lahendust. Enne lahti võtmist sai ikka mootori plok puhtaks pestud. Värvida kahjuks aega ei olnud :\

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#150

Postitus Postitas olaaf » 31 Dets 2012 19:24

Palju kaanest maha võtsid?
Kõrgel blokil oleks parem olnud 2mm blokist lasta maha viilida.. Jääks asi detonatsioonikindlam :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
rs7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 23 Juul 2006 10:57
Asukoht: saaremaa
Autod: vaz 2103

#151

Postitus Postitas rs7 » 01 Jaan 2013 16:50

Ei lasknud mingit kindlat mõõtu võtta. Ütlesin, et lihvige siledaks ja unustasin pärast küsida, et palju siis võeti :D

Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#152

Postitus Postitas Mikk » 01 Jaan 2013 19:05

Kui palutakse siledaks lasta võetakse üldjuhul maha minimaalne metalli kogus. Seega ei usu, et sellest kaanest üle 0,2(seegi ekstreemne juba) mm maha on võetud. Mis iseenest on kahju, aga mõnes mõttes ka hea. Kahju sellepärast, et surveaste endiselt madal. Hea sellepärast, et plokist ongi õigem maha võtta.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist