2103, rs7, 1983
2103, rs7, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2103, rs7, 1983
Auto sain endale vanaisalt. Tuleb tunnistada, et pole saanud sellega veel meetritki sõita :S. Nimelt tõi vanaisa selle mu papsi kätte remonti (vahetust vajasid püksid, summuti, tagumised amordid ja põhja oli vaja keevitada). Vahepeal õnnestus vanaisal aga omale uus auto muretseda ja mina lunisin zigle endale .
Ajalugu on tal päris lahe. Auto on põhimõteliselt perekonna reliikvia, sest sellega on pikemat aega sõitnud ka minu isa. Lisks on see olnud umbes 32es pulmas pulmauto ja seda ühe aasta jooksul. Käis 33mes pulmas, aga ühes ei olnud pulmaauto. Kusjuures kõik paarid,kelle pulmas see Lada pulmaauto oli, on siiani koos. Õnnelik auto .Eks ta oli siis omalajal väga tegija auto . Vene ajal õnnestus papsil kuskilt pioneeri kassettmakk ja pioneeri kõlarid muretseda. Omal ajal olla see sigakõva värk olnud . Seda autot väga hästi hoitud ja ta pole teindu ühtegi avariid( va üks kits kes otsutas iluvõresse hüppata ). Isa rääkis mulle, et kunagi tegi ta selle Ladaga kogemata jäärajal ka salto ära, kusjuures mingi ime läbi jäi käi kõik terveks ja autol ei olnud mitte ühtegi mõlki . Mis moodi see võimalik on, seda ma ei tea. Ise oli ta ennast peale seda manöövrit tagaistmelt leidnud
Tehasest oli see auto nii tulnud, et ühe tagaukse ja kere vahel võis sõrme läbi pista XD. Muidugi parandati see viga ära. Algusest kuni kuskil kuskil 1995nda aastani sai ta regulaarselt korrosioonitõrjet, aga siis jäi asi natuke soiku. Nüüd siis sai asi jälle kätte võetud.
Mootor on 1300 cm3. Paar aastat tagasi on mootor vahetatud 21011 mootori vastu, vana väsis ära ja odavama oli uus panna kui vanale remonti teha . Mõte on kuskilt 1,5, 1,6 või 1,7 hankida või siis panna teha originaalmootorile kapremont.Praegune 1300 jooksis kunagi kokku ja see on uuesti käima pandud. 5-käigulise kasti tahaks ka muretseda.
Kogu auto remondiga juhtus nii, et selle tegemise käigus on see muutnud järjest põhjalikumaks ja auto on praegu üsna pulkadeks.
Mis on tehtud ja mis on plaanis teha:
Veermik :
Taga uued amorid; täiesti uus tagasil(tuli kuskilt garaa?ist välja, pole kunagi auto all olnud); vahetatud peaaegu kõik hoovad, mis tagasilda kereküljes hoiavad; taga uued pidurisilindrid; kõik piduritorud uued ; ees vahetatud sarniirid ja puksid; olemas on uued RS 7 14 tollised valuveljed.
Mootor :
Uued mootoripadjad (üks vana läksi katki, sest pükste vahetamisel said mootorit natuke tõstetud, muidu ei saanud lihtsalt neid kätte :S ); uus bensiinitoru; kett pingutatud; uus summuti( hiljem tuleb viimase püti asemele roostevabast otseläbi summuti )
Kere :
Ees pandud uued tundraua kohad( vanaisa oli offroadi teinud ja need puruks sõitnud....läksid selle tõttu rooste ja põhi roostetas läbi nende kohalt); pagasiruumi põhjaks olev plekk on uskumatult õhuke ja ühest kohast sai veidi lapidud seda; kere alt puhtaks nühitud ja roostesed kohad puhtaks lastud, roostesurmaga üle ja grunt peale, hiljem kui auto värvitud on laseme alt mingi vaha laadse asjaga üle; väikesest värviparandusest on saanud märkamatult saanud plaan terve auto üle värvida(värv jääb samaks ) ; ette tuleb uus klaas(toonribaga üleval); taha tuleb peegelkilega toonklaas; ette on sobitatud juba spoiler või põll( ei teagi kuidas seda nimetada), mis tuli ka kuskilt garaa?ist välja ; taha leidsime ühe katkise pooleks plastiktiiva, mis tuleb sobima panna ja siis laseme uue teha, kusjuures esimese plekist spoileri järgi laseme plastiku teha; uued peeglid.
Intejöör :
Tulevad Saab 90 istmed ja väiksem rool; mingi muusika tahaks ka sisse mängima panna ;
Auto kallal on töö juba jupp aega käinud. Kogu töö oleme siiani isaga koos teinud, ise eriti ei oskaks ka( keevitada ei oska ja mootrist ka eriti palju ei jaga). Isal ka eriti aega ei ole ja siis edenebki ta nii krdi visalt. Plaan on auto kevadeks valmis saada
Ajalugu on tal päris lahe. Auto on põhimõteliselt perekonna reliikvia, sest sellega on pikemat aega sõitnud ka minu isa. Lisks on see olnud umbes 32es pulmas pulmauto ja seda ühe aasta jooksul. Käis 33mes pulmas, aga ühes ei olnud pulmaauto. Kusjuures kõik paarid,kelle pulmas see Lada pulmaauto oli, on siiani koos. Õnnelik auto .Eks ta oli siis omalajal väga tegija auto . Vene ajal õnnestus papsil kuskilt pioneeri kassettmakk ja pioneeri kõlarid muretseda. Omal ajal olla see sigakõva värk olnud . Seda autot väga hästi hoitud ja ta pole teindu ühtegi avariid( va üks kits kes otsutas iluvõresse hüppata ). Isa rääkis mulle, et kunagi tegi ta selle Ladaga kogemata jäärajal ka salto ära, kusjuures mingi ime läbi jäi käi kõik terveks ja autol ei olnud mitte ühtegi mõlki . Mis moodi see võimalik on, seda ma ei tea. Ise oli ta ennast peale seda manöövrit tagaistmelt leidnud
Tehasest oli see auto nii tulnud, et ühe tagaukse ja kere vahel võis sõrme läbi pista XD. Muidugi parandati see viga ära. Algusest kuni kuskil kuskil 1995nda aastani sai ta regulaarselt korrosioonitõrjet, aga siis jäi asi natuke soiku. Nüüd siis sai asi jälle kätte võetud.
Mootor on 1300 cm3. Paar aastat tagasi on mootor vahetatud 21011 mootori vastu, vana väsis ära ja odavama oli uus panna kui vanale remonti teha . Mõte on kuskilt 1,5, 1,6 või 1,7 hankida või siis panna teha originaalmootorile kapremont.Praegune 1300 jooksis kunagi kokku ja see on uuesti käima pandud. 5-käigulise kasti tahaks ka muretseda.
Kogu auto remondiga juhtus nii, et selle tegemise käigus on see muutnud järjest põhjalikumaks ja auto on praegu üsna pulkadeks.
Mis on tehtud ja mis on plaanis teha:
Veermik :
Taga uued amorid; täiesti uus tagasil(tuli kuskilt garaa?ist välja, pole kunagi auto all olnud); vahetatud peaaegu kõik hoovad, mis tagasilda kereküljes hoiavad; taga uued pidurisilindrid; kõik piduritorud uued ; ees vahetatud sarniirid ja puksid; olemas on uued RS 7 14 tollised valuveljed.
Mootor :
Uued mootoripadjad (üks vana läksi katki, sest pükste vahetamisel said mootorit natuke tõstetud, muidu ei saanud lihtsalt neid kätte :S ); uus bensiinitoru; kett pingutatud; uus summuti( hiljem tuleb viimase püti asemele roostevabast otseläbi summuti )
Kere :
Ees pandud uued tundraua kohad( vanaisa oli offroadi teinud ja need puruks sõitnud....läksid selle tõttu rooste ja põhi roostetas läbi nende kohalt); pagasiruumi põhjaks olev plekk on uskumatult õhuke ja ühest kohast sai veidi lapidud seda; kere alt puhtaks nühitud ja roostesed kohad puhtaks lastud, roostesurmaga üle ja grunt peale, hiljem kui auto värvitud on laseme alt mingi vaha laadse asjaga üle; väikesest värviparandusest on saanud märkamatult saanud plaan terve auto üle värvida(värv jääb samaks ) ; ette tuleb uus klaas(toonribaga üleval); taha tuleb peegelkilega toonklaas; ette on sobitatud juba spoiler või põll( ei teagi kuidas seda nimetada), mis tuli ka kuskilt garaa?ist välja ; taha leidsime ühe katkise pooleks plastiktiiva, mis tuleb sobima panna ja siis laseme uue teha, kusjuures esimese plekist spoileri järgi laseme plastiku teha; uued peeglid.
Intejöör :
Tulevad Saab 90 istmed ja väiksem rool; mingi muusika tahaks ka sisse mängima panna ;
Auto kallal on töö juba jupp aega käinud. Kogu töö oleme siiani isaga koos teinud, ise eriti ei oskaks ka( keevitada ei oska ja mootrist ka eriti palju ei jaga). Isal ka eriti aega ei ole ja siis edenebki ta nii krdi visalt. Plaan on auto kevadeks valmis saada
mõned pildid :)
MÕNED PILDID VÄLJAST :
ESISPOILER KÜLGE SOBITATUNA :
ISTMED PAIGALDAMISEL :
ISTE :
UUS TAGASILD JA SUMMUTI :
EEST :
MOOTOR :
TULEVANE TAGASPOILER :
PÕHI :
UUS ESIKLAAS :
ESISPOILER KÜLGE SOBITATUNA :
ISTMED PAIGALDAMISEL :
ISTE :
UUS TAGASILD JA SUMMUTI :
EEST :
MOOTOR :
TULEVANE TAGASPOILER :
PÕHI :
UUS ESIKLAAS :
praegune seis
Praegusel hetkel käib siis ismete paigaldamine. Nädala lõpuks loodame valmis saada. Kui ismed on sees, siis on ilmselt järgmine etapp auto värvimisse viia . Värv juba ammu olemas , eeltööd tuleb ka veel teha veidi.
Tuleks natuke puhtamaks teha seda mootoriruumi......väike pesu vb.....Algselt postitas: Suska
Siit peaks tulema päris korralik auto. Mootori ruum on küll hetkel masendav, tuleb kähku korda teha!
Taga tiib on käsitöö? Kas esispoiler on lada originaal vanakooli sahk?
Tagaspoiler on käsitöö vist jah....tegelikult on see antud hetkel pooleks murdunud :S....lisaks ei istu ta ka hästi 03mele....05ele mõeldud vist.....05el on minu arust pagasiluuk sile.
Esispoileri kohta ütles isa, et see on lada orginaal.....ju ta on siis see lumesahk.....aga selle lumesahaga näeb minu arust parem välja kui ilma
[Muudetud: 4-1-2007 rs7]
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ilus, jõudu ja jaxu ja tulgu ikka kena auto Jään valmimist ootama ja tahaks näha autot peale värvimist juba
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Algselt postitas: kapa
Tore on vaadata seda, kui tehakse Ladast midagi kena, mitte ei astuta Nissani või bemari kallale. Edu ja usun, et siit tuleb "midagi":rolleyes
Kui vanaisa oleks mulle Nissani andnud, siis oleks seda ka teinud
2 nädala hakkan juppe külge laduma ja panen valud ka alla.....eks siis näeb kuidas see "midagi" hakkab välja nägema
[Muudetud: 24-3-2007 rs7]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Enamuse välisdetaile oled suutnud korralikult eemaldada. Tubli. Milleks siis mõned erandid, mis terviku ära rikuvad? Selle tule (kollase noolega) ära võtmiseks ja tagasi panemiseks läheb aega max 5 min. Võta aega, kui kaua puhastamise peale läheb (või näiteks enne värvimist teipimiseks). Pea sama kehtib külje suunakate kohta.
Ära võttes tulemus ka palju konkreetsem/ilusam.
Ära võttes tulemus ka palju konkreetsem/ilusam.
C
Tuleb tunnistada, et ukse tuled oleks võinud tegelilkult ära kruvida küll.
Suunakatega on aga nii, et eemaldasin ainult klaasi...ja kuna ei teadnud eriti kuidas ülejäänud kaadervärk sealt ära käib ega viitsinud ka nuputada, siis teipisin selle lihtsalt kinni. Teipimisest jäänud koleda ääre katab klaas õnneks ära.
Suunakatega on aga nii, et eemaldasin ainult klaasi...ja kuna ei teadnud eriti kuidas ülejäänud kaadervärk sealt ära käib ega viitsinud ka nuputada, siis teipisin selle lihtsalt kinni. Teipimisest jäänud koleda ääre katab klaas õnneks ära.