2103, rs7, 1983
Postitatud: 04 Jaan 2007 01:44
Auto sain endale vanaisalt. Tuleb tunnistada, et pole saanud sellega veel meetritki sõita :S. Nimelt tõi vanaisa selle mu papsi kätte remonti (vahetust vajasid püksid, summuti, tagumised amordid ja põhja oli vaja keevitada). Vahepeal õnnestus vanaisal aga omale uus auto muretseda ja mina lunisin zigle endale .
Ajalugu on tal päris lahe. Auto on põhimõteliselt perekonna reliikvia, sest sellega on pikemat aega sõitnud ka minu isa. Lisks on see olnud umbes 32es pulmas pulmauto ja seda ühe aasta jooksul. Käis 33mes pulmas, aga ühes ei olnud pulmaauto. Kusjuures kõik paarid,kelle pulmas see Lada pulmaauto oli, on siiani koos. Õnnelik auto .Eks ta oli siis omalajal väga tegija auto . Vene ajal õnnestus papsil kuskilt pioneeri kassettmakk ja pioneeri kõlarid muretseda. Omal ajal olla see sigakõva värk olnud . Seda autot väga hästi hoitud ja ta pole teindu ühtegi avariid( va üks kits kes otsutas iluvõresse hüppata ). Isa rääkis mulle, et kunagi tegi ta selle Ladaga kogemata jäärajal ka salto ära, kusjuures mingi ime läbi jäi käi kõik terveks ja autol ei olnud mitte ühtegi mõlki . Mis moodi see võimalik on, seda ma ei tea. Ise oli ta ennast peale seda manöövrit tagaistmelt leidnud
Tehasest oli see auto nii tulnud, et ühe tagaukse ja kere vahel võis sõrme läbi pista XD. Muidugi parandati see viga ära. Algusest kuni kuskil kuskil 1995nda aastani sai ta regulaarselt korrosioonitõrjet, aga siis jäi asi natuke soiku. Nüüd siis sai asi jälle kätte võetud.
Mootor on 1300 cm3. Paar aastat tagasi on mootor vahetatud 21011 mootori vastu, vana väsis ära ja odavama oli uus panna kui vanale remonti teha . Mõte on kuskilt 1,5, 1,6 või 1,7 hankida või siis panna teha originaalmootorile kapremont.Praegune 1300 jooksis kunagi kokku ja see on uuesti käima pandud. 5-käigulise kasti tahaks ka muretseda.
Kogu auto remondiga juhtus nii, et selle tegemise käigus on see muutnud järjest põhjalikumaks ja auto on praegu üsna pulkadeks.
Mis on tehtud ja mis on plaanis teha:
Veermik :
Taga uued amorid; täiesti uus tagasil(tuli kuskilt garaa?ist välja, pole kunagi auto all olnud); vahetatud peaaegu kõik hoovad, mis tagasilda kereküljes hoiavad; taga uued pidurisilindrid; kõik piduritorud uued ; ees vahetatud sarniirid ja puksid; olemas on uued RS 7 14 tollised valuveljed.
Mootor :
Uued mootoripadjad (üks vana läksi katki, sest pükste vahetamisel said mootorit natuke tõstetud, muidu ei saanud lihtsalt neid kätte :S ); uus bensiinitoru; kett pingutatud; uus summuti( hiljem tuleb viimase püti asemele roostevabast otseläbi summuti )
Kere :
Ees pandud uued tundraua kohad( vanaisa oli offroadi teinud ja need puruks sõitnud....läksid selle tõttu rooste ja põhi roostetas läbi nende kohalt); pagasiruumi põhjaks olev plekk on uskumatult õhuke ja ühest kohast sai veidi lapidud seda; kere alt puhtaks nühitud ja roostesed kohad puhtaks lastud, roostesurmaga üle ja grunt peale, hiljem kui auto värvitud on laseme alt mingi vaha laadse asjaga üle; väikesest värviparandusest on saanud märkamatult saanud plaan terve auto üle värvida(värv jääb samaks ) ; ette tuleb uus klaas(toonribaga üleval); taha tuleb peegelkilega toonklaas; ette on sobitatud juba spoiler või põll( ei teagi kuidas seda nimetada), mis tuli ka kuskilt garaa?ist välja ; taha leidsime ühe katkise pooleks plastiktiiva, mis tuleb sobima panna ja siis laseme uue teha, kusjuures esimese plekist spoileri järgi laseme plastiku teha; uued peeglid.
Intejöör :
Tulevad Saab 90 istmed ja väiksem rool; mingi muusika tahaks ka sisse mängima panna ;
Auto kallal on töö juba jupp aega käinud. Kogu töö oleme siiani isaga koos teinud, ise eriti ei oskaks ka( keevitada ei oska ja mootrist ka eriti palju ei jaga). Isal ka eriti aega ei ole ja siis edenebki ta nii krdi visalt. Plaan on auto kevadeks valmis saada
Ajalugu on tal päris lahe. Auto on põhimõteliselt perekonna reliikvia, sest sellega on pikemat aega sõitnud ka minu isa. Lisks on see olnud umbes 32es pulmas pulmauto ja seda ühe aasta jooksul. Käis 33mes pulmas, aga ühes ei olnud pulmaauto. Kusjuures kõik paarid,kelle pulmas see Lada pulmaauto oli, on siiani koos. Õnnelik auto .Eks ta oli siis omalajal väga tegija auto . Vene ajal õnnestus papsil kuskilt pioneeri kassettmakk ja pioneeri kõlarid muretseda. Omal ajal olla see sigakõva värk olnud . Seda autot väga hästi hoitud ja ta pole teindu ühtegi avariid( va üks kits kes otsutas iluvõresse hüppata ). Isa rääkis mulle, et kunagi tegi ta selle Ladaga kogemata jäärajal ka salto ära, kusjuures mingi ime läbi jäi käi kõik terveks ja autol ei olnud mitte ühtegi mõlki . Mis moodi see võimalik on, seda ma ei tea. Ise oli ta ennast peale seda manöövrit tagaistmelt leidnud
Tehasest oli see auto nii tulnud, et ühe tagaukse ja kere vahel võis sõrme läbi pista XD. Muidugi parandati see viga ära. Algusest kuni kuskil kuskil 1995nda aastani sai ta regulaarselt korrosioonitõrjet, aga siis jäi asi natuke soiku. Nüüd siis sai asi jälle kätte võetud.
Mootor on 1300 cm3. Paar aastat tagasi on mootor vahetatud 21011 mootori vastu, vana väsis ära ja odavama oli uus panna kui vanale remonti teha . Mõte on kuskilt 1,5, 1,6 või 1,7 hankida või siis panna teha originaalmootorile kapremont.Praegune 1300 jooksis kunagi kokku ja see on uuesti käima pandud. 5-käigulise kasti tahaks ka muretseda.
Kogu auto remondiga juhtus nii, et selle tegemise käigus on see muutnud järjest põhjalikumaks ja auto on praegu üsna pulkadeks.
Mis on tehtud ja mis on plaanis teha:
Veermik :
Taga uued amorid; täiesti uus tagasil(tuli kuskilt garaa?ist välja, pole kunagi auto all olnud); vahetatud peaaegu kõik hoovad, mis tagasilda kereküljes hoiavad; taga uued pidurisilindrid; kõik piduritorud uued ; ees vahetatud sarniirid ja puksid; olemas on uued RS 7 14 tollised valuveljed.
Mootor :
Uued mootoripadjad (üks vana läksi katki, sest pükste vahetamisel said mootorit natuke tõstetud, muidu ei saanud lihtsalt neid kätte :S ); uus bensiinitoru; kett pingutatud; uus summuti( hiljem tuleb viimase püti asemele roostevabast otseläbi summuti )
Kere :
Ees pandud uued tundraua kohad( vanaisa oli offroadi teinud ja need puruks sõitnud....läksid selle tõttu rooste ja põhi roostetas läbi nende kohalt); pagasiruumi põhjaks olev plekk on uskumatult õhuke ja ühest kohast sai veidi lapidud seda; kere alt puhtaks nühitud ja roostesed kohad puhtaks lastud, roostesurmaga üle ja grunt peale, hiljem kui auto värvitud on laseme alt mingi vaha laadse asjaga üle; väikesest värviparandusest on saanud märkamatult saanud plaan terve auto üle värvida(värv jääb samaks ) ; ette tuleb uus klaas(toonribaga üleval); taha tuleb peegelkilega toonklaas; ette on sobitatud juba spoiler või põll( ei teagi kuidas seda nimetada), mis tuli ka kuskilt garaa?ist välja ; taha leidsime ühe katkise pooleks plastiktiiva, mis tuleb sobima panna ja siis laseme uue teha, kusjuures esimese plekist spoileri järgi laseme plastiku teha; uued peeglid.
Intejöör :
Tulevad Saab 90 istmed ja väiksem rool; mingi muusika tahaks ka sisse mängima panna ;
Auto kallal on töö juba jupp aega käinud. Kogu töö oleme siiani isaga koos teinud, ise eriti ei oskaks ka( keevitada ei oska ja mootrist ka eriti palju ei jaga). Isal ka eriti aega ei ole ja siis edenebki ta nii krdi visalt. Plaan on auto kevadeks valmis saada