5. leht 9-st

Postitatud: 14 Aug 2007 15:07
Postitas VAZ
Kui kedagi huvitab, siis viga oli põlenud jagaja kontaktides.
Vahetasin kontaktid ära ning reguleerisin vaheks 0.45 mm ning mootor töötab taas.
Kontaktid olid aprilli kuus vahetatud uute vastu, kuidagi vähe kestsid need :kuri

Postitatud: 26 Aug 2007 15:11
Postitas VAZ
Veermikust hakkas ükspäev jubedat kolinat kostuma, mõtlesin et uutest juppidest juba miski alla andnud, aga kanali peale ajades selgus et üks esimese stabika puks oli oma pesast välja tulnud :puzzled kuigi see oli veel terve.
Ei kujuta ette kuidas selline asi üldse võimalik on.. igasugust rallitamist, kihutamist pole muide olnud :P
Selle sama puksi panin oma kohale tagasi ja eks näis, kas tuleb veel probleeme sellega.

[Muudetud: 26-8-2007 VAZ]

Postitatud: 26 Aug 2007 16:49
Postitas AsjaPulk
Mul tekkis auto värvi osas küsimus. Kas see on elevandiluuvalge? Minu eksport 063 on originaalis elevandiluuvalge ja tahaks ka selleks tagasi värvida, aga pole kindel, kas see on ilus. Kui Sinu auto seda on, siis on küll väga ilus! :wow

Postitatud: 26 Aug 2007 17:39
Postitas VAZ
Värviks on heleroheline, piltidel paistab tõesti rohkem valgena ;)
Auto värviga olen ülirahul - igasuguse mustuse varjab hästi ära ning seda tooni autosid eriti liikvel pole. Tegemist on muide originaalvärviga, mõnes kohas on vanaisa poolt värviparandusi tehtud.

Postitatud: 15 Sept 2007 19:13
Postitas france2
palju need tagumised vardad maksma läksid?

Postitatud: 15 Sept 2007 19:30
Postitas VAZ
Kõik 4 maksid üle 400 kr, vist oli 460. Ostsin need Jõhvist kuna Rakvere Mindoras olid samad vardad kallimad.

Postitatud: 29 Sept 2007 19:42
Postitas VAZ
Sai otsustatud, et selle autoga talvist sõitu enam ei toimu. Natukese aja pärast läheb siis talveunne, millal täpselt oleneb muidugi ilmadest ;)

Postitatud: 29 Sept 2007 19:50
Postitas pedrox
Eks ta õige mõte on jah korralik masin talveks garaa?i ära peita. See keemia mis talvel teedele lastakse ei mõju kohe üldse hästi metalli tervisele.

Postitatud: 04 Okt 2007 23:34
Postitas VAZ
Täna sai lõpuks auto minu nimele registreeritud. Enne sõitsin eelmise omaniku (vanaisa) poolt tehtud volitusega, kuid sellel aasta ta suri..
Nüüd siis uus tehniline pass ning kindlustus kehtib veel nädala. Sai uuritud ka kindlustuse hinna kohta, selle tegemine aastaks läheb mulle edaspidi maksma umbes 2000 - 3000 kr olenevalt kindlustusseltsist, kuna riskigrupp on 1.2 ning 18-21 aastased maksavad veel 30 % peale :kuri
Selleks aastaks enam kindlustust tegema ei hakanud, auto läheb talveunne. Enne tahaks ülevaatusel veel ära käia, see saab nov. läbi, aga oktoobris võib vist juba ära teha.

Peale vanaisa surma otsustasin selle auto jätta põhimõtteliselt pühapäeva autoks, 22 a. siiski hoidis teda vanaisa ning talvel soolaplögas ei sõitnud. Püüan autot sama hästi hoida.
Seisma ei jää, suvel sõidan temaga ringi :)

[Muudetud: 4-10-2007 VAZ]

Postitatud: 06 Okt 2007 13:50
Postitas VAZ
Eile sai käidud ülevaatusel ning see ilma ühegi probleemita läbitud. Ülevaataja ütles et tagapidurid võiksid natuke effektiivsemad olla ja see oli ka kõik.

Pilt

Peale ülevaatust viisin auto talvekorterisse, enne vahetasin veel mootoriõli ja -filtri. Selleks aastaks ongi sõidud siis tehtud temaga ja masin seisab minust 70 km kaugusel Jõhvis. Eks ma vahepeal käin teda ikka piilumas ja garaa?i tuulutamas :spin

Postitatud: 19 Mär 2008 16:47
Postitas MuKi14
Nii süsteemid on sellised, et võid veljevõrudele järgi tulla! :spin

Postitatud: 06 Apr 2008 14:46
Postitas VAZ
Eile käisin Jõhvis ja panin auto üle pika aja käima ning tegin väikse tiiru, kõik toimib nagu enne seisma panekut :cool:

Aretasin sisse ka uue maki, kõlarid koos kastiga panin esiistmete alla, kuna ei raatsi polstreid ega tagumist aknalauda ohvriks tuua. Mängib suht. normaalselt, mingit karmi helielamust ei otsigi sealt autost ning vähemalt sai parem kui enne ;)

vana makk

Pilt

uus makk

Pilt

Pilt

LK kasutaja MuKi14 käest sain endale ka korralikud Mosse veljevõrud/sõõrikud, suured tänud talle siinkohal ;) proovisin neid paigaldada, kuid kahjuks ei taha nendega kilp kinni jääda :ylbe kas peaks tegema klambrid ning kinnitama kilbid poldi või mutriga ? Ehk oskab keegi midagi soovitada, nt. võiks Metalhord rääkida kuidas tema enda omad paigaldas :)

Postitatud: 27 Apr 2008 17:32
Postitas VAZ
Paigaldasin 5-se käigukasti, muidu kõik tip-top, aga tühikäigul kahiseb ning üldse tundub häälekam olema, kui 4ne oli, aga hullu pole midagi. Nüüd saab maanteel vähemalt mõnusalt kruiisida 100 - 110ga ja ei tolgenda teistel jalus.
Kui enne oli 90ga sõites ca. 3500 pööret siis nüüd on 100ga ca. 3000 :) Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.

Postitatud: 18 Mai 2008 23:50
Postitas VAZ
Tegin kindlustuse ära ning sõitsin sellel nädalavahetusel Ladaga ringi. Kahe päevaga tuli 290 km niiet ei saanud arugi :P 5-se käigukastiga sõitmine on ikka hoopis teine teema, saab maanteel sõita nagu lääne autoga ning kui ühest aeglasemalt sõitvast nissanist mööda läksin jõllitas selle juht küljeklaasist umbes sellise näoga, et mis värk nüüd on :puzzled :lol
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu ;)
Mingeid probleeme ei esinenud, kõik toimis nagu peab.

Sai mõned pildid ka tehtud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]

[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]

Postitatud: 19 Mai 2008 21:53
Postitas ROJEV
Algselt postitas: VAZ
Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.
Jaksab vedada küll. Samutti oli 1.3 mootoriga 5-ne kast, aga sai pandud öökonomeetri ja nagin kuidas seier oli 5-nda käigiga kogu aeg punase peal. Gaasi pedaal pidi üle poole olema või kaotasin kiirust ja alla 110 polnud mõtet viendat käiku sisse panna.

Postitatud: 19 Mai 2008 22:00
Postitas kapa
Njah, mis vahet sel tehnikal on, aga pean siiski tunnistama, et väga kaunis nullkuus on. Ideaalne oleks, kui saaks tagant poritiivalt musta laigu maha:rolleyes. Auto on sattunud õigetesse kätesse... Hoia teda.

Postitatud: 19 Mai 2008 22:40
Postitas VAZ
Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee :puzzled Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?

Kapa: tänud, ma hoian teda tõesti nii hästi kui suudan! ;)
Aga selle musta laigu all on rooste koht ning see on kaitseks peale pandud, et hullemaks asi ei läheks :regan

[Muudetud: 19-5-2008 VAZ]

Postitatud: 20 Mai 2008 18:10
Postitas ROJEV
Algselt postitas: VAZ
Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee :puzzled Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?
Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;)

Postitatud: 20 Mai 2008 18:34
Postitas lada
Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;) [/quote]

mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.:D

[Muudetud: 20-5-2008 lada]

Postitatud: 20 Mai 2008 22:22
Postitas ROJEV
mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.:D

Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l.:puzzled, ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
:spin