21063, VAZ, 1985

21063, VAZ, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#81

Postitus Postitas VAZ » 14 Aug 2007 15:07

Kui kedagi huvitab, siis viga oli põlenud jagaja kontaktides.
Vahetasin kontaktid ära ning reguleerisin vaheks 0.45 mm ning mootor töötab taas.
Kontaktid olid aprilli kuus vahetatud uute vastu, kuidagi vähe kestsid need :kuri
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#82

Postitus Postitas VAZ » 26 Aug 2007 15:11

Veermikust hakkas ükspäev jubedat kolinat kostuma, mõtlesin et uutest juppidest juba miski alla andnud, aga kanali peale ajades selgus et üks esimese stabika puks oli oma pesast välja tulnud :puzzled kuigi see oli veel terve.
Ei kujuta ette kuidas selline asi üldse võimalik on.. igasugust rallitamist, kihutamist pole muide olnud :P
Selle sama puksi panin oma kohale tagasi ja eks näis, kas tuleb veel probleeme sellega.

[Muudetud: 26-8-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

#83

Postitus Postitas AsjaPulk » 26 Aug 2007 16:49

Mul tekkis auto värvi osas küsimus. Kas see on elevandiluuvalge? Minu eksport 063 on originaalis elevandiluuvalge ja tahaks ka selleks tagasi värvida, aga pole kindel, kas see on ilus. Kui Sinu auto seda on, siis on küll väga ilus! :wow

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#84

Postitus Postitas VAZ » 26 Aug 2007 17:39

Värviks on heleroheline, piltidel paistab tõesti rohkem valgena ;)
Auto värviga olen ülirahul - igasuguse mustuse varjab hästi ära ning seda tooni autosid eriti liikvel pole. Tegemist on muide originaalvärviga, mõnes kohas on vanaisa poolt värviparandusi tehtud.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

#85

Postitus Postitas france2 » 15 Sept 2007 19:13

palju need tagumised vardad maksma läksid?

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#86

Postitus Postitas VAZ » 15 Sept 2007 19:30

Kõik 4 maksid üle 400 kr, vist oli 460. Ostsin need Jõhvist kuna Rakvere Mindoras olid samad vardad kallimad.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#87

Postitus Postitas VAZ » 29 Sept 2007 19:42

Sai otsustatud, et selle autoga talvist sõitu enam ei toimu. Natukese aja pärast läheb siis talveunne, millal täpselt oleneb muidugi ilmadest ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#88

Postitus Postitas pedrox » 29 Sept 2007 19:50

Eks ta õige mõte on jah korralik masin talveks garaa?i ära peita. See keemia mis talvel teedele lastakse ei mõju kohe üldse hästi metalli tervisele.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#89

Postitus Postitas VAZ » 04 Okt 2007 23:34

Täna sai lõpuks auto minu nimele registreeritud. Enne sõitsin eelmise omaniku (vanaisa) poolt tehtud volitusega, kuid sellel aasta ta suri..
Nüüd siis uus tehniline pass ning kindlustus kehtib veel nädala. Sai uuritud ka kindlustuse hinna kohta, selle tegemine aastaks läheb mulle edaspidi maksma umbes 2000 - 3000 kr olenevalt kindlustusseltsist, kuna riskigrupp on 1.2 ning 18-21 aastased maksavad veel 30 % peale :kuri
Selleks aastaks enam kindlustust tegema ei hakanud, auto läheb talveunne. Enne tahaks ülevaatusel veel ära käia, see saab nov. läbi, aga oktoobris võib vist juba ära teha.

Peale vanaisa surma otsustasin selle auto jätta põhimõtteliselt pühapäeva autoks, 22 a. siiski hoidis teda vanaisa ning talvel soolaplögas ei sõitnud. Püüan autot sama hästi hoida.
Seisma ei jää, suvel sõidan temaga ringi :)

[Muudetud: 4-10-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#90

Postitus Postitas VAZ » 06 Okt 2007 13:50

Eile sai käidud ülevaatusel ning see ilma ühegi probleemita läbitud. Ülevaataja ütles et tagapidurid võiksid natuke effektiivsemad olla ja see oli ka kõik.

Pilt

Peale ülevaatust viisin auto talvekorterisse, enne vahetasin veel mootoriõli ja -filtri. Selleks aastaks ongi sõidud siis tehtud temaga ja masin seisab minust 70 km kaugusel Jõhvis. Eks ma vahepeal käin teda ikka piilumas ja garaa?i tuulutamas :spin
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#91

Postitus Postitas MuKi14 » 19 Mär 2008 16:47

Nii süsteemid on sellised, et võid veljevõrudele järgi tulla! :spin

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#92

Postitus Postitas VAZ » 06 Apr 2008 14:46

Eile käisin Jõhvis ja panin auto üle pika aja käima ning tegin väikse tiiru, kõik toimib nagu enne seisma panekut :cool:

Aretasin sisse ka uue maki, kõlarid koos kastiga panin esiistmete alla, kuna ei raatsi polstreid ega tagumist aknalauda ohvriks tuua. Mängib suht. normaalselt, mingit karmi helielamust ei otsigi sealt autost ning vähemalt sai parem kui enne ;)

vana makk

Pilt

uus makk

Pilt

Pilt

LK kasutaja MuKi14 käest sain endale ka korralikud Mosse veljevõrud/sõõrikud, suured tänud talle siinkohal ;) proovisin neid paigaldada, kuid kahjuks ei taha nendega kilp kinni jääda :ylbe kas peaks tegema klambrid ning kinnitama kilbid poldi või mutriga ? Ehk oskab keegi midagi soovitada, nt. võiks Metalhord rääkida kuidas tema enda omad paigaldas :)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#93

Postitus Postitas VAZ » 27 Apr 2008 17:32

Paigaldasin 5-se käigukasti, muidu kõik tip-top, aga tühikäigul kahiseb ning üldse tundub häälekam olema, kui 4ne oli, aga hullu pole midagi. Nüüd saab maanteel vähemalt mõnusalt kruiisida 100 - 110ga ja ei tolgenda teistel jalus.
Kui enne oli 90ga sõites ca. 3500 pööret siis nüüd on 100ga ca. 3000 :) Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#94

Postitus Postitas VAZ » 18 Mai 2008 23:50

Tegin kindlustuse ära ning sõitsin sellel nädalavahetusel Ladaga ringi. Kahe päevaga tuli 290 km niiet ei saanud arugi :P 5-se käigukastiga sõitmine on ikka hoopis teine teema, saab maanteel sõita nagu lääne autoga ning kui ühest aeglasemalt sõitvast nissanist mööda läksin jõllitas selle juht küljeklaasist umbes sellise näoga, et mis värk nüüd on :puzzled :lol
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu ;)
Mingeid probleeme ei esinenud, kõik toimis nagu peab.

Sai mõned pildid ka tehtud:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]

[Muudetud: 18-5-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

#95

Postitus Postitas ROJEV » 19 Mai 2008 21:53

Algselt postitas: VAZ
Ja väga edukalt jaksab 1300 mootor vedada 5-nda käiguga, niiet mina olen rahul.


Jaksab vedada küll. Samutti oli 1.3 mootoriga 5-ne kast, aga sai pandud öökonomeetri ja nagin kuidas seier oli 5-nda käigiga kogu aeg punase peal. Gaasi pedaal pidi üle poole olema või kaotasin kiirust ja alla 110 polnud mõtet viendat käiku sisse panna.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!

Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

#96

Postitus Postitas kapa » 19 Mai 2008 22:00

Njah, mis vahet sel tehnikal on, aga pean siiski tunnistama, et väga kaunis nullkuus on. Ideaalne oleks, kui saaks tagant poritiivalt musta laigu maha:rolleyes. Auto on sattunud õigetesse kätesse... Hoia teda.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#97

Postitus Postitas VAZ » 19 Mai 2008 22:40

Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee :puzzled Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?

Kapa: tänud, ma hoian teda tõesti nii hästi kui suudan! ;)
Aga selle musta laigu all on rooste koht ning see on kaitseks peale pandud, et hullemaks asi ei läheks :regan

[Muudetud: 19-5-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

#98

Postitus Postitas ROJEV » 20 Mai 2008 18:10

Algselt postitas: VAZ
Rojev: huvitav, et mina saan 5nda käigu juba 90 pealt sisse panna, kiirust ei kaota ning kogub normaalselt, mootor kaeblikku häält ka ei tee :puzzled Ehk oli sul mootor liialt kulunud või segu lahja ?


Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;)
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#99

Postitus Postitas lada » 20 Mai 2008 18:34

Mina samuti sain 5-nda sisse 90 pealt, aga hoida seda kiirust et õkonomeetri seier oleks rohelises tsoonis on võimatu. Väike tõus ja seier on punases nurgas, samuti kiirust kogudes. Segu lahja ei saanud olla, ega mootor polnud veel oma välja sõitnud.
Aga vaata kapotti alla, kas on ikka 1.3 mootor?!;) [/quote]

mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.:D

[Muudetud: 20-5-2008 lada]

Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

#100

Postitus Postitas ROJEV » 20 Mai 2008 22:22

mis see ökonomeeter nii tähtis on?kui mootor töötas sellisel kiirusel hästi ja mingit halba häält ei tee ja pöörded ka head siis ma ei näe probleemi.:D

Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l.:puzzled, ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
:spin
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist