21063, VAZ, 1985

21063, VAZ, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1022
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Autod: vaz 21063

#121

Postitus Postitas Mikk » 28 Aug 2008 22:23

Originaal, selle auto puhul kindlasti.... ostad teise auto kõrvale mõne tuhande eest ja siis oli tehtud mees, saad tuunida ja korralik originaal olemas.... juba praegu teed kadedaks mees.
Õnneks ei ole veljed sellised asjad, mida välimuse juures tagasi muuta ei saa... nii et originaalid korda ja siis kui hing tõesti ihaldab paned valu alla...
Jõudu.

[Muudetud: 28-8-2008 Mikk]

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2008
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#122

Postitus Postitas Kytt » 29 Aug 2008 01:46

foorumis pole just palju originaalkorras masinaid, nende valudega on paraku järjekordselt üks originaal vähem :sein
need absoluutselt ei sobi sellise auto alla nagu sul on :flaming. nagu juba eelpool öeldi - osta mõne tuhande eest veel üks auto ja kruvi sellele need valud alla, rohelisele kõlbavad siiski orig. veljed kroomkilpidega.
kui tegemise tuhin sees, siis näpi parem mootorit, veermiku ja käigukasti aga välimuse kallale ära mine!

[Muudetud: 28-8-2008 MUST KYTT]

jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

#123

Postitus Postitas jukii » 29 Aug 2008 03:06

nägin ka siis cambil selle pilli ära. täiesti teistmoodi kui piltidel. ega ma ei tundnudki ära et see see masin kui pärast foorumist lugedes. toetan täielikult KYTT-i ütlust. välimus las jääda :cool:

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#124

Postitus Postitas VAZ » 31 Aug 2008 14:03

Mõtlesin järele ning võtan teie nõuandeid kuulda, sellele autole ei ole tõesti mõtet valuvelge alla pressida :)

Tegelikult on igapäevaauto ost juba pikemat aega plaanis olnud, kuid finantsprobleemid on seda takistanud. Alati läheb raha kuskile mujale ära ning mingit räime ei tahaks ka nagu osta :rolleyes
Kindel on see, et igapäeva autot ei saa sellest masinast kunagi. Eks ma vaikselt nokitsen ta kallal ning täiendan teemat. Enam pole kuigi kaugel ka ta talvekorterisse paigutamine, muidugi loodan et sellel aastal tulevad normaalsed ilmad veel tagasi ;)

Ahjaa, kui keegi on nendest valukatest huvitatud, siis võtke ühendust.

http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=33&t=97792

Loomulikult mõtleme klubilistele parema hinna :)

[Muudetud: 31-8-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#125

Postitus Postitas VAZ » 04 Sept 2008 20:36

Vahepeal ostsin ühelt toredalt inimeselt tutika CCCP aegse karburaatori. 2105 oma.
Praeguse org. karbussiga on selline teema, et arvatavasti on see tehase praak. Kõik see 23a. on see auto käivitunud töösooja mootoriga kehvasti (ujutab üle). Karbussi spetsialisti juures käidud reguleerimas, remont komplekt paigaldatud, kuid ikka on probleem alles jäänud. Väga ebameeldiv igal juhul.
Loodan, et uue karpaga jääb see probleem minevikku.

Pilt uuest karpast:
Pilt

[Muudetud: 4-9-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#126

Postitus Postitas VAZ » 12 Sept 2008 14:30

Tellisin autoladu.ee-st natuke varuosi Ladale. Hinnad mõistlikud ning kaup tuleb koju kätte.
Saksa pidurivoolikud esisillale (vanad olid mõranenud ning Lada poes müüdavad on kahtlase kvaliteediga)
Jagaja kontaktid, kondensaator
Continental genekarihm (vana rihm Vene ajast ning kes teab millal see puruks võib minna)

Pilt

[Muudetud: 12-9-2008 VAZ]

[Muudetud: 12-9-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#127

Postitus Postitas olaaf » 12 Sept 2008 16:50

seda raskesti käivitumist võib pidada 2101/2103/2106 karpade tüüpomaduseks.
lahendus on kas tuua ujukiruumi ventilatsioon väjaspoole õhufiltrikopsikut või siis käivitada gaas põhjas :)

[Muudetud: 12-9-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

#128

Postitus Postitas siksaator » 12 Sept 2008 18:42

Algselt postitas: olaaf
seda raskesti käivitumist võib pidada 2101/2103/2106 karpade tüüpomaduseks.
lahendus on kas tuua ujukiruumi ventilatsioon väjaspoole õhufiltrikopsikut või siis käivitada gaas põhjas :)

[Muudetud: 12-9-2008 olaaf]

Aga kusjuures mina sain tollest raskesti käivitumisest lahti karpat puhastades+ karpale uued tihendid, uus bensupump ning ujuki tasapinna panin uuesti paika ja näed probleem kadunud:rolleyes. Igaks juhuks- ptui, ptui, ptui üle õla:spin

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#129

Postitus Postitas VAZ » 13 Sept 2008 11:10

olaaf: ma käivitasingi töösooja moootoriga koguaeg gaas põhjas, sest ilma tahtis mingi pool minutit starterit saada, enne kui käivitus ;) Gaas põhjas tahtis ikka mingi 10-15 sek. starterit saada enne kui lõpuks käivitus.
Eile panin uue karpa peale ja seadistasin teda veidike. Külmkäivitusega on hetkel selline teema et tooreklappi on väga vähe vaja vaja tõmmata, muidu tõmbab pöörded põhja. Aga soojalt töötab sama hästi, kui eelmise karpaga niiet arvan et nüüd sai okei. Eks ülevaatusel on näha, kas heitgaasid ka ok. Auto käib nüüd paremini edasi kah :spin Karpas pidid olema suuremad düüsid, hetkel pole kütusekulu arvestanud veel :spin
Sõitsin mootori töösoojaks ja jätsin garaa?i auto seisma, ootasin mingi 20 min ja käivitasin - vajutasin väheke gaasipedaalile ja mootor käivitus pm. poolest pöördest :)
Lisaks vana karpaga viskas peale sõitu garaa?i bensuhaisu täis ning oli kuulda karpas mingit mullitamist. Käivitades viskas tagant aga musta - ujutas üle.

[Muudetud: 13-9-2008 VAZ]

[Muudetud: 13-9-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

#130

Postitus Postitas sten » 13 Sept 2008 11:20

Auto laos pole ju 2106 kas sa siis võtsid 2105 1.3 oma ve?
seal 1,3 48kw ja mul nt. 51lw siis need jupid ei sobi jh?

Aga jh ülikena lada minuarust, hoia teda ilusasti siis.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#131

Postitus Postitas VAZ » 13 Sept 2008 11:23

Ma valisin Lada 1600 ehk 06e.
Ega ma mootoriosi ei tellinud. Pid. voolikud, geneka rihm, jagaja kontaktid, -kondensaator on samad.
Lisaks ostsin ka 5sele kastile uue tagurpidi käigu tulede anduri, 38 eeku maksis :P nüüd tuled toimivad. 5sel ja 4sel kastil need andurid erinevad, 5sel nimelt on kuuliga.

[Muudetud: 14-9-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#132

Postitus Postitas VAZ » 28 Sept 2008 01:47

Täna vahetasin pid. voolikud ära, krt. nuputasin kuidas alumist, käändtelje poolset poldiga kinnituvat otsa lahti saada :spin siis sain pihta et see plekist klamber vms. seal tuleb eest ära võtta. Teise poole oma vahetasin ära 20 minutiga.
Mõõtsin ketaste paksust, 8.5 mm kanti.
Peab needki lähiajal uued soetama ja ära vahetama :P
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2331
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Soojad soovitused.

#133

Postitus Postitas SexSix » 28 Sept 2008 09:57

On teada,et orginaalosad mis tehasest küljes peavad kõige kauem vastu (kui väljaarvata praak).Ja Nõukogude aeksete osade saadavus kesine.Praegane osade kvaliteet küsitav.
Kas auto jõnksutab pidurdamisel?Kui ei siis ju kõik korras.Lihtsalt Sa ei tohi esipiduriklotsidel lõpuni lasta kuluda,et pidurisilindri kolvid liiga välja ei tuleks.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#134

Postitus Postitas VAZ » 28 Sept 2008 13:36

Kui väga järsult pidurdada, siis rool natuke väriseb. Ju siis on natuke kõverad kah :( See vibra tuli sisse sellel aastal, enne oli ok.
Aga uurisin autoosad.ee portaalist Itaalia kettaid, Metelli on firma, ehk need on paremad :puzzled
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#135

Postitus Postitas VAZ » 04 Okt 2008 18:15

Ülevaatus tehtud, mootori õli ja filter vahetatud (15w40 Comma), mõned ettevalmistused veel ning aeg talveuneks.
Kindl. saab läbi 15 okt, enne seda ehk mõni tiir veel, kui ilmad lubavad.

Talvekorter :
Pilt

Ja mõned niisama pildid enne talveks seisma panekut :spin :
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
[Muudetud: 4-10-2008 VAZ]

[Muudetud: 5-10-2008 VAZ]

[Muudetud: 8-12-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#136

Postitus Postitas VAZ » 30 Nov 2008 14:29

Eile vahetasin ära piduri klotsid ja kettad. Itaalia toodang, firmaks Trusting, tellisin autoosad.ee portaalist.
Paraku aga kõrvalistuja pool on pid. kolb või kolvid kinni roostetanud ning pidurid on peal, samuti liigub laagrist raskemini kui teisel pool :puzzled samas lõtku ega midagi laagril sees pole. Nüüd siis ostan remont komplekti ning järgmisel nv-l proovin asja toimima saada.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#137

Postitus Postitas VAZ » 13 Dets 2008 23:26

Sai täna jälle käpad õliseks tehtud :D
Vahetusse läksid kõik esimesed rattalaagrid. Pidurikolvid said ilusti liikuma pandud ning uued kaitsekummid läksid peale.

Üks pilt kah juppidest
Pilt

Pilt

[Muudetud: 13-12-2008 VAZ]

[Muudetud: 27-12-2008 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#138

Postitus Postitas VAZ » 01 Apr 2009 22:20

Pole siia teemasse ammu midagi kirjutanud. Auto on viimased 2 kuud olnud ühe sõbra kasutuses. Ta paigaldas mu autole ka lahedad spinner-ilukilbid ning sobitas golf 2-e stanged ette ja taha. Auto näeb nüüd väga uhke välja, varsti panen ka pidid siia :cool: Samuti paigaldas sisse sportrooli ja juhiiste nüüd nissan primerast pärit :) Negatiivsetest asjadest siis niipalju, et ta käis ka mingil mudarajal sellega ja sõitis alumise õõtsa kõveraks :kuri
Lubas, et ostab auto kuu aja pärast 5000 kr-iga ära, eks näis :puzzled

[Muudetud: 1-4-2009 VAZ]

[Muudetud: 1-4-2009 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.

Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

#139

Postitus Postitas Rannamäe » 01 Apr 2009 22:28

Head 1. aprilli ka sulle, seltsimees VAZ! :spin

Millal auto talveunest välja ärkab? Ilmad hakkavad juba soojaks minema, aga teed on küll jube räpased ja see pole vist ainult Tallinna meeste mure. :rolleyes
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."

VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 514
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

#140

Postitus Postitas VAZ » 01 Apr 2009 22:46

Hyper7: Arvan, et kuskil mai alguses hakkan tiirutama, siis kui see soolavesi teedelt ja tänavatelt kadunud on. Aga no kes teab, mis ilmataadil veel varuks on :spin

Hetkel autol nina suht paljas - iluvõre, tuled ja radikas koos ventikakojaga lännu. Iluvõre siis korralikult ära puhastatud (ideaalne enam see kahjuks pole, kuid kõvasti parem sai küll), radikas, ventikakoda ja mootori tolmukaitseplekk ootavad Rakveres värsket värvi. Samuti puhastasin iluvõre ja tulede tagused uurded ära ja uuendasin kor. tõrjet teatud kohtades. Plaanis veel jahutussüsteemis plastmassiks muutunud voolik ära vahetada, see mis läheb paisupaagist radikasse ning veneaegsed klambrid asendada korralikega, kuskilt lekib külmade ilmadega garaa?i põrandale. Vaatab, ehk ka kütusevoolikud.
Ahjaa, esimeselt ja tagumiselt põllelt tahan tumeda määrde ka maha võtta, jääb viisakam. Saab jälle kõvasti nühkida :P

[Muudetud: 31-8-2010 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist