21063, VAZ, 1985
21063, VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkirikuisa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 113
- Liitunud: 12 Juul 2006 17:04
- Asukoht: Altja kõrts
- Autod: NONE
Muide kes Rakvere kandis selliseid töid ka tööb?Algselt postitas: VAZ
Kuna ise neid karpa settinguid paika ei saanud, sai viidud auto spetsialisti juurde, kes need paika pani. Nüüd käivitub auto paremini, tühikäik on ühtlasem, minek tundub natuke parem olema ja CO on kah normis.
Oleks endal vaja lasta karburaator või relee kontrollida.
Elus on juhtunud ikka sedasamust...
Algselt postitas: kirikuisaMuide kes Rakvere kandis selliseid töid ka tööb?Algselt postitas: VAZ
Kuna ise neid karpa settinguid paika ei saanud, sai viidud auto spetsialisti juurde, kes need paika pani. Nüüd käivitub auto paremini, tühikäik on ühtlasem, minek tundub natuke parem olema ja CO on kah normis.
Oleks endal vaja lasta karburaator või relee kontrollida.
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 0#pid77224
Mina käisin Väino juures.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kuna käiguvahetusel oli kuulda kardaanikolkse, ostsin täna kardaaniristid. Samuti oli probleemiks kohalt võtul tekkiv võdisemine, nagu oleks siduriketas propelleris, kõver. Kahtlane oli asja juures see, et see võdin tuleb sisse alles siis kui mootor töösoe, umbes pärast 10 km sõitu. Järgmisel päeval sõitu alustades seda probleemi ei esine, libista kuidas ja palju tahad. Sai arutatud asja targematega ning nemad arvasid põhjuseks olema vigase, kulunud kardaani tugilaagri. Kuna nagunii oli kardaan vaja maha võtta, sai ostetud ka tugilaager.
Suure häda ja vaevaga (1. korda sellist tööd teha) saime vahetatud ristid ning tugilaagri.
Enam käiguvahetusel kolakaid ei esine ning kohalt võtul raputamist ei ole, eriti pikalt polnud aega muidugi proovida
Eelmisel nädalal sai auto põhi ka korraliku korrosiooni kaitsekihi (eelnevalt muidugi korralik survepesu ning kuivamine). Kompressoriga sai kiirelt ning mugavalt põhi üle lastud
[Muudetud: 17-6-2007 VAZ]
Suure häda ja vaevaga (1. korda sellist tööd teha) saime vahetatud ristid ning tugilaagri.
Enam käiguvahetusel kolakaid ei esine ning kohalt võtul raputamist ei ole, eriti pikalt polnud aega muidugi proovida
Eelmisel nädalal sai auto põhi ka korraliku korrosiooni kaitsekihi (eelnevalt muidugi korralik survepesu ning kuivamine). Kompressoriga sai kiirelt ning mugavalt põhi üle lastud
[Muudetud: 17-6-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Leidsin auto juures paar probleemi :
parempoolse esimese rehvi välimist serva on hakanud miski ''õgima''`ning servas on mustrit jäänud minimaalselt.
Umbes kuu aega tagasi vahetasin tagumiste amortide puksid, kas on võimalik et sellest läks sillareguleering/kokkujooks vms paigast ? Enne pukside vahetust rehvide ''söömist'' ei esinenud.
Käigukasti juurest lekib õli, kahjuks mul hetkel tugev nohu ning lõhna järgi polnud võimalik kindlaks teha, millega tegu Küllap mootori või k.kastiõli. Lekib suht vähesel määral ning mootori- ning käigukastiõli on normis. Äkki keegi targem oskab midagi arvata, kust lekib vms.
Tegin põhja alt kah paar pilti, kehvad pildid, kuid mingi ettekujutuse korrosiooni tõrjest peaks saama.
Põhja alt mingeid üllatusi ei leidnud, sama korralik kui ülejäänud autogi. Mõnes üksikus kohas oli väike roostekirme
parempoolse esimese rehvi välimist serva on hakanud miski ''õgima''`ning servas on mustrit jäänud minimaalselt.
Umbes kuu aega tagasi vahetasin tagumiste amortide puksid, kas on võimalik et sellest läks sillareguleering/kokkujooks vms paigast ? Enne pukside vahetust rehvide ''söömist'' ei esinenud.
Käigukasti juurest lekib õli, kahjuks mul hetkel tugev nohu ning lõhna järgi polnud võimalik kindlaks teha, millega tegu Küllap mootori või k.kastiõli. Lekib suht vähesel määral ning mootori- ning käigukastiõli on normis. Äkki keegi targem oskab midagi arvata, kust lekib vms.
Tegin põhja alt kah paar pilti, kehvad pildid, kuid mingi ettekujutuse korrosiooni tõrjest peaks saama.
Põhja alt mingeid üllatusi ei leidnud, sama korralik kui ülejäänud autogi. Mõnes üksikus kohas oli väike roostekirme
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Esisillas ma midagi puutunud ei ole. Märtsist saadik olen nende suverehvidega sõinud, aga rehvi söömist tähendasin alles hiljuti. Veermikus olen ainult tagumised amordipuksid vahetanud, muud midagi. Kusjuures sööb päris palju rehvi, nagu midagi oleks totaalselt paigast läinud
Vahetasin rehvid ringi, sõitnud olen ainult 130 km ja juba on näha et sööb ka seda. Sillaregull vaja lasta vist ära teha, uued rehvid olid nagunii plaanis, praegused väga vanad ja suht kulund...
Vahetasin rehvid ringi, sõitnud olen ainult 130 km ja juba on näha et sööb ka seda. Sillaregull vaja lasta vist ära teha, uued rehvid olid nagunii plaanis, praegused väga vanad ja suht kulund...
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Käigukasti juurest lekib õli nii vähesel määral, et ei näe mõtet midagi vahetama, lahti lammutama veel seepärast hakata. Maapinnale pole isegi tilkunud õli, ju siis kuskilt immitseb natuke läbi. Kui asi läheb hullemaks, siis võtan midagi ette.
[Muudetud: 29-6-2007 VAZ]
[Muudetud: 29-6-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Pese see väljaimmitsenud õli maha ja siis hakka jälgima peale sõitusid. Kui järgmine kord käigukastiõli vahetad, siis võid igaks-juhuks ka põhjatihendi ära vahetada.
Rehvi kulumisest... no kõigepealt ehk kontrolli rooliotsi, ?arniire jms. Sillastendi pole mõtet teha, kui lõtkud sees. Korralik töökoda kontrollibki enne sillastendi tegemist auto üle - kui on kõik korras, reguleeritakse sild paika, kui ei ole, saadetakse juppe vahetama.
HAT-Autosse pole mõtet sillastendi küsida, ei võeta vastu. Proovi Tõrmas K-Kummides, klubilane GTA käis seal ja tundub rahul olevat.
Rehvi kulumisest... no kõigepealt ehk kontrolli rooliotsi, ?arniire jms. Sillastendi pole mõtet teha, kui lõtkud sees. Korralik töökoda kontrollibki enne sillastendi tegemist auto üle - kui on kõik korras, reguleeritakse sild paika, kui ei ole, saadetakse juppe vahetama.
HAT-Autosse pole mõtet sillastendi küsida, ei võeta vastu. Proovi Tõrmas K-Kummides, klubilane GTA käis seal ja tundub rahul olevat.
Tõrmasse võib proovida jah, kokkujooksu regull oli 295.- ja rattakallete oma midagi saja krooni tuuri. Enne stendi veel üks soovitus, (kui rooliotsi ja ?arniire ei vahetagi, kuigi mõni on nagunii omadega õhtul...) keera lahti alumiste õõtsade mutrid ja veendu, et õõtsad sillatala poltidel liiguvad, määri mutrid ja keera kinni tagasi. Sama ka rooliotste reguleermuhvidega, pane nad korralikult ja kergelt liikuma. Ladasid ja üldse vanemaid marke ei taheta sageli võtta, kuna erinevate asjade liikumasaamisega on rohkem jamamist, kui nad oma hinna eest teha viitsivad.
Minuga näiteks hakati tunduvalt sõbralikumalt tegelema, kui mainisin, et esisild värskelt lahti-kokku käinud on ja uued osad saanud
Minuga näiteks hakati tunduvalt sõbralikumalt tegelema, kui mainisin, et esisild värskelt lahti-kokku käinud on ja uued osad saanud
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vaata ka siia: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8527
Tänud kaasamõtlejatele !
Oskab keegi öelda, kust saaks osta Lääne-Virumaalt tõmmitsad, millega saaks vedru kokku suruda ?
Kas keegi saaks välja kirjutada kõik detailid, mis esisillas asuvad ja mitu tk. Oleksin väga tänulik.
Tahan vahetada välja enamus esisilla detailid !
Oskab keegi öelda, kust saaks osta Lääne-Virumaalt tõmmitsad, millega saaks vedru kokku suruda ?
Kas keegi saaks välja kirjutada kõik detailid, mis esisillas asuvad ja mitu tk. Oleksin väga tänulik.
Tahan vahetada välja enamus esisilla detailid !
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
pildil ka pidurisysteemi osi, aga üldpildi peaksid saama, mis seal käib
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=106513
[Muudetud: 1-7-2007 MUST KYTT]
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... pid=106513
[Muudetud: 1-7-2007 MUST KYTT]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
1. ja 2. zharniirid (raske pildilt näha, kumb ülemine, kumb alumine.
3. lühike rooliots
4. rooliotsade vahemuhv klambritega
5. pikk rooliots (need erinevad, vasak ja parem)
6. õõtshoobade puksid (kokku neli suurt, neli väikest vastavalt üles ja alla)
7. ülemised õõtshoovad, vasak ja parem
8. alumised õõtshoovad, vasak ja parem
9. rooli paralleelvarras (või kesk-/vahevarras, kuidas keegi kutsub...)
10. ülemise õõtshoova polt
11. alumise õõtshoova telg
PS! Tänud MOMOle hea õppematerjali eest
[Muudetud: 1-7-2007 logman]
3. lühike rooliots
4. rooliotsade vahemuhv klambritega
5. pikk rooliots (need erinevad, vasak ja parem)
6. õõtshoobade puksid (kokku neli suurt, neli väikest vastavalt üles ja alla)
7. ülemised õõtshoovad, vasak ja parem
8. alumised õõtshoovad, vasak ja parem
9. rooli paralleelvarras (või kesk-/vahevarras, kuidas keegi kutsub...)
10. ülemise õõtshoova polt
11. alumise õõtshoova telg
PS! Tänud MOMOle hea õppematerjali eest
[Muudetud: 1-7-2007 logman]