21063, VAZ, 1985

21063, VAZ, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

igati kena nullkuus :D
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Autol siis mõnda aega juba probleemiks olnud, et mõnikord peale sooja mootoriga seismist uuesti käivitades starter tööle ei hakka. Paar korda uuesti proovides on starter uuesti järele tulnud, kuid eile oli vaikus majas, isegi tõmberelee ei plõksund. Õnneks sain käivitusvändaga tööle ja jõudsin mugavalt koju :)
Sai siis õhtul uuritud foorumist, et mis võib sellist jama põhjustada, esimese asjana kontrollisin järgmisel päeval starteri juhtmed üle, need olid paigas ja korralikult kinni. Üllataval kombel läks masin hommikul ilma probleemideta starterist käima :puzzled
Et edaspidiseid probleeme vältida otsustasin starteri maha võtta ning lasta mõnel targemal seda kontrollida. Harjad olid vähe kulunud ning neid polnud mõtet vahetada. Viga oli hoopis tõmberelees, täpsemalt selle kontaktides.
Ostsin uue tõmberelee (185 kr) ja panin starteri uuesti külge tagasi.
Täna enam probleeme starteriga ei esinenud :)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Lisan siis paar talvist pilti :

Pilt

Pilt

Pilt

Ahjaa, eile vahetasin esitules ühe pirnikese kah ära, kuna vana oli läbi põlenud :lol
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kuna lähituled just kõige paremini ei valgustanud, siis ostsin täna Philips GT130 power2night H4 pirnid (enne olid R2-ed).

Pilt

enne
Pilt
ja nüüd
Pilt

Piltidelt just erilist vahet näha ei ole, kuid tegelikkuses on see suur. Kui eelmised pirnid põlesid tuhmilt ja valgustasid kehvasti, siis need põlevad eredalt ning lähituled on palju paremad. Mina olen rahul :)

[Muudetud: 12-2-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kui vaadata lume peale siis vahe on tunduvalt suur :wow
Jupid Venemaalt!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Täna said siis klapid reguleeritud, paisumisvahed olid liiga väikesed. Nüüd, kui klapid reguleeritud töötab mootor tunduvalt paremini, tühikäik muutus palju ühtlasemaks. Siinkohal tänud Viaccess-ile, kes on klappide reguleerimise kohta väga asjaliku teema teinud!
Kuna starter on uuesti jamama hakanud, hankisin täna uue starteri, vahetab selle ka millalgi ära.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kuna talverehvidega enam mõtet sõita pole, siis otsisin suverehvide jaoks juurde jooksu 06/03-e plekkvelgi, mis nägid jubedad välja, kuna olid väljas vedelenud mitu aastat.
Suurema rooste ja vana värvi lasin maha drelliga, mille otsa panin traatketta, edasi roostesurm, siis pindade puhastamine ning värvimine (värvisin pintsliga, 2 korda). Värviks oli mingi metallivärv, mis sisaldas juba krunti.

Tulemus jäi selline:
Pilt

ja kilpidega:
Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

juba küll vana teema aga bena filtril peale pumpa on ka üks eelis nimelt kui sul ennem filtrit ei olnud siis on kindlasti kogunenud pumpa igasugu sodi ja see aegajalt ikka eraldub seal, ning siis on hea kui filter vahel sest selle karbussi filtri tõmbab väga lihtsalt see sodi umbe ja siis sõit seisud..kirjutasin sest endal oli selline pull ja küll ma leiutasin et milles jama et sinna sodi sai
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Tee kunagi ikka tagumised tiivad ka puhtaks, rikub selle iludiku välimuse üldpildis ära.
Kena! :)
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: Suska
Tee kunagi ikka tagumised tiivad ka puhtaks, rikub selle iludiku välimuse üldpildis ära.
Kena! :)

Selle määrde võtan suveks (kui mitte varem) kindlasti maha sealt tiibadelt ja ka mujalt, sest rikub tõesti hetkel auto välimuse ära, aga lohutan ennast sellega, et ehk oli sellest määrdest talvel miskit kasu kah :P

Kui keegi teab mingit ainet või vahendit, millega määret kergelt maha saada, siis võiks seda mullegi soovitada...
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Arvan et tavalise bensiiniga saad hakkama, aga järgmiseks talveks pead uuesti määret ja möksi igale poole panna...
Jupid Venemaalt!
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Eemaldasin vanad ja kulunud istmekatted ning leidsin nende alt korralikud istmed :)

Pilt

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Ilus klassika, silmal kohe hea vaadata
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Väga viis auto. Edu ja jaksu sulle masina hoidmisel!

Plaan ka enda oma lõpuks selliseks saada! :lol
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Tänud teile heade sõnade eest :)

Nüüdseks on maha pestud ka määre, jube palju pidi nühkima et seda täiesti maha saada (kasutasin leotusvahendit ja bensiini). Määre oli oma ülesandega ilusti hakkama saanud ja roostetamise ära hoidnud, seega järgmiseks talveks panen uuesti peale ;) Eks millalgi teen ka uued pildid.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Eile said vahetatud jagajas kondensaator ja kontaktid, karbuss lahti võetud ja remontkomplekti osad sisse pandud, ujuki tase reguleeritud (tase oli liiga kõrge).
Samuti sai peale pandud puhastatud, lahti võetud ja kontrollitud starter. Vigane oli ka süüteluku põhi - see põhjustaski kuuma mootoriga starteri kadumist (seisis mingi 10 min. ja enam starterit järgi ei võtnud), nüüd asi korras.

Hetkel veel häirib see, et sooja mootoriga tahab liiga kaua starterit saada, enne kui käima läheb, külma mootoriga läheb poolest pöördest. Kui enne ujuki reguleerimist ujutas üle kuuma mootoriga, siis nüüd tundub et jääb puudu kütusest, sest kui gaasi põhja tallan, siis hakkab lubama kuni lõpuks läheb.
Äkki keegi oskab midagi soovitada ? Ise ei oska enam nagu midagi peale hakata, ehk segu vaja rikkamaks keerata ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
a
AsjaPulk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 274
Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
Autod: [b]BMW 728iA[/b]
Kontakt:

Postitus Postitas AsjaPulk »

Algselt postitas: VAZ
Hetkel veel häirib see, et sooja mootoriga tahab liiga kaua starterit saada, enne kui käima läheb, külma mootoriga läheb poolest pöördest. Kui enne ujuki reguleerimist ujutas üle kuuma mootoriga, siis nüüd tundub et jääb puudu kütusest, sest kui gaasi põhja tallan, siis hakkab lubama kuni lõpuks läheb.
Äkki keegi oskab midagi soovitada ? Ise ei oska enam nagu midagi peale hakata, ehk segu vaja rikkamaks keerata ?
Mul täpselt sama jama. Isa ütles, et ujuki nõel ei pea - seega saab just palju peale.
Nagu teada, siis külma mootoriga on vaja rikast segu, sooja mootoriga just vastupidi.

Ei tea, kas ma midagi õigesti rääkisin!? :D
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Ujuki nõelklapp oli remontkomplektis olemas ja see sai uus pandud...

Kui tööle läheb mootor, siis töötab kenasti, minek ja kütusekulu normaalsed. Ainult see käivitamine on sooja mootoriga vaevaline, ei tea mis seda põhjustab :mad::regan

[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]

[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Kuna ise neid karpa settinguid paika ei saanud, sai viidud auto spetsialisti juurde, kes need paika pani. Nüüd käivitub auto paremini, tühikäik on ühtlasem, minek tundub natuke parem olema ja CO on kah normis.

Täna vahetasin ära ka esimesed piduriklotsid

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Eile sai vahetatud mootoriõli ja -filter ning pandud uus õhufilter. Suveks läheb sisse mineraalõli.

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Vasta