21063, VAZ, 1985

21063, VAZ, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Suured tänud Sulle Logman !
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Asud Rakveres sees?
Uuri kasutaja IceStorm kontakte, ta kesklinnas pesitsebki. Nimelt minu sillarakised, s.h ka vedrutõmmits on tema käes laenus. Kui pühalikult tõotad ilusti tagastada, võid minupoolest laenata, kui tal just töö praegu pooleli pole.;)

Mis esisillas vahetamist väärivat on... 2tk ülemised ?arniirid, 2tk alumised ?arniirid, 2tk lühikesed rooliotsad, 2tk pikad rooliotsad, pikk keskmine roolivarras (rööpvarras), õõtsapukside komplekt - 4tk ülemisi ja 4tk alumisi, stabikavarda puksid 4tk. Need on nagu kulumaterjalid, kokku läheb u. 900 - 1000.-. Kui ilmneb silmaga nähtavaid defekte (kõverdunud, pragunenud, mõni polt murdnud) vaheta ka õõtsad (ülemised/alumised, 4tk kokku kuskil 500 eeku), sillatala - vist 400 ringis, alumiste õõtsade sepistatud teljed. Harva on probleeme käändtelgedega, rattalaagrid tasub üle kontrollida, vajadusel uued panna või siis vanad määrida/reguleerida. Neid on 4tk kokku, 2tk on suuremad ja 2 väiksemad. No ja siis pidurid ka ühtlasi - äkki kettad soonilised või ülemäära kulunud (sinu läbisõidu juures vaevalt), suportide juures midagi katki, pidurisilindrite mansetid lekkivad, voolikud pragunenud, klotsid kulunud.
Minu praktika on näidanud, et kui just katki/liialt kulunud pole, võib rahumeeli originaalosa jätta. Uued jupid on küll ilusad, ent viletsad. Eriti kehtib kummidetailide kohta. Ise vahetasin kõik õõtsapuksid, kuigi vanades loksu polnud, tegu oli 15 aastat tagasi pandud N. Liidu aegsete originaalosadega. Saab näha kaua uued kestavad. ?arniiri kaitsekumme vahetan juba iga kolme kuu takka, no ei pea vastu raiped, kuigi paigaldusel määrdega ei liialda. Uued rooliotsad tunamullu suutsin leida 3tk nõukaaegseid ja üks oli uuem. 35 000km-ga oli uuem natuke liiga vedelaks kulunud - no hea küll, oleks saanud sõita küll, aga selleks et kunagi kõik korraga vahetada saaks ja stendist kauem rõõmu oleks, panin jälle uue - seekord õnnega koos, leidsin nõukaaegse jupi.

Edit: krt ma trükkisin ja mõtlesin nii kaua oma postituse kallal, selle ajaga on teised juba esisilla põrandale laiali tõmmanud:D

[Muudetud: 1.7.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Jap, asun Rakveres. Kui oleks võimalik neid vedrutõmmitsaid laenata, siis kindlasti need Sulle ka tagastaksin koos mõne õllega :spin

Aga miks on vajalik sillatala vahetada ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: VAZ
Jap, asun Rakveres. Kui oleks võimalik neid vedrutõmmitsaid laenata, siis kindlasti need Sulle ka tagastaksin koos mõne õllega :spin

Aga miks on vajalik sillatala vahetada ?
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11588
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Otsest vajadust sillatala vahetuseks pole jah, kui just kõver pole:P
A ehk sm. IceStorm leiab hetke sinuga tegeleda, ma ise Rakveres käin vbolla kord mõne nädala jooksul. Õllest muidugi ära ei ütleks, loodan ainult et see hapuks ei lähe enne kui kätte saan:D
Pmst kui jamada ei viitsi, saad Mindorast uued tõmmitsad mingi 150 krooni eest, a need on mingid plekist käkid, mina nendega enam jebida ei viitsi ja kasutan üht teist varianti;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Selle autoga nii ekstreemseid olukordi pole olnud, et rattad alt ära lendaks või mõne tugeva matsu saaks.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Aga GTA, kas nende Mindora tõmmitsatega peaks saama töö tehtud ?
Ma võin osta sealt küll, kui asja ära ajaksid. Nagunii oleks endale tarvis soetada ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Algselt postitas: jukii
ja mis selle kõige umbkaudne hind?
2000 kr.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mindora tõmmitsad on pisut käkid... mine tseki üle, mida nad müüvad seal. Kui kronsad on valatud, saab vast hakkama. Ma ostsin sealt mingid plekist kokkukeevitatud kronsadega tõmmitsad ja need on ikka veits viletsad, ei pea pinge all vastu ja ebamugav on kasutada, kuna need käivad vedru välimisele küljele, sättimist et vedru alla saada on omajagu.

Minu abinõu võid omale ise meisterdada. Selleks vaja keermelatti u 40cm, ümarat plaati, mis mahuks vedru sisse ja sel plaadil peab olema auk ja kaks lühikest varrast, mis vedrukeeru vahele läheks. -O- <<<pmst selline;) Keermelatt läheb läbi amordipesa, mutritega saab vedru kokku keerata, nii et õõtsa alt saad. Väga lihtne asi ja töötab minu arvates tunduvalt paremini kui tõmmitsad.

Vaata, siin lõpus Hulkur ka seletas seda:D
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 417&page=2
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Ostsin need Mindora tõmmitsad ära, kronsad on valatud. Õhtul teen pilti kah nendest ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Vedrutõmmitsad

Pilt

Täna värvisin kõik õõtsad ning vardad üle, päeval teen pilti kah neist.

Varsti üritan jupid külge kah kruvida :P
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Päris ilus vaatepilt. Endal tuleks suht sama kui asju eraldi poleks külge pannud ning palju ka panemata veel. Loodan et uued ka kestavad, mul rooliots pidas vastu vaid sügisest praeguseni ning stabikapuksidest ei tasu üldse rääkidagi.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Tahaks kah loota, et kestavad. Nende vene juppide kvaliteediga on nii nagu on... :kuri
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Esisillas nüüd jupid vahetatud. Jube töö, õnneks oli isa abiks.
Nüüd tuleb silda reguleerima minna ning loota et uued jupid kaua kestavad...
Plaanin ka tagasillas vardad ära vahetada, tundub et mingi kolks on sees.

Tänud GTA-le, Logman-ile ning Raxo-le asjalike nõuannete ning seletuste eest.

Homme teen pilte kah, kui aega on.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Pilt

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Vahetasin ära käigukasti põhjatihendi, kuna õli lekkis kuskilt läbi. Uueks õliks valisin seekord midagi paremat, kui TAD17.

Pilt

Puhastasin kasti alumise osa, et jälgida edaspidi võimalikke lekkeid.

Pilt
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Tagasilla vardad nüüd olemas ja värvitud, homme vahetan ära.

Pilt

[Muudetud: 27-7-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Täna lasin Tõrma K-Kummides sillaregulli ära teha, alguses tahtsin küll Carstopi minna, kuna see on lähemal. Seal oli aga järjekord järgmise nädalani ning tuli sõita Tõrmasse - seal sain kohe ette :)
Tundub et tehti korralikku tööd, auto jookseb sirgelt ning juhitavus tundub olema parem kui enne. Loodan et ka rehvi söömine nüüd pikaks ajaks lõppenud.
Hiljem käisin Ferrelist läbi ning ostsin ette kasutatud, ent suht. korralikud Gislavedi 175/70 suverehvid.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Jõudsin hetkel kah koju siis..
Nimelt sai käidud sõbra pool grillimas vaziga ning tagasi tulles suri teine keset maanteed lihtsalt välja ning enam ei käivitunud, isegi ei luband. Telefoni aku oli ka otsustanud just kõige sobivamal ajal tühjaks saada ning ei saanud kellegile helistada ega midagi :sein
Egas midagi sai lükatud kuskil 3 või 4 km, kuni lõpuks garaasi jõudsin. :flaming Garaasis selgus et sädet ei ole...
Ajas parajalt vihale kogu see värk ning ei viitsinud viga otsima hakata vaid sulgesin garaa?i uksed ning tulin koju ära...
Homme hakkan siis viga otsima :kuri
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Vasta