21063, VAZ, 1985
21063, VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autol siis mõnda aega juba probleemiks olnud, et mõnikord peale sooja mootoriga seismist uuesti käivitades starter tööle ei hakka. Paar korda uuesti proovides on starter uuesti järele tulnud, kuid eile oli vaikus majas, isegi tõmberelee ei plõksund. Õnneks sain käivitusvändaga tööle ja jõudsin mugavalt koju
Sai siis õhtul uuritud foorumist, et mis võib sellist jama põhjustada, esimese asjana kontrollisin järgmisel päeval starteri juhtmed üle, need olid paigas ja korralikult kinni. Üllataval kombel läks masin hommikul ilma probleemideta starterist käima
Et edaspidiseid probleeme vältida otsustasin starteri maha võtta ning lasta mõnel targemal seda kontrollida. Harjad olid vähe kulunud ning neid polnud mõtet vahetada. Viga oli hoopis tõmberelees, täpsemalt selle kontaktides.
Ostsin uue tõmberelee (185 kr) ja panin starteri uuesti külge tagasi.
Täna enam probleeme starteriga ei esinenud
Sai siis õhtul uuritud foorumist, et mis võib sellist jama põhjustada, esimese asjana kontrollisin järgmisel päeval starteri juhtmed üle, need olid paigas ja korralikult kinni. Üllataval kombel läks masin hommikul ilma probleemideta starterist käima
Et edaspidiseid probleeme vältida otsustasin starteri maha võtta ning lasta mõnel targemal seda kontrollida. Harjad olid vähe kulunud ning neid polnud mõtet vahetada. Viga oli hoopis tõmberelees, täpsemalt selle kontaktides.
Ostsin uue tõmberelee (185 kr) ja panin starteri uuesti külge tagasi.
Täna enam probleeme starteriga ei esinenud
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kuna lähituled just kõige paremini ei valgustanud, siis ostsin täna Philips GT130 power2night H4 pirnid (enne olid R2-ed).
enne
ja nüüd
Piltidelt just erilist vahet näha ei ole, kuid tegelikkuses on see suur. Kui eelmised pirnid põlesid tuhmilt ja valgustasid kehvasti, siis need põlevad eredalt ning lähituled on palju paremad. Mina olen rahul
[Muudetud: 12-2-2007 VAZ]
enne
ja nüüd
Piltidelt just erilist vahet näha ei ole, kuid tegelikkuses on see suur. Kui eelmised pirnid põlesid tuhmilt ja valgustasid kehvasti, siis need põlevad eredalt ning lähituled on palju paremad. Mina olen rahul
[Muudetud: 12-2-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Täna said siis klapid reguleeritud, paisumisvahed olid liiga väikesed. Nüüd, kui klapid reguleeritud töötab mootor tunduvalt paremini, tühikäik muutus palju ühtlasemaks. Siinkohal tänud Viaccess-ile, kes on klappide reguleerimise kohta väga asjaliku teema teinud!
Kuna starter on uuesti jamama hakanud, hankisin täna uue starteri, vahetab selle ka millalgi ära.
Kuna starter on uuesti jamama hakanud, hankisin täna uue starteri, vahetab selle ka millalgi ära.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kuna talverehvidega enam mõtet sõita pole, siis otsisin suverehvide jaoks juurde jooksu 06/03-e plekkvelgi, mis nägid jubedad välja, kuna olid väljas vedelenud mitu aastat.
Suurema rooste ja vana värvi lasin maha drelliga, mille otsa panin traatketta, edasi roostesurm, siis pindade puhastamine ning värvimine (värvisin pintsliga, 2 korda). Värviks oli mingi metallivärv, mis sisaldas juba krunti.
Tulemus jäi selline:
ja kilpidega:
Suurema rooste ja vana värvi lasin maha drelliga, mille otsa panin traatketta, edasi roostesurm, siis pindade puhastamine ning värvimine (värvisin pintsliga, 2 korda). Värviks oli mingi metallivärv, mis sisaldas juba krunti.
Tulemus jäi selline:
ja kilpidega:
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
vvalge06
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
- Asukoht: Väike-Maarja vald
- Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972
juba küll vana teema aga bena filtril peale pumpa on ka üks eelis nimelt kui sul ennem filtrit ei olnud siis on kindlasti kogunenud pumpa igasugu sodi ja see aegajalt ikka eraldub seal, ning siis on hea kui filter vahel sest selle karbussi filtri tõmbab väga lihtsalt see sodi umbe ja siis sõit seisud..kirjutasin sest endal oli selline pull ja küll ma leiutasin et milles jama et sinna sodi sai
Algselt postitas: Suska
Tee kunagi ikka tagumised tiivad ka puhtaks, rikub selle iludiku välimuse üldpildis ära.
Kena!
Selle määrde võtan suveks (kui mitte varem) kindlasti maha sealt tiibadelt ja ka mujalt, sest rikub tõesti hetkel auto välimuse ära, aga lohutan ennast sellega, et ehk oli sellest määrdest talvel miskit kasu kah
Kui keegi teab mingit ainet või vahendit, millega määret kergelt maha saada, siis võiks seda mullegi soovitada...
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ilus klassika, silmal kohe hea vaadata
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Tänud teile heade sõnade eest
Nüüdseks on maha pestud ka määre, jube palju pidi nühkima et seda täiesti maha saada (kasutasin leotusvahendit ja bensiini). Määre oli oma ülesandega ilusti hakkama saanud ja roostetamise ära hoidnud, seega järgmiseks talveks panen uuesti peale Eks millalgi teen ka uued pildid.
Nüüdseks on maha pestud ka määre, jube palju pidi nühkima et seda täiesti maha saada (kasutasin leotusvahendit ja bensiini). Määre oli oma ülesandega ilusti hakkama saanud ja roostetamise ära hoidnud, seega järgmiseks talveks panen uuesti peale Eks millalgi teen ka uued pildid.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Eile said vahetatud jagajas kondensaator ja kontaktid, karbuss lahti võetud ja remontkomplekti osad sisse pandud, ujuki tase reguleeritud (tase oli liiga kõrge).
Samuti sai peale pandud puhastatud, lahti võetud ja kontrollitud starter. Vigane oli ka süüteluku põhi - see põhjustaski kuuma mootoriga starteri kadumist (seisis mingi 10 min. ja enam starterit järgi ei võtnud), nüüd asi korras.
Hetkel veel häirib see, et sooja mootoriga tahab liiga kaua starterit saada, enne kui käima läheb, külma mootoriga läheb poolest pöördest. Kui enne ujuki reguleerimist ujutas üle kuuma mootoriga, siis nüüd tundub et jääb puudu kütusest, sest kui gaasi põhja tallan, siis hakkab lubama kuni lõpuks läheb.
Äkki keegi oskab midagi soovitada ? Ise ei oska enam nagu midagi peale hakata, ehk segu vaja rikkamaks keerata ?
Samuti sai peale pandud puhastatud, lahti võetud ja kontrollitud starter. Vigane oli ka süüteluku põhi - see põhjustaski kuuma mootoriga starteri kadumist (seisis mingi 10 min. ja enam starterit järgi ei võtnud), nüüd asi korras.
Hetkel veel häirib see, et sooja mootoriga tahab liiga kaua starterit saada, enne kui käima läheb, külma mootoriga läheb poolest pöördest. Kui enne ujuki reguleerimist ujutas üle kuuma mootoriga, siis nüüd tundub et jääb puudu kütusest, sest kui gaasi põhja tallan, siis hakkab lubama kuni lõpuks läheb.
Äkki keegi oskab midagi soovitada ? Ise ei oska enam nagu midagi peale hakata, ehk segu vaja rikkamaks keerata ?
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
aAsjaPulk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 274
- Liitunud: 25 Mär 2007 20:59
- Asukoht: Saue vald, Vanamõisa küla
- Autod: [b]BMW 728iA[/b]
- Kontakt:
Mul täpselt sama jama. Isa ütles, et ujuki nõel ei pea - seega saab just palju peale.Algselt postitas: VAZ
Hetkel veel häirib see, et sooja mootoriga tahab liiga kaua starterit saada, enne kui käima läheb, külma mootoriga läheb poolest pöördest. Kui enne ujuki reguleerimist ujutas üle kuuma mootoriga, siis nüüd tundub et jääb puudu kütusest, sest kui gaasi põhja tallan, siis hakkab lubama kuni lõpuks läheb.
Äkki keegi oskab midagi soovitada ? Ise ei oska enam nagu midagi peale hakata, ehk segu vaja rikkamaks keerata ?
Nagu teada, siis külma mootoriga on vaja rikast segu, sooja mootoriga just vastupidi.
Ei tea, kas ma midagi õigesti rääkisin!?
Ujuki nõelklapp oli remontkomplektis olemas ja see sai uus pandud...
Kui tööle läheb mootor, siis töötab kenasti, minek ja kütusekulu normaalsed. Ainult see käivitamine on sooja mootoriga vaevaline, ei tea mis seda põhjustab :regan
[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]
[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]
Kui tööle läheb mootor, siis töötab kenasti, minek ja kütusekulu normaalsed. Ainult see käivitamine on sooja mootoriga vaevaline, ei tea mis seda põhjustab :regan
[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]
[Muudetud: 8-4-2007 VAZ]
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kuna ise neid karpa settinguid paika ei saanud, sai viidud auto spetsialisti juurde, kes need paika pani. Nüüd käivitub auto paremini, tühikäik on ühtlasem, minek tundub natuke parem olema ja CO on kah normis.
Täna vahetasin ära ka esimesed piduriklotsid
Täna vahetasin ära ka esimesed piduriklotsid
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.