2103, taivo112, 1974

2103, taivo112, 1974

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

2103, taivo112, 1974

Postitus Postitas taivo112 »

Sai siis ostetud omale mõnus Lada kruiisimiseks tänavatel.
Praegustel piltidel on ta toomiskonditsioonis. Sai ostetud hea hinnaga vanapapilt kellel vanust oli juba palju ning enam autoga ei sõitnud. Auto oli seisnud garaa?is aasta aega.
Eelmine aasta oli veel kehtiv ülevaatus. Algul mis kõige parem oli kinni kiilunud siduriketas :rolleyes Sai siis mitu päeva jukerdatud ja jamatud, kui selle lahti sai. Sai oldud rõõmus, sest nüüd sai sõitma minna. Paar kiiremat ringi platsil ja 10 minutiga temperatuur 100C. Radikas täiesti külm. Seega radikas peaks olema untsus, aga naabrimees lubas anda 2101 oma(ei tea kas too istub siia?). Eks vaatab mis saab.

Piltidel pole veel näha aga praeguseks on sisu üpris puhtaks tehtud, igasugu vahenditega pestud(ja eemaldatud ka need rõvedad koidel söödud rohelised istmekatted, alt tuli välja päris ilus iste!)
Ahjaa - kuigi taga kirjas 1300 on mootor 1,5 :spin

Mis kõige tähtsam siis, PILDID:
Rohkem pilte
-->>http://www.karlova.tartu.ee/~6btaivo/lada/<<--

[Muudetud: 8-6-2007 taivo112]Pilt
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

taga

Postitus Postitas taivo112 »

TagaotsPilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Poleerimist!!!...see auto lausa karjub poleerketta järgi...:spin
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Korralik vesu võib ka veidi aidata, kuigi see on peremehe eest kindlasti tehtud. :rolleyes
Päris korralik auto, aga jah väikene poleerimine ei teeks paha. :)
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Radikal vaevalt et midagi häda on, ikka termostaat ei tööta.
k
krister
Foorumi kasutaja
Postitusi: 249
Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
Asukoht: Tallinn, Lilleküla
Autod: 2101 '80

Postitus Postitas krister »

Ilus makk! On see vene oma või mõni lääne toodang?

Peale vahatamist on autol teine nägu!
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Mitu päeva sidurit lahti lammutada?
Kas tegid pidureid siis korda või või kuidas oli su plaan sidur lahti saada?
p
paap66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
Asukoht: harjumaa kuusalu vald
Autod: Vaz 2105,Peugeot405

Postitus Postitas paap66 »

kena auto .läigib ilusasti.:o
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Algselt postitas: Hulkur
Mitu päeva sidurit lahti lammutada?
Kas tegid pidureid siis korda või või kuidas oli su plaan sidur lahti saada?
Sai alla puuriga auk puuritud, vändast auto kallakule aetud ja väike löögike ketta pihta ja asi läks lahti.
Algselt postitas: Suska
Korralik vesu võib ka veidi aidata, kuigi see on peremehe eest kindlasti tehtud. :rolleyes
Päris korralik auto, aga jah väikene poleerimine ei teeks paha. :)
Tegelikult asi nii et oli päris hea tolmukihi all kui tõime, mööda tolmust teed ka. Aga muidugi, kindlasti tuleb poleerida ;)
Algselt postitas: Mel
Radikal vaevalt et midagi häda on, ikka termostaat ei tööta.
Eks seda uurib veel, kindlasti tuleb termostaat ka vahetada.Radikasse sisse vaadates on jumala umbes,mingi saast ees. Võibolla teeb keegi läbipesu.
Algselt postitas: krister
Ilus makk! On see vene oma või mõni lääne toodang?
Siiski on see lääne toodang, mõnusa rohelise taustavalgusega --> http://www.karlova.tartu.ee/~6btaivo/lada/sanyo.gif

Niisiis, mõtlesin et kui kellegil on üle võib pakkuda selliseid juppe odava hinnaga: Suunatuled,mõni ilus kilp, LADA märk, juhipoolne suunatule all olev väike iluliist, Vasakut peeglit (kandiline niklist, äkki kellegil ka seesmist tahavaate peeglit?) juhupoolne küljeklaas!
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Pole pikka aega midagi kirjutanud, kuna auto juures pole olnud aega eriti tegeleda (koolitöö ja koolitöö). Nüüd mõtlesin, et võiks hakata vaikselt remontima, kui garaazi natuke sooja saab ning vajaliku abilise leiab. Aga kas keegi teab muidu, mis hinnaga plokikaant või üldse kus lihvitakse tartus? Kui tegema hakkan siis peaks ka pilte juurde tulema. Arengust siis niipalju, et sai sisu ning keskkonsool korda tehtud. Ennem olid istmekatted lausa mingeid koisid täis. Makk on ka sisse pandud ning paar kõlarit istme all. Aga kõige imelikum on see, et siduriketas jääb peale kahte päeva seismist jälle kinni :rolleyes ei tea millepärast? Sai ka naabrimehekäest uuem radikas muretsetud.

[Muudetud: 22-1-2007 taivo112]
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Tere! Üle pika aja vaikuses olekut sai ette võetud mootori remontimine. Praeguseks plokikaan tervikult valmis. Sai vahetatud kõik klapisääretihendid ja üks väljalaskeklapp. Hetkel tuleb tegeleda alumise osaga. Avastasin ka, et karbussil on jalg pooleks. Seega oleks vaja uut karbussi. Ära murdusid ka mõned väljalaskekollektori poldid nagu oli arvata. Mida tuleks veel mootori juures uurida? Kolvirõngad tundusid olevat korras olevat. Mõni pilt ka:Pilt
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

veel:

Kõik pildid asuvad http://www.karlova.tartu.ee/~6btaivo/lada/mootor/

[Muudetud: 8-6-2007 taivo112]Pilt
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Uus karbuss olemas ning kollektoripoldid korras ( vaskmutritega ). Nüüd hakkan plokikaant peale panema. Äkki keegi räägiks mis oleks tähtsamad asjad mida tuleks selle juures tähele panna? Kui oluline on poltide keeramisel seda rõhuga võtit kasutada, olen kuulnud et paljud on ilma selleta kinni keeranud ja midagi pole juhtunud? Missuguse värviga soovitate klapikambrikaane ära värvida? Kas mõne kuumakindla sprayga.

E: Äkki kellegil on pakkuda korralikumaid tagauksi?


Taivo.

[Muudetud: 2-7-2007 taivo112]
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

oskab keegi siis öelda, mootori koha pealt?




Juhipoolset klaasi oleks ka vaja.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Dünamomeetriline võti oleks tegelt hea abimees küll. Pingutamisel kasuta kindlasti õiget järjekorda ja pinguta vähemalt 3-4 osas (viimane pingutus on 115Nm või 11,5kN, enne vaata ka kumba ühikut võti kasutab:P). Uus tihend vahele, selle võid ntx grafiitmäärdega kokku teha, siis ta tuleb ka teinekord lahti võttes ilusti ära.
Nukakere tikkpoldid vaata väga kriitilise pilguga üle. Mutrid peavad olema ideaalse keermega, näpuga peab olema neid võimalik keerata. Kui tikul endal on vint veninud - vaheta kindlasti välja. Samamoodi ka siis, kui oled tiku mingil viisil kõveraks keeranud ja tagasi painutanud - tõenäoliselt klõpsatab pingutamisel selline pooleks:P. Neid mutreid võib ka käsitsi keerata, mõistust kasutades ongi väiksem oht neid üle keerata, lubatud on pmst 25Nm. Vastupidiselt karastatud ja tiheda keermega väga vastupidavatele kaanepoltidele on need tikud tavalisest haprast metallist...
Kui klapipingutamise kontramutrid on lahti veel keeramata, on hea need enne nukakere pealepanemist padrunvõtmega lahti keerata.
Nuka ja rihmaratta märgid kohakuti, kett peale, selle pingutamiseks on hea mootorit vändaga ringi ajada ja teine mees kes hoiaks pingutustallal samal ajal pinget peal.
Klapid veel reguleerida, selleks vaja 0,20 ja 0,15 kaliibreid, õpetus on foorumis olemas.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Selge, ükspäev saab siis see asi kokku keeratud. Vahepeal olen natukene parandanud auto tagaotsa välimust. Sai kõik tuled puhastatud ja natukene värvi peale pritsitud, et edasi ei roostetaks.

Väga oleks vaja ka 03\06 mõlemat tagumist ust. Korralikke kumme ka vaja.




[Muudetud: 17-7-2007 taivo112]
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Eile õhtul sai mootor kokku pandud ning paar tiiru sõidetud. Kuskil kümme minutit sõites hakkab temperatuur üle 90ne minema. Loodan et see tuleneb sellest, et radikas on mingit saasta täis ja täna teen korraliku läbipesu. Eks siis näeb mis viga. Termostaat tundus ka korras olevat.

Sumbutist viskab suht palju kondentsi ja sõites on aurupilv taga :) Soe mootor töötas 800p/min ja tükkis natukene turtsuma, nii et auto värises. Kas see võib olla tingitud valest süütest?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Vaata ikka radiaatorisse kah, kas seal vett on! Sageli jäävad õhumullid sisse, siis tuleb neid välja ajada, pidevalt vett peale kallates, voolikuid muljudes jne. Samas silm peale, et üle ei kuumeneks.

Valest süütest, küünaldest, küünlajuhtmetest, karburaatorist ja paljudest muudest pisiasjadest võib ta sul turtsuda. Head otsimist!;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Algselt postitas: GTA
Vaata ikka radiaatorisse kah, kas seal vett on! Sageli jäävad õhumullid sisse, siis tuleb neid välja ajada, pidevalt vett peale kallates, voolikuid muljudes jne. Samas silm peale, et üle ei kuumeneks.

Valest süütest, küünaldest, küünlajuhtmetest, karburaatorist ja paljudest muudest pisiasjadest võib ta sul turtsuda. Head otsimist!;)
Mullid olid tõesti sees ning sai vett kuskil neli korda peale valatud. Eks tuleb jah uurida, arvan et viga võib ka tulla katkisest karbussi jalast, mille ma avastasin :) Tuleb uus karpa ka siis peale kruvida ja küünlajuhtmed välja vahetada, pole õnneks nii kallid ka.
t
taivo112
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Juul 2006 14:41
Asukoht: Tartu
Autod: müüdud

Postitus Postitas taivo112 »

Mõned pildid siis ka.
http://www.karlova.tartu.ee/~6btaivo/fo ... hp?list=22

Tagant viskab endiselt sinist tossu, ei tea milles viga seisneb. Kui vaikselt kohapeal käib siis sinist ei viska, ainult tuuritades. Arvatavasti viga kolvirõngastes ning mootor tuleks uuesti lahti võtta :puzzled Klapisääretihendid on kõik vahetatud, klapid korras, nookurid ka. Plokikaanes viga ei tohiks olla kuna sai korralikult remonditud, ju viga siis allpool.
Suletud