2. leht 10-st

Postitatud: 29 Juun 2006 21:54
Postitas GTA
Uksepolstrid on muide eksportvariandi punased plastikud, üsna kenad nägid välja;) Sel 05-l olid ka tagauksed küllaltki korralikud, kui endal vaja oleks võtaks ära küll.

Btw, kapoti pealt fairyga küll midagi maha ei tulnud, alles lahusti aitas:P

Postitatud: 29 Juun 2006 22:10
Postitas Hulkur
OK :lol

Muidu GTA sa tahtsid istmekatteid ette saada mul istmed alles ja katted on vist suht korralikud!

Kui sul veel on soovi siis võid endale väikse nutsu eest saada:P

Postitatud: 30 Juun 2006 19:03
Postitas Hulkur
Täna sigines mulle veel hovipeale 21011

Kellel vaja mingitsuguseid osasid siis tulge ja rääkige minuga leiame mõistliku hinna ja vedagi minema!

NB! Auto sai ostetud sildade, uste, bagasiruumi luugi, veermiku, mootori, ja käimakasti pärast. Muu on kõik saadaval.

pilte

Postitatud: 27 Juul 2006 21:09
Postitas valge06
Pilt

veel

Postitatud: 27 Juul 2006 21:11
Postitas valge06
Pilt

veel

Postitatud: 27 Juul 2006 21:11
Postitas valge06
Pilt

veel

Postitatud: 27 Juul 2006 21:12
Postitas valge06
Pilt

Postitatud: 27 Juul 2006 21:13
Postitas valge06
et siis nüüdseks nii palju arengut

Postitatud: 28 Juul 2006 11:59
Postitas kalle17
asi juba edeneb teil seal ju

Postitatud: 28 Juul 2006 12:28
Postitas Hulkur
Nüüdseks on kere saanud uuenduse. Nüüd tuleb põhi värvida ja autot vaikselt kokku panema hakkama!

Postitatud: 06 Aug 2006 22:49
Postitas Hulkur
Nüüd juhtus sihukene äpardus ,et keerasin esisilla kelele kinnitatud polidid poolraamisees ringi.

Mõte selline, et puurida läbi poolraami 16mm läbimõõduga auk. Panna raami sisse toru mille sisemine mõõt on 12mm. Kahele poole raami metal laastud suurteks seibideks ja nii peaks see viga parandatud olema.

Mida arvate teie?

Postitatud: 07 Aug 2006 15:09
Postitas arvi100
Kas gaasi/elektrikeevitus on ligidal ? Kui on teed nii:võta kaks juppi 14 mm
kuuskanti,nii 30 mm pikad.Mõlemal kuuskantjupil käia üks ots natuke
koonusesse keevitusfaasi jaoks.Keevitad need samad jupid altpoolt välja-
ulatuvate poldiotste külge kinni.Kui see op on tehtud,siis hakka gaasi-
pitsiga mutreid kuumutama,lase natuke jahtuda,määri mutreid õliga.
Nüüd võta 14 ja 19 võti ning proovi keerata,kui ei taha tulla,korda kuumutus/õlitamis operatsiooni uuesti niikaua kuni tuleb.
Omal on see rats läbi tehtud ja see toimib.Ja veel enne kui elektriga keevitama hakkad,aku juhtmed maha.

Postitatud: 07 Aug 2006 19:10
Postitas ander14
kas sa keevitad need istme pakud ka põhjakülge tagasi ?,paned originaal istmed või midagi muud? kempiga muidu on auto põhi jne keevitatud jah?
muidu päris asjalik teine,aga jõudu tõõle :)

Postitatud: 08 Aug 2006 00:02
Postitas Hulkur
Kempiga ja elektriga sai põhja keevitada. Istmejalad panen poltidega põhjakülge sest need istmed mis sisse alguses tulevad on nagu ajutised sest tahaks kunagi korv istme sisse panna.

Muidu ma jään selle tprumõtte peale. Kui toru seina paksus on 4mm siis ei tohiks väga pehme ta jääda poolraamis.

Postitatud: 10 Aug 2006 20:15
Postitas Hulkur
Seletage mulle ära üks küsimus?

Miks juhipoolsed siguli detailid on alati kallimad kui kõrvalistuja omad?

Täna ostsin uued õõtsad. Kõrvalistuja oma maksis 110 kr ja juhipoolne maksis 190 kr. Tegu oli siis alumiste õõtsadega.

Postitatud: 10 Aug 2006 22:28
Postitas logman
Huvitav. Ma olen küll alumiste õõtsade puhul täheldanud just vastupidist. Vähemalt '90-te algul oli parempoolne kallim ja mis kõige hullem - teda polnud eriti saada.
Parempoolse rattaga küntakse ikka rohkem mööda auke kui juhipoolsega. Nii seletas tol ajal müüja.

Postitatud: 10 Aug 2006 22:44
Postitas Hulkur
Aga esimeste tiibadega on kah ju nii, et kõrvalistuja oma maksab midagi 600kr ja juhioma hulka rohkem. Ma ei julge öelda, et juhipoolne esimene tiib maksis isegi vist 1000kr. Samamoodi on ka ustega? Juhiuks maksab palju suuremat hinda kui kõrvalistuja oma? :yllatunud

Postitatud: 10 Aug 2006 22:59
Postitas GTA
Juhipoolsete plekkidega pidi tegu olema ka nõudluse/pakkumise kujundatud suhtega. Seletati mulle, et vasem pool läheb kiiremini rooste, kuna meil parempoolne liiklus ja talvel pritsivad vastutulijad juhipoolse külje soolalögaga kokku.
Tegelikult on see ka minuarust müstika, tootmiskuludes vaevalt et mingisugust vahet on:rolleyes

Postitatud: 10 Aug 2006 23:13
Postitas matu6
Algselt postitas: logman
Huvitav. Ma olen küll alumiste õõtsade puhul täheldanud just vastupidist. Vähemalt '90-te algul oli parempoolne kallim ja mis kõige hullem - teda polnud eriti saada.
Parempoolse rattaga küntakse ikka rohkem mööda auke kui juhipoolsega. Nii seletas tol ajal müüja.

võimalik et lihtsalt loll kokkusattumus mul aga täna alumistel õõtsadel polte välja puurides(amordi kinnitus poldid ja stabika varda poldid) juhtus selline asi et juhi poolse õõtsa poldid sai ilusti 10mm peale puurida aga kõrvalistujapoolse õõtsa materjaal(mitte polt vaid just õõts ise)
l ostus nii tugevaks et pidi kasutama kõvemat puuri. pärast mõtlesin et võib-olla lihtsalt parempoolne õõts oli rohkem karastatud(õõtsad erinevate autode alt et äkki mingi väljalaske aastaga pistmist vms.) . või tehasest tulidki ladad erinevate tugevustega õõtsadega?:puzzled

sorry et teemat risustan.

muidu ilus auto paistab tulevat. edu ja külma närvi sellel tööl. endal kah parasjagu kere tugevdamine käsil.

Postitatud: 11 Aug 2006 01:25
Postitas Hulkur
Heh :D

Mul olid õõtsadel samad poldid puru ja õõtsad olid väheke kõverad. Näitasin ühele vennale kes on eluaeg autosid lappindu too tütles, et osta uued õõtsad ja alumised sarniirid kuna need on kõvu pauke saanud. Ning õõtsad olid suht kõverad isenesest. Lihtsam oligi osta uued õõtsad mitte need vanad pool pilused alla panna. Tahaks ju ikkagi autot ilusti sirgelt jooksma saada.

Täna proovin teha mõned pildid uuest esisilla kinnitusest. Kuna vanad poldid hakkasid poolraamis ringi käima tuli mõelda midagi uut välja! :D