6. leht 10-st

Postitatud: 24 Veebr 2008 15:57
Postitas Hulkur
Nii. Kõigepealt head aastapäeva kõigile :bouncing

Nonii siis väike uptate toimunu kohta.

Sai siis teha kah enda autole hüdrauliline käsipidur.
Vaehetatud esimesed, tagumised piduriklotsid.
Käsipiduri ehitamiseg sai ära vahetatud ka tagumised töösilindrid.
Käsipiduri raami paigaludsega võtsin alt kardaani siis selgus, et tollel on ristid läbi. Sai ka need ära vahetatud.
Vahetasin ära ka kulunud rooliotsad.
Kapott sai panna 4X kiirkinnituste peale, kuid kapotti raame ei jõudnud veel välja lõigata.

Postitatud: 24 Veebr 2008 19:48
Postitas Hulkur
Kässar siis selline!Pilt

Postitatud: 24 Veebr 2008 19:50
Postitas Hulkur
Eest kah 1 pilt siis!

[Muudetud: 24-2-2008 Hulkur]Pilt

Postitatud: 25 Mär 2008 20:01
Postitas Hulkur
Nonii väike uptate.

Vahepeal mootoriehitus seisis finatsprobleemide tõttu.

Nüüd siis sai väntvõlli kätte. Vänt siis 1 meses remontmõõdus ja tasakaalus.
Kepsud, kolvid samuti kaalu aetud. Nüüd saab siis vaikselt kogu kremplit kokku panema.

Postitatud: 12 Mai 2008 10:18
Postitas Hulkur
Alumine ots siis hakkab juba looma. :P

[Muudetud: 12-5-2008 Hulkur]Pilt

Postitatud: 12 Mai 2008 13:10
Postitas tuhajuhe
Plokist on ka maha freesitud.Kui palju?Ilmselt tuleb kolvis olevad klapisüvendid üle teha.

Postitatud: 12 Mai 2008 14:14
Postitas Hulkur
Blokkist 2mm maas.
Kui panna kolb vastu kaant siis on klappil 10mm liikumise ruumi. Klappitõus nukkal on vaid 7mm.

Postitatud: 12 Mai 2008 18:26
Postitas tuhajuhe
Pane plokile kaan peale ja proovi siis kui kolb üleval on.Klapp peaks liikuma vähemalt 4mm,siis on varu ka kangema nuki panemiseks.

Postitatud: 04 Juun 2008 09:27
Postitas Hulkur
Eile õhtal oli veidikene aega. Panin siis mootorile kaane peale. Kolb üleval klappil liikumisruumi 10mm. Kuskile ei takkistu ega midagi.

Esialgsete mõõtmete järgi surveaste 11.1

Postitatud: 10 Aug 2010 23:37
Postitas Hulkur
Nii. Väike uuendus ka siis :)

Kogu see kuppatus on nüüdseks paar aastat juba vedelenud ja seisnud aja nappuse ja muude huvide tõttu. Suve algul sai siis kärss garaazi ajada enne seda muidugi väljas seismisest tekkinud sammal maha lükata.

Kuna möödunud pikk aeg ja koguda on saanud palju osi mida oli plaan autole külge panna, siis nüüdseks on paljud jubinad juba kadunud või siis riknenud(roostetanud) Pill ise oli suhteliselt heas korras rohi veel läbi ei vuhanud! :)

Postitatud: 10 Aug 2010 23:45
Postitas Hulkur
Siin siis peale pesu garaazi. Ehk siis vana koera uued seiklused! :)


[Muudetud: 10-8-2010 Hulkur]Pilt

Postitatud: 10 Aug 2010 23:48
Postitas Hulkur
Sai siis kõik süsteem (niipalju kui seda oli) pulkadeks võtta. Osa salongi sai ringi teha. Sai ka teha väljalaskele suur koda, täiendasin tiba puuri ja võõpasin kogu pilli üle nii seest kui väljast.

pilte

Postitatud: 10 Aug 2010 23:50
Postitas Hulkur
Pilt

Postitatud: 10 Aug 2010 23:51
Postitas GTA
Kle ära tead ehita nii palju ja kirjuta nii vähe! Pane mõni pilt kah!

Sinna garaa?i ei julge nina pistagi, koguaeg üks viilimine ja purimine käib, pannakse veel mind ka tööle kui kähku sääri ei tee:lol

pilte1

Postitatud: 10 Aug 2010 23:53
Postitas Hulkur
Pilt

Postitatud: 10 Aug 2010 23:55
Postitas Hulkur
Mootor siis 1600 väheke järgi aidatud. kkast on tundmatu fiati oma. Siguli siduri karter hakkas igatahes 1-1 hele külge. Kast ise 5-speed.

pilte

Postitatud: 10 Aug 2010 23:56
Postitas Hulkur
Kere tuli tiba lõigata, et käigulülitus ära mahuks.Pilt

pilte3

Postitatud: 10 Aug 2010 23:58
Postitas Hulkur
Pilt

pilte veel

Postitatud: 11 Aug 2010 00:00
Postitas Hulkur
mootor siis kahPilt

Pilte

Postitatud: 11 Aug 2010 00:03
Postitas Hulkur
Et siis põhiline kurjajuur kah pildil milleks aega pole olnud sikskulli ehitada. Tuli ehitada endale tänavaliikur. Kere oli suht appu, pill ise odav ja nii ta aastakesega jonksu ajada saigi. (jutt siis serraarist.) Nagu paremal all näha on tehtud hoovis ka väike diislitest! :DPilt