Irwwwwww...ja hakkab jälle peale
Milliseks kasutamiseks on Sul see 1500 kapremonditud mootor mõeldud?
Sellest kõik algabki...kõik peab olema kooskõlas kui tahad et kestaks...kepsud kolvid, surveaste, kaane tugevdamine jne jne jne...
Ja kui just ilmtingimata on vaja just karburaatorit kasutada ülelaadimisega mootori toiteks, siis soovitan Sul alustada spetsiaalse karburaatori välja vaatamisest, sest Lada originaalkarburaator selleks ei kõlba...on olemas spetsiaalsed rõhku kannatavad karburaatorid, mis ongi ette nähtud töötama turboga kooskõlas ning reguleerivad ka vastavalt laaderõhule kütuse etteandmist...
Kodanik Wilson lõpuks jõudis paljutõotatud maale...aga tema süsteem nägi ette kompressorit peale karburaatorit...tore ja toimis jne, aga mis siis kui vene tüüpi jagaja peaks kogemata valel hetkel andma süüteimpulsi - hetkel kui sisselaskeklapp on veel avatud? Pehmelt öeldes on siis P****S...
Ja kes remondib seda kapitaalremonditud mootorit? Millistel alustel, ning mida peetakse kapitaalremondi all silmas? Ja võid ka hinna siia ära tuua...ka remondihind annab tihtipeale ülevaate kui hästi või halvasti on midagi tehtud...
Kodanik Searilile vastuseks niipalju, et turbokompressori võid Sa panna kasvõi muravei mootorile, peaasi, et asi on tehtud korralikult ja läbimõeldult ning ka töötavalt...
Näide: vahepeal liikus siin mingi video ühest Soomes tehtud kopikast 1200ccm mootoriga, mis minumäletamist 0,7 bar-ise laadrõhu korral andis ligikaudu 150 hp tagarattasse...tehke omad järeldused...
Pluss veel näiteks K-750 mida laadisid kaks kompressorit - üks ühel, teine teisel pool mootorit...