2106,-grazy-,1986

2106,-grazy-,1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Algselt postitas: -grazy-
Tekkis ka selline ülbe mõte,et võiks turbo peale panna,aga kuna ei ole enne sellist asja lähedalt näind,siis keegi võiks mulle saata joonised,kuidas oleks kõige targem panna.Ahhjaa,kuidas parem on,kas karpa peale turbot või enne turbot.
Hmm!

Kuule mis turbot sa peale aretad kui sulle 1,3 on liiast. Selle turbo võid aiakärule peale panna. Aga oma autole sul pole mõttet panna seda kui ise just surma ei taha saada. Kui sa suudad(suudate) 1,3 mese mootoriga kraavi kihutada siis on ilmselgelt mängus ju sõiduoskamatus nii, et parem tee mootor korda kui panna kulunud mootorile turbo vahele.
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

Algselt postitas: Hulkur
Algselt postitas: -grazy-
Tekkis ka selline ülbe mõte,et võiks turbo peale panna,aga kuna ei ole enne sellist asja lähedalt näind,siis keegi võiks mulle saata joonised,kuidas oleks kõige targem panna.Ahhjaa,kuidas parem on,kas karpa peale turbot või enne turbot.
Hmm!

Kuule mis turbot sa peale aretad kui sulle 1,3 on liiast. Selle turbo võid aiakärule peale panna. Aga oma autole sul pole mõttet panna seda kui ise just surma ei taha saada. Kui sa suudad(suudate) 1,3 mese mootoriga kraavi kihutada siis on ilmselgelt mängus ju sõiduoskamatus nii, et parem tee mootor korda kui panna kulunud mootorile turbo vahele.
väga õige :D ja pealegi ei kesta see mootor(1,3) eriti turboga
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Egas siis mina kraavi ei pannud,mina istusin ju kõrval,ning kust ma pidin teadma et sõbramees roolist korralikult(kõvasti) kinni ei hoia.Pealegi turbot tahtsin kapremonditud 1,5-esele mootorile panna,mille ostan peale aastavahetust kui stippi saan.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
s
searil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
Asukoht: Pärnu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas searil »

milliste lada mootoritele ültse on sobiv turbot peale aretada?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Irwwwwww...ja hakkab jälle peale :P

Milliseks kasutamiseks on Sul see 1500 kapremonditud mootor mõeldud?
Sellest kõik algabki...kõik peab olema kooskõlas kui tahad et kestaks...kepsud kolvid, surveaste, kaane tugevdamine jne jne jne...
Ja kui just ilmtingimata on vaja just karburaatorit kasutada ülelaadimisega mootori toiteks, siis soovitan Sul alustada spetsiaalse karburaatori välja vaatamisest, sest Lada originaalkarburaator selleks ei kõlba...on olemas spetsiaalsed rõhku kannatavad karburaatorid, mis ongi ette nähtud töötama turboga kooskõlas ning reguleerivad ka vastavalt laaderõhule kütuse etteandmist...
Kodanik Wilson lõpuks jõudis paljutõotatud maale...aga tema süsteem nägi ette kompressorit peale karburaatorit...tore ja toimis jne, aga mis siis kui vene tüüpi jagaja peaks kogemata valel hetkel andma süüteimpulsi - hetkel kui sisselaskeklapp on veel avatud? Pehmelt öeldes on siis P****S...
Ja kes remondib seda kapitaalremonditud mootorit? Millistel alustel, ning mida peetakse kapitaalremondi all silmas? Ja võid ka hinna siia ära tuua...ka remondihind annab tihtipeale ülevaate kui hästi või halvasti on midagi tehtud...

Kodanik Searilile vastuseks niipalju, et turbokompressori võid Sa panna kasvõi muravei mootorile, peaasi, et asi on tehtud korralikult ja läbimõeldult ning ka töötavalt...
Näide: vahepeal liikus siin mingi video ühest Soomes tehtud kopikast 1200ccm mootoriga, mis minumäletamist 0,7 bar-ise laadrõhu korral andis ligikaudu 150 hp tagarattasse...tehke omad järeldused...
Pluss veel näiteks K-750 mida laadisid kaks kompressorit - üks ühel, teine teisel pool mootorit...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: roim88
väga õige :D ja pealegi ei kesta see mootor(1,3) eriti turboga
millele toetudes on selline lause öeldud - selline soolapuhumine hakkab ära tüütama..
miks sa arvad, et väiksema kolvikäiguga mootor peaks vähem kestma kui tema pikema kolvikäiguga suguvend?

1,3 rihmaga korras mootorit laiali lasta on paras vägitegu..
paljud on proovinud (mõned proovivad ketiga mootorit siiamaani) ja ei lähe ta laiali midagi..
korralikult paigaldatud turbo õige kütuse ja muuga kestab...

peab vist hakkama kasutajaid puhastama - täiesti mõtetu ilma faktidele tuginemata jutt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

tänud siis PuZuP-ile nõuande eest.Auto ise on lihtsalt pinge maandamiseks,mootori saab kätte 1200 eeguga ja see turbo mõte oli lihtsalt(nagu enne mainisin) ülbe uit mõte,ning oma niigi väikese rahalise finantsi tõttu matsin ma selle turbo mõtte maha,parem teen kere korda,panen uue mootori peale ja olen õnnelik vb kunagi tulevikus trein hooratta ära,ning näpin kaant veitsa,lihtsalt selleks et kiiremini liigelda,ja et naabrimees oma 1,3 nissaniga liiga ülbeks ei läheks ;) .Seega minu jutu point oli selles,et turbot ei pane,ja seega paluks mitte seda enam kommentaarida
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm...nn strokerite puhul on tegelikult survejõud ning kolvi kiirus ülemises surnud seisus suurem...külgkiirus loomulikult...sellest tulenevalt ka suurem kulumiskiirus ja amortisatsioon...ja lähevad laiali ka kiiremini...kõik oleneb muidugi sajast muust tegurist veel nagu sissesõiduks kasutatav õli...sissesõidu pikkus ja intensiivsus jne jne jne...aga teoreetiliselt kuluvad kepsupikkuse arvelt suurendatud kubatuuriga mootorid rohkem...
Aga kuna 1300ccm mootor on praktiliselt sama vändatõusu ja kepsupikkuse suhtega mis 1600ccm mootorgi (ehk siis lühikese vändaga mootor ja pika vändaga mootor), siis tõepoolest ei lähe 1300ccm mootor laiali sellepärast et ta tuhande kolmesajane mootor on...

1200 krooni on kapremondi eest kuidagi väga vähe...puurimised, hoonimised, kolvid, rõngad, saaled, kepsud maksavad kokku juba julgelt üle 1200 krooni...ja see on alles alumine ots mootorist...
Palju on see kapremonditud mootor sõitnud ja mis õliga on tehtud sissesõit...eeldusel, et ostad selle sõitva masina pealt...
Ja uuri välja ka mis mahus sellel mootoril kapremonti tehti...pisidetailideni palun...ning arvesta sellega, et suurendatud võimsusega mootor avaldab ka suuremaid jõudusid kere suhtes, nii et alusta kere korrastamise ja tugevdamisega ja siis alles vaata tigedamaks aetud mootori poole...

Nendest 1.3 Nissanitest niipalju, et need on ühed nuhtlused eriti punast värvi Sunny-d :P...mul siiamaani ühega kana kitkuda :lol...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Njh tal ongi punast värvi 1,3 sunny(sedaan).Sellest mootorist tean nii palju,et sissesõit on tehtud,vahetati kolvid,saaled,kepsud,vända tihendid,kett,kolvirõngad,ning kmlapid soveldati kah ära.Õli koha pealt ei oska öelda.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Õli valik sissesõiduks on tegelikult väga oluline tegur...
Kodanik Atzkarik rääkis et oli mingit addinoli kasutanud...see õli ei kõlba kassisaba alla kah...miks?...seda saate tema autoteemast lugeda...

Kas silindreid ka puuriti/hooniti ? Kui jah, siis mis mõõtu?
Muidugi on ka koostekvaliteet väga oluline...ja ka see, kas elemendid eelnevalt ka puhtaks pesti...
Minu jaoks on see 1200.- maksev kapitaalremonditud mootor kuidagi liiga odav...sest juba kõik need vahetatud osad, mida eelnevalt üles loetlesid, maksavad juba palju rohkem...
Aga kui töötab normaalsel, ei tiksu ega kolise, siis anna minna...kui on odavalt võimalik head asja saada, siis miks ka mitte :)
Aga jah...õli uuri välja...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: roim88
väga õige :D ja pealegi ei kesta see mootor(1,3) eriti turboga
millele toetudes on selline lause öeldud - selline soolapuhumine hakkab ära tüütama..
miks sa arvad, et väiksema kolvikäiguga mootor peaks vähem kestma kui tema pikema kolvikäiguga suguvend?

1,3 rihmaga korras mootorit laiali lasta on paras vägitegu..
paljud on proovinud (mõned proovivad ketiga mootorit siiamaani) ja ei lähe ta laiali midagi..
korralikult paigaldatud turbo õige kütuse ja muuga kestab...

peab vist hakkama kasutajaid puhastama - täiesti mõtetu ilma faktidele tuginemata jutt...
see lause on öeldud toetudes ühe tuttava jutule kes on seda teinud :kuri
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kuulaks nüüd "hülgemöla" asemel ka mõnda põhjendatud fakti...
Mida on teinud, mismoodi lahendanud, millised materjalid, millega juhitakse jne jne jne...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

Algselt postitas: PuZuP
Kuulaks nüüd "hülgemöla" asemel ka mõnda põhjendatud fakti...
Mida on teinud, mismoodi lahendanud, millised materjalid, millega juhitakse jne jne jne...
Hetkel ei saanud oma tuttavat kätte ja jään vastuse võlgu, kuid minuteada peaks peenestma mootori kiiremini, kui eksin siis vabandan...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Õliks kasutas ta addinoli :D a see selleks,seda mootorit pole enam,kuna talle tehti parem pakkumine(1600 eek),ning lubadusest minu jaoks alles jätta polnd haisu ka enam.Nii et praegu on valida aint 1300 kap remonditud mootor,mis maksab 1000 eeku.Nii odav on ta sellepärast,et tutvus maksab
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Pole juba tükk aega oma siksist pajatanud.Peale vaheaega läheb siis lõpuks ometi suuremaks remondiks Töökoda kinni pandud,meistriga nõu peetud,materjalid valmis sebitud ja hoog ka sees.Vahetamisse lähevad mõlemad karbid(120 eek tükk) juhi ukse alumine nurk(tervet plekki ei viitsi vahetada),lühemate reaktiiv varraste kinnitused,summuti jne.Olemas on ka pahtel(500g 50eek koos kõvendiga) kivikaitse(5o eek) ning põhja kaitse(mingi jura asi oli 25 eek)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Täna oligi siis se õnnelik hetk kui mu siks lõpuks ometi töökoja ukse ette veeres homme siis läheb suuremaks remondiks.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Seis on ikke päris nutune,kui pildid mõõtu saan siis demon ka
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Pildid siis sellises kohas,kuna ei saand mõõtu http://www.nagi.ee/photos/fanatt/sets/6320/

Jutt ka juurde.Vahetada tuleb ka tagumise istme alune põhi ja tagumised poolraamid.Tähelepanelikumad inimesed märkavad ka mitu vedru mu siksil taga on.Mootor on ka lõpuks leitud.Tutvuste kaudu on hind 500.Peale remonti sõitnud alla 100km.Juppide peale ainuüksi läks üle 2000 + mootor tuuakse koju kätte.
Ahhjaa see pilt kus auk on see ongi tagumise istme alune põhi(roostes ja ussitanud kohad on ära lõigatud)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

kas tõesti on taga coiloverid ? :yllatunud
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

?
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Vasta