Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: -grazy-
Egas midagi,vanast rasvast olid teadmised,et kuni 3h peale matsu on plekk pehmem ja mõlgid tulevad paremini välja.Seega värisevate kätega hakkasime autot taas üles taguma
Oled selles ikka kindel et 3h pärast on plekk pehmem?
Mina olen igakord pärast matsu kohe välja lööma hakanud, kuna muidu sureb plekk sinna asendisse ära ja siis hulka raskem välja lüüa. Iga kord olen paika saanud.
sorry aga kust loed välja,et kolme tunni pärast.Minu teada on mul kirjas et kuni 3h peale matsu panemist,pele seda,muutub plekk jäigemaks,ja mõlk tuleb raskemini välja.Sewe teadmine on omandatud koolist.(ikka veel omandan)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Noh,see nv tuleb jälle üks suur aretamine,nimelt plaan on minna vedrustuse kallale.Eest arvatavasti võtan vedrudelt 1 keeru maha,taha panen originaal vedrude sisse sapika vedrud,ning ette veel topelt stabika.Ahjaaa,reaktiiv varraste kinnitused teen valmis,ning kardaani risti vahetan ära.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
see sapaka vedrude panek ei ole eriti hea minu arust minu siksil olid ja ma võtsin need ära taguots oli ikka jube taevas ja juhitavus ei paranenud pigem halvenes
Ja nüüd üks suur suur probleem,nimelt kumba mootorit eelistada,kas 1,3 rihmaga või 1,5 tavaline.Eesmärk on jäärajale minek(piikidega).Ahjaa,sapika vedrudelt peab vähemalt 2 või 3 keerdu maha võtma,kuna sööb amorte(tõmbab pooleks)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Vastuseks siis ratta ja koopa vahe oli ligikaudu 3 cm(ümardatult).Tegelikult kui täpne olla siis paremalt poolt 3,2 ja vasakult 2,9.Tekkis ka selline ülbe mõte,et võiks turbo peale panna,aga kuna ei ole enne sellist asja lähedalt näind,siis keegi võiks mulle saata joonised,kuidas oleks kõige targem panna.Ahhjaa,kuidas parem on,kas karpa peale turbot või enne turbot.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984