2106,-grazy-,1986

2106,-grazy-,1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Algselt postitas: -grazy-
Egas midagi,vanast rasvast olid teadmised,et kuni 3h peale matsu on plekk pehmem ja mõlgid tulevad paremini välja.Seega värisevate kätega hakkasime autot taas üles taguma
Oled selles ikka kindel et 3h pärast on plekk pehmem?
Mina olen igakord pärast matsu kohe välja lööma hakanud, kuna muidu sureb plekk sinna asendisse ära ja siis hulka raskem välja lüüa. Iga kord olen paika saanud.
Jõud taga, peab minema.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

sorry aga kust loed välja,et kolme tunni pärast.Minu teada on mul kirjas et kuni 3h peale matsu panemist,pele seda,muutub plekk jäigemaks,ja mõlk tuleb raskemini välja.Sewe teadmine on omandatud koolist.(ikka veel omandan)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vabandust. Su lausest ei saanud õigesti aru. Tuleb kohe välja lööma hakata jah, muidu jääbki nii.
Jõud taga, peab minema.
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kui kohe välja lööma hakata,siis tuleb ikka päris palju paremini välja.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
p
paap66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Okt 2006 23:15
Asukoht: harjumaa kuusalu vald
Autod: Vaz 2105,Peugeot405

Postitus Postitas paap66 »

ega auto kaua ilusana ka ei kesta.:D
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

yep,eks see üks kurb tõsiasi ole jh
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Noh,see nv tuleb jälle üks suur aretamine,nimelt plaan on minna vedrustuse kallale.Eest arvatavasti võtan vedrudelt 1 keeru maha,taha panen originaal vedrude sisse sapika vedrud,ning ette veel topelt stabika.Ahjaaa,reaktiiv varraste kinnitused teen valmis,ning kardaani risti vahetan ära.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
s
stroh_89
Foorumi kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Aug 2006 19:26
Asukoht: nõva
Autod: vaz 21063

Postitus Postitas stroh_89 »

see sapaka vedrude panek ei ole eriti hea minu arust minu siksil olid ja ma võtsin need ära taguots oli ikka jube taevas ja juhitavus ei paranenud pigem halvenes
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mul see plaan ongi,et tagaots kõrgemaks,kuna sõidan enamjaolt mudas,seega kõrgem taguots kulub ära
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: -grazy-
Mul see plaan ongi,et tagaots kõrgemaks,kuna sõidan enamjaolt mudas,seega kõrgem taguots kulub ära
Ja mix siis eest vedrudelt keerde maha võtad?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Ei tea,uit mõte.Eile panin sapika vedrud alla,lõikasin neilt 1,5 keerdu maha,ja sobivad imehästi,taguots tõusis oma 3-4 cm
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Natuke aimu ka,kui kõrgele tagaots tõusisPilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Vähe üldisemPilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Lõpuks sain ka avarii järgse pildi sellest,kui veel iluvõre,ja muud asjad küljes olid.Pilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Ja nüüd üks suur suur probleem,nimelt kumba mootorit eelistada,kas 1,3 rihmaga või 1,5 tavaline.Eesmärk on jäärajale minek(piikidega).Ahjaa,sapika vedrudelt peab vähemalt 2 või 3 keerdu maha võtma,kuna sööb amorte(tõmbab pooleks)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: -grazy-
Ei tea,uit mõte.Eile panin sapika vedrud alla,lõikasin neilt 1,5 keerdu maha,ja sobivad imehästi,taguots tõusis oma 3-4 cm

Palju tagusild kere suhtes nihkesse läks ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

:puzzled ei teagi täpselt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga mõõda...
Kummastki koopaäärest rehviääreni...eeldusel, et on ikka samasugused rehvid ühel sillal...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Oki,se nv mõõdan,kuna auto ei asu kodus.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Vastuseks siis ratta ja koopa vahe oli ligikaudu 3 cm(ümardatult).Tegelikult kui täpne olla siis paremalt poolt 3,2 ja vasakult 2,9.Tekkis ka selline ülbe mõte,et võiks turbo peale panna,aga kuna ei ole enne sellist asja lähedalt näind,siis keegi võiks mulle saata joonised,kuidas oleks kõige targem panna.Ahhjaa,kuidas parem on,kas karpa peale turbot või enne turbot.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Vasta