2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

2107, siim789, 1990

Postitus Postitas siim789 »

Sai siis ostetud 4500 eeguga selline sõiduvahend. Auto olnud uuena ühe olümpiavõitja oma (nimi ei jää kuidagi meelde), peale seda ühe mehe esimeseks autoks ja nüüd siis minu käes. Kere on üsna hea (põhi kõva), kuid karbid tahavad vahetust ning ka külje plekkidel esineb roostet. Salong on täiesti terve, väga vähe määrdunud... üldiselt korralikult hoitud masin, isegi 4 pioneeri kõlli sees. Ei tööta ainult nö. ökonomaiser (see mis kütusekulu näitab) ja kell. Mootor tundub kah hea... 1.5l 53kw, ketiga, veab edasi hästi (endise auto Ford Taunus 1.6-ega ei anna võrreldagi) ja kütust läheb kah vähe... üle 10 ikka ei võta, natuke vist ajab sinist juba välja tagant ja tuleks mootorit veic korrastada. Veermik tundub(ise autodest eriti midagi ei tea) kah korras olevat ainult kohapealt ära minnes võtab nagu tudisema auto, ei tea millest see võib olla. Kaasas oli autol nii talve kui suverehvid velgedel, alles hiljuti vahetatud terve summuti.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

paistab päris kenake olevat!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Eemalda kiiresti rooste ära. Muidu on ja paistab väga korralik olevat. Edu kindlasti.
Kapotialusest tahaks kah pilti näha.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

jah... kapotialusest unustasin pilti teha... varsti ehk tuleb
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

On sellel masinal sissepritse ja 1700 mootor?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Algselt postitas: siim789
... 1.5l 53kw veab edasi hästi ...
päris kena masin muidu. hoia hästi.
Jõud taga, peab minema.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: GhostRider
On sellel masinal sissepritse ja 1700 mootor?
esimeses postis: 1.5l 53kw seega standard 2103 mootor 2107(21053) karpaga :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

jep... ja käib nagu kellavärk:spin
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aga miks siis margiks 21073 kui 1,5 liitrine moto on? Ja selle olümpiasangari nimi huvitaks kah?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

tegemist siis lada 03-me 1500 mootoriga(passis küll kirjas 2107). Samamoodi on ju ka Lada 21053 olemas.
Eksisin veidi selle olümpjavõitja suhtes, tegemist siis sellise mehega nagu Heino Lipp:
http://www.virumaa.ee/discuss/msgReader$1356 (PS. võta link copy-paste -ga)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

21073 peaks üldlevinud markeerimise järgi olema 1300 mootoriga ,samuti nagu 063-gi. Aga minu teada pandi tehasest 07-le ainult 1500 kuubiseid (2103) mootoreid ja mingit 073-e pole olemas. Originaaliteadjad parandage ,kui eksin.

Aga nüüd sellest masinast üldiselt. Isiklikult mina arvan ,et kui see on Heino Lipu kunagine auto ,siis tasub teda hoida nagu sedasamust pilpa peal ,sest hea küll ,hetkel tal väärtust nagu polekski ,aga aastatega kasvab see vägagi kõrgeks. Võib-olla Sinu silmad seda ei näegi ja õigeid vilju saavad maitsta alles Sinu lapselapsed.
Minupoolne ettepanek oleks ,et kõbi ta maksimaalselt korda ja püüa samas säilitada võimalikult originaalina. Tasub uurida kui palju on temast alles veel seda tehasekonditsiooni ,millisena Lipp ta soetas. Igapäevasõiduks taolist rariteeti kasutada oleks liiast. See pill on aastakümnete pärast näitustel väga kõrges hinnas ,sest Heino ei olnud mitte muidumees ,vaid isiksus ,kes jätnud kustumatu jälje Eesti spordi ajalukku. Tulevikus ,kui see auto on võimeline veel aastakümneid säiluma ,siis võib olla selle masina väärtus samal pulgal ,millel hetkel Paul Kerese Ramblerilgi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2107 tuli originaalis välja rihmaga 1300 mootoriga samamoodi nagu 2105 ja 2104.

05-le tehti modifikatsioon 21053 mis oli 1500 mootoriga
esialgselt tehti ka 2107 sama modifikatsiooni järgi.

kokku tehtud 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078б 21079 ja vist ka 21079-99
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Ei tea kui originaalina saan seda hoitud, toonitud klaasid võibolla panen aga need on ju alati võimalik eemaldada kui selleks vajadus tuleb, samas toonklaas kaitseb ka salongi päikese eest ju :D. Mitmekümne aasta pärast võib see väärtuslik küll olla aga millega ma tõestan, et see ikkagi on Heino Lipu auto.

Sooviti siis ka mootorist pilti... midagi ilusat seal just ei ole aga...

Pilt
r
Ransom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Veebr 2005 14:24
Asukoht: Kose
Autod: Lada 21061 , 2101

Postitus Postitas Ransom »

tavaline 07 peaks ju olema 1500ccm :rolleyes

http://www.autonet.ee/kataloog/index.php?mudel=7341
Vaz 21061
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellise koha nagu autonet võid küll kenasti ära unustada :D
uuri vene saitidelt lada ajalugu ;) et miks tehti üldse rihmaga mootor jne...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

mudel tootmise algus mootor
2105 1980 1300S (rihmaga)
21051 1980 1200
21053 1981 1500

2107 1982 1500

Sedasi annavad mulle andmeid üks Ida-Saksa Lada remondimanuaal (Wie helfe ich mir selbst - LADA; S. Bötthcer; 1986) ja ka VAZ kalendermärkmik 1986... Ehk saaks mõne lingi kust leida rihmaga mootori ajaloo kohta üht-teist? Üldlevinud teadmiste kohaselt on 2107 - just nimelt see kõige esimene - 1500cc mootoriga...

(siim789 ees vabandan teema risustamise pärast...)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

veel siis tõestamaks et tegu on lada 2103 -e mootoriga. Kapoti all selline embleem...

Pilt

:rolleyes
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Algselt postitas: siim789Veermik tundub(ise kohapealt ära minnes võtab nagu tudisema auto, ei tea millest see võib olla.
Mul ka kipub mõnikord selline asi olema, mõtlesin, et äkki kardaan hakkab kummitoes liiga kergesti liikuma (üles-alla), aga ega ma täpselt ei tea.:rolleyes
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mul oli mõni aasta tagasi 2107 86a ja ka 1500cm 03 mootoriga ja passis oli kyll kirjas ainult 2107
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tunnistan oma viga või vähemalt ei leia seda materjali üles kust eelpool väidetud infole kinnitust leida.

esialgu toodeti siis:
2107 - 1500cc
21072 - 1300cc
21074 - 1600cc
ja alates 1991 aastast toodetakse
21073 mootoriga 1700i
hiina turu jaoks toodeti veel mudelit 2107 seeria N71 66hj lühikese käigulise mootoriga 1,45L tüüp VAZ-21033-10 mis töötab A-76 bensiiniga (järelikult tegi ka lada tehas katsetusi lühikse kepsulise mootoriga :))

ja siis kõik need 2107,21072, 21073, 21074, 21075, 21076, 21078, 21079
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta