18. leht 18-st

Postitatud: 23 Veebr 2011 20:06
Postitas pedrox
Masina kaal saab kindlasti olema suurem kui originaalis, aga ma arvan, et 2.5ne kone hakkab seda väga edumeelselt liigutama. Kui kunagi enam-vähem komplektseks saab siis kindlasti ka kaalu peale minek.

Olen mõelnud tõesti ka kupee varianti. Iseenesest seal midagi üle jõu käivat minu jaoks ei ole, aga vähemalt praegu see plaanis ei ole veel. Tahaks sõita temaga, kas või korra. Siis võib tõesti vb poste lõikama hakata, tunne käes ikkagi. Suvel saab tal juba neljas aasta garaa?is täis.

Hakkab juba tunduma, et ma ainult ehitan teda ja kunagi valmis ei saa.:)

Kahjuks peab tagasild järgmist suuremat rahasüsti ootama jääma, sest koer vajas ka ootamatut ülesvuntsimist. Jube kuidas sellised asjad maksavad ikka.

Postitatud: 24 Veebr 2011 13:58
Postitas masuurik
Kuna ilmselt legaalsusega on jok,siis am teeks kohe kupeeks ära.pärast enam ei viitsi ja ei taha otsast peale teha.Been there done that.ikka kohe ja korraga.Samas kui soovi kupeeks pole,siis pole vahet.Ma igatahes loodan,et minu mõtte enda auto peal ellu viid.:)Projekt ,mida enim jälgin;)

Postitatud: 03 Apr 2011 12:35
Postitas pedrox
Eile jõudsin ka mina lõpuks jälle garaa?i. Tulemuseks see, et esimene ots on praktiliselt valmis. Radika tugesid on vaja veel natuke tõsta ning lanzeronide puudulikud osad lisandada.

Esimene tagasild, mida jahtisin, läks kahjuks käest. Samuti ka teine. Ei jõudnud reageeridagi kui juba masin ära ostetud oli. Ootame siis järgmist.

Õnneks on soojemaks läinud ning järjest rohkem aega saab masinale pühendada. Sõber ka innustab takka. Kui tema Suzuki (kuulsin, et Tarts pidi ka sarnase asjaga tegelema) suveks sõitma saab siis pean ka mina enda oma saama. Eks näis.

Postitatud: 03 Apr 2011 13:21
Postitas masuurik
suzuki all mõtled kaherattalist või mingit muud tramvaid?

Postitatud: 03 Apr 2011 14:10
Postitas reiner
Algselt postitas: masuurik
suzuki all mõtled kaherattalist või mingit muud tramvaid?
Eks vist ikka neljarattalist. Pilt

Postitatud: 03 Apr 2011 22:59
Postitas pedrox
Neljarattalist jah. Vana Swift on päris tore aparaat mida järgi aidata. Kui keegi mäletab siis eelmisel aastal ta juba SC'l Haapsalus käis esimest korda proovimas, see suvi on plaanis päris mitu sõitu teha.

Aga enda masinast ka. Täna nokitsesin igasuguste pisemate detailide kallal mis eelnevalt pooleli on jäänud. Samuti sai ka salongiradika kopsiku kaas uue lõpliku kuju. Eks homme õhtul saab jälle aega veeta.

Postitatud: 05 Apr 2011 21:31
Postitas pedrox
Täna tõin omale tutika esisilla tala ära. Homme ehk saab seda lõikama juba hakata kui aega on.
Küsimus on selles ainult, et kui palju peaks alumisi õõtsa kinnitusi ette viima? Kes on erinevaid arve katsetanud, võiks kommenteerida tulemusi.

Postitatud: 05 Apr 2011 22:38
Postitas reiner
Mul kopikal 20mm ette viidud. Olen väga rahul..
Äkki Puzup oskab paremini kommenteerida. Ta sõitnud mu kopikaga ja Kyti kuuekaga. Kyti masinal oli vist 15mm ette ja 10mm esimest otsa üles, võib-olla mäletan valesti, aga sellised arvud meeles..

Postitatud: 05 Apr 2011 23:56
Postitas zajetz
Minu mõlemal kopikal ka 20mm ette nihutatud ja kuna minu masinad on madalad siis sai ka kinnitusi kohe 4-5 mm välja poole viidud. Muidu jube palju reguleer seibe vaja vahele panna, et kalle normaalseks saada.

Postitatud: 06 Apr 2011 08:19
Postitas twist
Ma nihutasin 25mm ette ja tõstsin esimest kinnitust 5mm. Tulemus on pildilt näha. Lootsin veidi rohkemat, aga seegi on juba väga hea.
Pilt Pilt

Postitatud: 24 Mai 2012 22:12
Postitas Peep7
Päris palju aega mööda läinud, on vahepeal midagi muutunud ka? Ise viimased päevad seedinud seda R6 peale panekut, ning möned tähelepanekud mida ise teeks. Spetsiaalselt vötsin lindi ja möötsin 01hel kapoti alune ca 65 cm BMW 2,5ne kone ca 76 cm, ehk 12-13cm salongi poole vaja, radikas ja vent peavad ka ära mahtuma, ning kindlasti ei kasutaks bmw orig. venti kuna sealt tuleb päris palju ruumi vöitu. Mootori viiks nii ette kui vähegi saab, kuna 2,5l kone saab orig. diffrist nii vöi naa jagu, ning siis ei muuda möni cm eespool vöi tagapool suurt midagi. Karteriks eesmpool mainitud e34 karter. Pidurivöimu kaotaks/ ei paneks üldse, 01hel puudub see niikuinii. Roolikarbi asendaks roolilatiga, golfi omaga ilmselt. Arvan et nönda tehes ei peaks ka pedaalide asendit suurt muutma, ning saaks kasutada 07-me armatuuri. Pöhja poleks ka nii ära löiganud, poolraamid kokku ja lisa tala käigukasti jaoks. Muidu siiani tehtu eest 5+

NB!! Tegu puhtal minu arvamuse ja "oleksitega".

Postitatud: 01 Nov 2014 16:30
Postitas pedrox
Aastaid on vahepeal palju mööda läinud, aga see auto ei ole kuhugi veel kadunud. Plaanis on ta varsti jälle käsile võtta.

Täna sai talle ka kaksikõde toodud, mida on selle projekti juures vaja.
Uus jääb muidugi puutumata.




Pilt



Pilt

Postitatud: 01 Nov 2014 22:03
Postitas Jarlis
.

Postitatud: 05 Juul 2015 01:27
Postitas Robin445

Re: 21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Postitatud: 05 Apr 2018 12:19
Postitas Bumer323
Tervist!

Kuna aasta number on märkamatult saanud 2018ks siis küsiks mis tollest autost saanud on?
Arenguid? Progresse? :D

Re: 21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Postitatud: 21 Okt 2018 20:50
Postitas pedrox
Tere tere :)

See projekt on täitsa alles, kuid majaehituse kõrvalt mul pole aega olnud tegeleda kahjuks. Prioriteedid.
Eks tuleb ka tema aeg uuesti, aga aastanumbrit ei oska kohe mitte ennustada. Kolm ülejäänud neljarattalist soovivad ka vahel tähelepanu lisaks.

Pedro