21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#341

Postitus Postitas pedrox » 23 Veebr 2011 20:06

Masina kaal saab kindlasti olema suurem kui originaalis, aga ma arvan, et 2.5ne kone hakkab seda väga edumeelselt liigutama. Kui kunagi enam-vähem komplektseks saab siis kindlasti ka kaalu peale minek.

Olen mõelnud tõesti ka kupee varianti. Iseenesest seal midagi üle jõu käivat minu jaoks ei ole, aga vähemalt praegu see plaanis ei ole veel. Tahaks sõita temaga, kas või korra. Siis võib tõesti vb poste lõikama hakata, tunne käes ikkagi. Suvel saab tal juba neljas aasta garaa?is täis.

Hakkab juba tunduma, et ma ainult ehitan teda ja kunagi valmis ei saa.:)

Kahjuks peab tagasild järgmist suuremat rahasüsti ootama jääma, sest koer vajas ka ootamatut ülesvuntsimist. Jube kuidas sellised asjad maksavad ikka.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#342

Postitus Postitas masuurik » 24 Veebr 2011 13:58

Kuna ilmselt legaalsusega on jok,siis am teeks kohe kupeeks ära.pärast enam ei viitsi ja ei taha otsast peale teha.Been there done that.ikka kohe ja korraga.Samas kui soovi kupeeks pole,siis pole vahet.Ma igatahes loodan,et minu mõtte enda auto peal ellu viid.:)Projekt ,mida enim jälgin;)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#343

Postitus Postitas pedrox » 03 Apr 2011 12:35

Eile jõudsin ka mina lõpuks jälle garaa?i. Tulemuseks see, et esimene ots on praktiliselt valmis. Radika tugesid on vaja veel natuke tõsta ning lanzeronide puudulikud osad lisandada.

Esimene tagasild, mida jahtisin, läks kahjuks käest. Samuti ka teine. Ei jõudnud reageeridagi kui juba masin ära ostetud oli. Ootame siis järgmist.

Õnneks on soojemaks läinud ning järjest rohkem aega saab masinale pühendada. Sõber ka innustab takka. Kui tema Suzuki (kuulsin, et Tarts pidi ka sarnase asjaga tegelema) suveks sõitma saab siis pean ka mina enda oma saama. Eks näis.

masuurik
Postitusi: 1709
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

#344

Postitus Postitas masuurik » 03 Apr 2011 13:21

suzuki all mõtled kaherattalist või mingit muud tramvaid?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#345

Postitus Postitas reiner » 03 Apr 2011 14:10

Algselt postitas: masuurik
suzuki all mõtled kaherattalist või mingit muud tramvaid?


Eks vist ikka neljarattalist. Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#346

Postitus Postitas pedrox » 03 Apr 2011 22:59

Neljarattalist jah. Vana Swift on päris tore aparaat mida järgi aidata. Kui keegi mäletab siis eelmisel aastal ta juba SC'l Haapsalus käis esimest korda proovimas, see suvi on plaanis päris mitu sõitu teha.

Aga enda masinast ka. Täna nokitsesin igasuguste pisemate detailide kallal mis eelnevalt pooleli on jäänud. Samuti sai ka salongiradika kopsiku kaas uue lõpliku kuju. Eks homme õhtul saab jälle aega veeta.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#347

Postitus Postitas pedrox » 05 Apr 2011 21:31

Täna tõin omale tutika esisilla tala ära. Homme ehk saab seda lõikama juba hakata kui aega on.
Küsimus on selles ainult, et kui palju peaks alumisi õõtsa kinnitusi ette viima? Kes on erinevaid arve katsetanud, võiks kommenteerida tulemusi.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#348

Postitus Postitas reiner » 05 Apr 2011 22:38

Mul kopikal 20mm ette viidud. Olen väga rahul..
Äkki Puzup oskab paremini kommenteerida. Ta sõitnud mu kopikaga ja Kyti kuuekaga. Kyti masinal oli vist 15mm ette ja 10mm esimest otsa üles, võib-olla mäletan valesti, aga sellised arvud meeles..
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1043
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#349

Postitus Postitas zajetz » 05 Apr 2011 23:56

Minu mõlemal kopikal ka 20mm ette nihutatud ja kuna minu masinad on madalad siis sai ka kinnitusi kohe 4-5 mm välja poole viidud. Muidu jube palju reguleer seibe vaja vahele panna, et kalle normaalseks saada.

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 504
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#350

Postitus Postitas twist » 06 Apr 2011 08:19

Ma nihutasin 25mm ette ja tõstsin esimest kinnitust 5mm. Tulemus on pildilt näha. Lootsin veidi rohkemat, aga seegi on juba väga hea.
Pilt Pilt

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#351

Postitus Postitas Peep7 » 24 Mai 2012 22:12

Päris palju aega mööda läinud, on vahepeal midagi muutunud ka? Ise viimased päevad seedinud seda R6 peale panekut, ning möned tähelepanekud mida ise teeks. Spetsiaalselt vötsin lindi ja möötsin 01hel kapoti alune ca 65 cm BMW 2,5ne kone ca 76 cm, ehk 12-13cm salongi poole vaja, radikas ja vent peavad ka ära mahtuma, ning kindlasti ei kasutaks bmw orig. venti kuna sealt tuleb päris palju ruumi vöitu. Mootori viiks nii ette kui vähegi saab, kuna 2,5l kone saab orig. diffrist nii vöi naa jagu, ning siis ei muuda möni cm eespool vöi tagapool suurt midagi. Karteriks eesmpool mainitud e34 karter. Pidurivöimu kaotaks/ ei paneks üldse, 01hel puudub see niikuinii. Roolikarbi asendaks roolilatiga, golfi omaga ilmselt. Arvan et nönda tehes ei peaks ka pedaalide asendit suurt muutma, ning saaks kasutada 07-me armatuuri. Pöhja poleks ka nii ära löiganud, poolraamid kokku ja lisa tala käigukasti jaoks. Muidu siiani tehtu eest 5+

NB!! Tegu puhtal minu arvamuse ja "oleksitega".

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#352

Postitus Postitas pedrox » 01 Nov 2014 16:30

Aastaid on vahepeal palju mööda läinud, aga see auto ei ole kuhugi veel kadunud. Plaanis on ta varsti jälle käsile võtta.

Täna sai talle ka kaksikõde toodud, mida on selle projekti juures vaja.
Uus jääb muidugi puutumata.




Pilt



Pilt

Jarlis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 29 Juun 2008 13:02

#353

Postitus Postitas Jarlis » 01 Nov 2014 22:03

.
Viimati muutis Jarlis, 24 Jaan 2018 22:26, muudetud 1 kord kokku.

Robin445
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 05 Juul 2015 00:58
Asukoht: Jõgeva MK
Autod: Lada 2106

#354

Postitus Postitas Robin445 » 05 Juul 2015 01:27


Bumer323
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 05 Nov 2011 15:35
Asukoht: Tallinn/Saaremaa/Pärnu
Autod: Bmw 740il, Mercedes-Benz w124 250d, Mercedes-Benz w123 ce280, Vaz 21063, Seat Ibiza Cupra, Honda Prelude 3.gen X2, vOLVO v40, JNE

Re: 21061, pedrox, 1983 2.0 R6

#355

Postitus Postitas Bumer323 » 05 Apr 2018 12:19

Tervist!

Kuna aasta number on märkamatult saanud 2018ks siis küsiks mis tollest autost saanud on?
Arenguid? Progresse? :D

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Re: 21061, pedrox, 1983 2.0 R6

#356

Postitus Postitas pedrox » 21 Okt 2018 20:50

Tere tere :)

See projekt on täitsa alles, kuid majaehituse kõrvalt mul pole aega olnud tegeleda kahjuks. Prioriteedid.
Eks tuleb ka tema aeg uuesti, aga aastanumbrit ei oska kohe mitte ennustada. Kolm ülejäänud neljarattalist soovivad ka vahel tähelepanu lisaks.

Pedro


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist