17. leht 18-st

Postitatud: 14 Veebr 2011 23:08
Postitas Viin
Sa võiks pealkirjas valmimise aasta ka ära muuta kui valmis saab:D. Lahe aparaat:bouncing

Postitatud: 15 Veebr 2011 16:21
Postitas ats97
Hiace tagasild?
Algselt postitas: pedrox
Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.

Postitatud: 15 Veebr 2011 18:02
Postitas pedrox
Euroopa mõistes jah Hiace/Hiluxi tagasilda vähemalt plaanin. Homme selgub mis sillaga tegemist täpsemalt on ning millal ma ta doonori alt ära kruvida saan.
Algselt postitas: ats97
Hiace tagasild?
Algselt postitas: pedrox
Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.

Postitatud: 15 Veebr 2011 19:41
Postitas zajetz
miks võtad nii suure ja robaka silla, plaanid selle r6 ülelaadida ligi 500hp. volvo sild oleks ju kordades mõistlikum. velgedega vähem probleeme, sild kaalub hulga vähem. Volvo sild muidugi kaalub lada sillaga võrreldes palju aga hiluxi sild veelrohkem. Lisaks peaks toyota sild veel palju laiem olema. Usun et volvo uuem dana 1031 kestab rahulikult 300-400 hp.

Postitatud: 15 Veebr 2011 23:25
Postitas uzzac
Ilus vaadata. Silda soovitan ka Volvo oma. Seal korralikud pidurid ka kohe küljes lisaks kõigele.

Üks asi jääb siiski kummitama...Miks mitte 2,5 kone? Plaanid kunagi ülelaadida vms?

Postitatud: 16 Veebr 2011 00:04
Postitas reiner
Ühes paari aasta taguses postituses oli kirjas nii:
Algselt postitas: pedrox
Asendus see siis 2.0 liitrise R6 mootoriga E36e pealt mille istutamisega just tegelen. Hiljem kui asjad paigas, tahan selle omakorda vahetada 2.5 liitrise mootori vastu, sest need kaks on välimuselt peaaegu täiesti identsed.

Postitatud: 16 Veebr 2011 00:14
Postitas pedrox
Tänan reiner. Täpselt nii ongi. See seal vahel praegu on "istutamiseks". Ja eks ma kavatsen ta ikka ära ka proovida enne kui ära vahetan, aga vahetus toimub kindlasti.

Seal kus mul sild ootamas, on ka volvo omad, aga neid ei leitud kohe lume alt üles. Kõigepealt vaatan hiace oma üle (ütleme nii, et hind on väga hea) ning siis volvod. Kui need tõesti nii palju väiksemad ning kergemad siis ehk mõtlen ümber, oma silmaga ikka kõige parem võrrelda.

Pakub huvi.

Postitatud: 18 Veebr 2011 11:17
Postitas SexSix
Kas on v?imalik teada saada komplekse ja tangitud auto kaalujaotust. Mootor tagapool, kåigukast tagapool ja raskem ning tagasild oluliselt raskem. Kas tuleb 50/ 50?

Postitatud: 18 Veebr 2011 11:32
Postitas zajetz
kahtlen et tuleb 50/50 ise küll kaalujaotust taga ei ajanud ehtiades aga kaalud on minu autol järgmised.

tühi auto täis paak 947
245 262
226 210

koos juhiga 1030

280 274
255 220

Postitatud: 18 Veebr 2011 12:17
Postitas uzzac
http://www.racingaspirations.com/?p=290 Kui mõõdud ja kaalud teada siis peaks lihtne olema võrrelda

Postitatud: 18 Veebr 2011 14:35
Postitas VäikeMägilane
Tundes ka natuke BMW maailma, siis soovitan soojalt 328/528/728 kone on see optimum ja mugav kone cruisimiseks, 2.5 liiga väikse vändaga;).

mina valiks aga hoopis 2.5TDI;)

Postitatud: 18 Veebr 2011 20:01
Postitas PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)

Postitatud: 19 Veebr 2011 13:58
Postitas maalo
B28 on jah pehmem ja ökom ka, kui 2.5... 1Kw ja rohkesti Nm võitu...vähemasti E39 enda peal on võrreldud mõlemat - kuigi jah, küsimus on ka rohkesti mootori ja auto üldises tervislikus seisukorras, siis 2.8 oli sujuvam ja küsis vähem kütet koguaeg. :)
Paistab ikka väga mahe projekt. :)
BMW koned lähevad hästi peale rahvale, ma vaatan. :) saaks V-mota kuidagi legaalselt sinna, siis see oleks paras - Fordil neid häid "vau"-sid ikka jagub...

Bemmi diislist hoiaks ikka heaga eemale :D Siis juba eelistada ökopunni - Golf 2 1.6TD või G3 1.9TD.

Edu sulle! :)

Postitatud: 19 Veebr 2011 14:21
Postitas iisak
2.5 mootoreid jagatakse võrreldes 2.8-tega poolmuidu.
Pole sel bemmi diislil häda midagi, kui tahabki remonti, siis teha ükskord ja korralikult, üle nädala ju pumpa jms ei remondi.

Postitatud: 19 Veebr 2011 15:30
Postitas maalo
noh jah.. ma ise UMis, TDSi võib veel ära kannatada, kui pump on tehtud ja plokikaas remonditud. M51D17 on vb asjalikum ja ei nuta, ise valiks tolle. :)
M57D25(D30) on kõvasti ökom, aga kõvasti peavalurikkam. VAGi dislad on pommikad ja ehituselt lihtsad ja tuntud kraam. :P

aga noh, diisel-siks - mõttetu :D

[Muudetud: 19-2-2011 maalo]

Postitatud: 22 Veebr 2011 21:34
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)
aga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.

Postitatud: 23 Veebr 2011 10:10
Postitas olaaf
Ma olen tükk aega mõelnud küsida juba, et kas uksepost häirima ei hakka, kui see pea kõrval on (vaadates pedaalide asukohta peaksid sisuliselt istme tagaistme vastu ehitama)
Mälu järgi oli autoomanikul pikkust omajagu, rooliratta pead oma 15cm kindlasti tahapoole tooma, et põlved vastu ratast käima ei hakkaks :)

Postitatud: 23 Veebr 2011 16:10
Postitas PuZuP
Algselt postitas: VäikeMägilane
Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba. :)
aga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.
Sellest ma räägingi, et "cruisimiseks".
Lihtsalt 2.8 mootorid ei ole nii ergud, kui on näiteks B20 või B25.
Jah, väänet on rohkem ja 1 kw samuti, kuid kui ehitada teravalt töötavat aparaati, siis 2,8 originaaljuhtimisega ei ole küll minu jaoks päris see. Kui natuke ringi teha, siis hakkab juba looma ;)

Postitatud: 23 Veebr 2011 16:27
Postitas VäikeMägilane
teravus? uued mõisted või;)
jah ega pika vändaga kõrget pööret taga ei aja, selleks sobivad väiksemad kergemad vändad-asjad

ok, aga natuke halb on ettekujutada tõesti, kuidas seal sees roolida ja istuda on.

Postitatud: 23 Veebr 2011 16:34
Postitas masuurik
Tuleb 2 ukseliseks ja 2 kohaliseks sport kupeeks ehitada.