16. leht 18-st

Postitatud: 13 Jaan 2011 23:55
Postitas pedrox
Leidsin lõpuks kaks vaba õhtut ning otsustasin need garaa?is veeta. Tulemuseks seekord siis valmis käigukasti ning kardaani tunnel.
Kaks ava jätsin hetkel sisse kuna hoovastikud ei ole veel valmis. Puudu on ka koht käsipiduri jaoks, see tuleb alles siis kui tagasilla kallale asuda saan.
Nädala lõpus saab ehk ka mõne uuema pildi ...

[Muudetud: 16-1-2011 pedrox]

Postitatud: 16 Jaan 2011 21:31
Postitas pedrox
Üks lubatud pilt siis hetkeseisust.Pilt

Postitatud: 17 Jaan 2011 22:51
Postitas pedrox
Juhi koha pealt vaadates. Pedaalid teen hiljem ümber, hakkavad kõvasti paremal asuma.

Pilt

Kõrvalistuja.

Pilt

Rooli asend. Kasti lülitushoovad said igatahes minimaalse pikkusega tehtud, et kangi võimalikult ette saada.

Pilt

Sinna mahtusid siis nii pidur kui sidur lõpuks ilusti ära.

Pilt

Postitatud: 24 Jaan 2011 20:36
Postitas Demtor
Tööd on selle auto kallal nähtud küll ja küll. Huvitab, et kuidas silda ja kasti ühendad? Kas BMW-l kardaan veits pikkem pole?

Postitatud: 25 Jaan 2011 13:43
Postitas hautz
Algselt postitas: Demtor
Tööd on selle auto kallal nähtud küll ja küll. Huvitab, et kuidas silda ja kasti ühendad? Kas BMW-l kardaan veits pikkem pole?
Kardaan on nii mahuka projekti juures küll vist kõige väiksem probleem. Lihtsaim varjant arvatavasti kaks kardaani kokku keevitada vahetüki abil. Kui paraja istuga kokku panna, siis ei jää vibreerima ka.

Postitatud: 25 Jaan 2011 15:45
Postitas twist
Väga kena.
Respekt sellise viitsimisega ehitajale.

Kas esimesed-tagumised poolraamid ühendad kokku? Kui turvapuuri ei plaani, siis need annaks raskele mootorile kenasti tuge.

Postitatud: 25 Jaan 2011 20:47
Postitas pedrox
Esimesed lähevad jah tagumistega otseühendusse ehk siis nn. täisraami peale.

Postitatud: 05 Veebr 2011 22:44
Postitas pedrox
Täna sai auto omale mootori juhtimiseks/töötamiseks vajalikud süsteemid peale katsetamiseks ning homme võib asi isegi esimese paugu ära teha kui õnneks läheb.

Hommikul saan veel vajaliku pumba ja ehk läheb ka poes õnneks sobiv rihm leida (teatavasti see mootor on nüüdseks ilma roolivõimuta), täna muretsetu osutus natuke liiga lühikeseks siiski.

Kogu kompotist on puudu veel ka sierra kolme avaga radikas. Nii et kui kellelgi vedeleb kuskil töökorras taoline isend või teab kust leida, oleksin väga tänulik. Muidugi peaks asjal olema ka mõistlik hind.

Postitatud: 06 Veebr 2011 21:16
Postitas pedrox
Ja seda pauku ei tulnudki täna. Tundus, et kõik on valmis ja vajuta ainult nuppu, aga ei miskit. Starter käiab, pump undab, aga sädet ei ole.

Hakkasime sõbraga siis juhtmestikku uuesti uurima ja leidsime eelmise omaniku poolt paigaldatud immo sealt seest. See kadus sealt kohe, aga ikka ei miskit.

Tuleb natuke skeeme uuesti uurida ning viga üles leida.

Rihma käisin täna poes kolm korda vahetamas, ükskord lühike, teinekord liiga pikk. Kolmas oli juba päris hea, aga pingutades oleks liiga lõdvaks jäänud ikkagi. Seega täna õiget ei saanud. Homme lähen võtan selle viimase vahepealse mõõdu ära ja no peab sobima.

Tegin pilte ka kogu pullist, aga need suutsin mingil moel pulga pealt ära kaotada. Teine kord siis.

Postitatud: 07 Veebr 2011 21:14
Postitas pedrox
Töötab! Oi kus oli hea tunne kuulata seda jõudu. Fantastiline.

Sai täna natuke näpitud pistikuid, juhtmeid ja lõpuks korraks lubas, aga aku kustus. Tõin kiirelt laadija sõbra juurest ning käima ta läkski.

Lasin kokku kümmekond minutit käia tal, palju ei saa kuna radikat pole. Tühikäik lonkab, aga lambdat pole ju ka veel küljes.

Tuleb ainult aega rohkem leida ning kes teab, ehk SC'l ta juba näitab end mingis seisundis.

Postitatud: 07 Veebr 2011 21:34
Postitas pedrox
Eest.

Pilt

Jahutuse ring ilma radikata.

Pilt

Sobiv rihm.

Pilt

Juhtimine hetkel.

Pilt

Pump.

Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2011 22:36
Postitas Predator2005
Päris kena projekt, aga küsimused on sellised, kas see on lõplik mootori asukoht voi see liigub veel ettepoole? Äkki pildil on halvasti näha aga kuidas toimub õlivahetus, kas kork avaneb (plekk ei sega?) ja kuidas toimub plokikaane remont voi küünla vahetus, 6 silinder on ikka sees.

Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2011 23:18
Postitas iisak
Algselt postitas: pedrox
Õli hakkan valama ikka mootoriruumist, kork on kojameeste all täpselt ju. Kui siis läheb ainult väikest voolikujuppi vaja.
Armatuur seda segama ei jää.

Postitatud: 08 Veebr 2011 00:03
Postitas Predator2005
Algselt postitas: pedrox
Õli hakkan valama ikka mootoriruumist, kork on kojameeste all täpselt ju. Kui siis läheb ainult väikest voolikujuppi vaja. Armatuur seda segama ei jää
Sorry, pole seda näinud!!

Postitatud: 08 Veebr 2011 07:52
Postitas pedrox
Predator, kui sa vaatad pilti enne seda mida sa kasutasid siis seal selgelt näha ,et ruumi küll selliste tegevuste jaoks.

Nädalavahetusel sai nii õli täiesti normaalselt juurde valada ning maha käisid ka kõik küünlad täiesti tavaliste komplekti tööriistadega.

Mootor on sellises asendis ja nii ta ka jääb.

Postitatud: 08 Veebr 2011 21:26
Postitas pedrox
Täna laidsin ka sobiva radika. Selleks sai sama seeria 1.8 liitrise mootori oma. Põhimõtteliselt istub nagu valatult sinna ette, ?iguli enda radika kinnitusi 5 cm kõrgemale tõsta ja pealtpoolt poolraamidesse radika laiused sälgud sisse teha.

Homme õhtul saan ehk sellega tegelema hakata.

Postitatud: 13 Veebr 2011 20:59
Postitas pedrox
Tegime täna väikse video ka.

http://www.youtube.com/watch?v=titzAyWNePk

Postitatud: 13 Veebr 2011 22:03
Postitas ahtung
:o Ei jõua ära oodata millal masin valmis saab.Edu ja paksu rahakotti!

[Muudetud: 13-2-2011 ahtung]

Postitatud: 13 Veebr 2011 23:48
Postitas lada
Väga lahe masin on valmimas, olen jälginud seda teemat tüki aega huviga ja tahtsin lihtsalt soovida edu, viitsimist ja paksu rahakotti.
Tore näha et mootor töötab:)

Postitatud: 14 Veebr 2011 22:14
Postitas pedrox
Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.