21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#301

Postitus Postitas pedrox » 13 Jaan 2011 23:55

Leidsin lõpuks kaks vaba õhtut ning otsustasin need garaa?is veeta. Tulemuseks seekord siis valmis käigukasti ning kardaani tunnel.
Kaks ava jätsin hetkel sisse kuna hoovastikud ei ole veel valmis. Puudu on ka koht käsipiduri jaoks, see tuleb alles siis kui tagasilla kallale asuda saan.
Nädala lõpus saab ehk ka mõne uuema pildi ...

[Muudetud: 16-1-2011 pedrox]

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#302

Postitus Postitas pedrox » 16 Jaan 2011 21:31

Üks lubatud pilt siis hetkeseisust.Pilt

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#303

Postitus Postitas pedrox » 17 Jaan 2011 22:51

Juhi koha pealt vaadates. Pedaalid teen hiljem ümber, hakkavad kõvasti paremal asuma.

Pilt

Kõrvalistuja.

Pilt

Rooli asend. Kasti lülitushoovad said igatahes minimaalse pikkusega tehtud, et kangi võimalikult ette saada.

Pilt

Sinna mahtusid siis nii pidur kui sidur lõpuks ilusti ära.

Pilt

Demtor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 06 Juun 2009 09:16
Asukoht: Tallinn

#304

Postitus Postitas Demtor » 24 Jaan 2011 20:36

Tööd on selle auto kallal nähtud küll ja küll. Huvitab, et kuidas silda ja kasti ühendad? Kas BMW-l kardaan veits pikkem pole?

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#305

Postitus Postitas hautz » 25 Jaan 2011 13:43

Algselt postitas: Demtor
Tööd on selle auto kallal nähtud küll ja küll. Huvitab, et kuidas silda ja kasti ühendad? Kas BMW-l kardaan veits pikkem pole?


Kardaan on nii mahuka projekti juures küll vist kõige väiksem probleem. Lihtsaim varjant arvatavasti kaks kardaani kokku keevitada vahetüki abil. Kui paraja istuga kokku panna, siis ei jää vibreerima ka.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#306

Postitus Postitas twist » 25 Jaan 2011 15:45

Väga kena.
Respekt sellise viitsimisega ehitajale.

Kas esimesed-tagumised poolraamid ühendad kokku? Kui turvapuuri ei plaani, siis need annaks raskele mootorile kenasti tuge.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#307

Postitus Postitas pedrox » 25 Jaan 2011 20:47

Esimesed lähevad jah tagumistega otseühendusse ehk siis nn. täisraami peale.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#308

Postitus Postitas pedrox » 05 Veebr 2011 22:44

Täna sai auto omale mootori juhtimiseks/töötamiseks vajalikud süsteemid peale katsetamiseks ning homme võib asi isegi esimese paugu ära teha kui õnneks läheb.

Hommikul saan veel vajaliku pumba ja ehk läheb ka poes õnneks sobiv rihm leida (teatavasti see mootor on nüüdseks ilma roolivõimuta), täna muretsetu osutus natuke liiga lühikeseks siiski.

Kogu kompotist on puudu veel ka sierra kolme avaga radikas. Nii et kui kellelgi vedeleb kuskil töökorras taoline isend või teab kust leida, oleksin väga tänulik. Muidugi peaks asjal olema ka mõistlik hind.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#309

Postitus Postitas pedrox » 06 Veebr 2011 21:16

Ja seda pauku ei tulnudki täna. Tundus, et kõik on valmis ja vajuta ainult nuppu, aga ei miskit. Starter käiab, pump undab, aga sädet ei ole.

Hakkasime sõbraga siis juhtmestikku uuesti uurima ja leidsime eelmise omaniku poolt paigaldatud immo sealt seest. See kadus sealt kohe, aga ikka ei miskit.

Tuleb natuke skeeme uuesti uurida ning viga üles leida.

Rihma käisin täna poes kolm korda vahetamas, ükskord lühike, teinekord liiga pikk. Kolmas oli juba päris hea, aga pingutades oleks liiga lõdvaks jäänud ikkagi. Seega täna õiget ei saanud. Homme lähen võtan selle viimase vahepealse mõõdu ära ja no peab sobima.

Tegin pilte ka kogu pullist, aga need suutsin mingil moel pulga pealt ära kaotada. Teine kord siis.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#310

Postitus Postitas pedrox » 07 Veebr 2011 21:14

Töötab! Oi kus oli hea tunne kuulata seda jõudu. Fantastiline.

Sai täna natuke näpitud pistikuid, juhtmeid ja lõpuks korraks lubas, aga aku kustus. Tõin kiirelt laadija sõbra juurest ning käima ta läkski.

Lasin kokku kümmekond minutit käia tal, palju ei saa kuna radikat pole. Tühikäik lonkab, aga lambdat pole ju ka veel küljes.

Tuleb ainult aega rohkem leida ning kes teab, ehk SC'l ta juba näitab end mingis seisundis.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#311

Postitus Postitas pedrox » 07 Veebr 2011 21:34

Eest.

Pilt

Jahutuse ring ilma radikata.

Pilt

Sobiv rihm.

Pilt

Juhtimine hetkel.

Pilt

Pump.

Pilt

Predator2005
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
Kontakt:

#312

Postitus Postitas Predator2005 » 07 Veebr 2011 22:36

Päris kena projekt, aga küsimused on sellised, kas see on lõplik mootori asukoht voi see liigub veel ettepoole? Äkki pildil on halvasti näha aga kuidas toimub õlivahetus, kas kork avaneb (plekk ei sega?) ja kuidas toimub plokikaane remont voi küünla vahetus, 6 silinder on ikka sees.

Pilt
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#313

Postitus Postitas iisak » 07 Veebr 2011 23:18

Algselt postitas: pedrox
Õli hakkan valama ikka mootoriruumist, kork on kojameeste all täpselt ju. Kui siis läheb ainult väikest voolikujuppi vaja.
Armatuur seda segama ei jää.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

Predator2005
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
Kontakt:

#314

Postitus Postitas Predator2005 » 08 Veebr 2011 00:03

Algselt postitas: pedrox
Õli hakkan valama ikka mootoriruumist, kork on kojameeste all täpselt ju. Kui siis läheb ainult väikest voolikujuppi vaja. Armatuur seda segama ei jää


Sorry, pole seda näinud!!
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!

MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#315

Postitus Postitas pedrox » 08 Veebr 2011 07:52

Predator, kui sa vaatad pilti enne seda mida sa kasutasid siis seal selgelt näha ,et ruumi küll selliste tegevuste jaoks.

Nädalavahetusel sai nii õli täiesti normaalselt juurde valada ning maha käisid ka kõik küünlad täiesti tavaliste komplekti tööriistadega.

Mootor on sellises asendis ja nii ta ka jääb.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#316

Postitus Postitas pedrox » 08 Veebr 2011 21:26

Täna laidsin ka sobiva radika. Selleks sai sama seeria 1.8 liitrise mootori oma. Põhimõtteliselt istub nagu valatult sinna ette, ?iguli enda radika kinnitusi 5 cm kõrgemale tõsta ja pealtpoolt poolraamidesse radika laiused sälgud sisse teha.

Homme õhtul saan ehk sellega tegelema hakata.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#317

Postitus Postitas pedrox » 13 Veebr 2011 20:59

Tegime täna väikse video ka.

http://www.youtube.com/watch?v=titzAyWNePk

ahtung
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
Autod: Puudub
Kontakt:

#318

Postitus Postitas ahtung » 13 Veebr 2011 22:03

:o Ei jõua ära oodata millal masin valmis saab.Edu ja paksu rahakotti!

[Muudetud: 13-2-2011 ahtung]
Traksid peale!;)

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106 T

#319

Postitus Postitas lada » 13 Veebr 2011 23:48

Väga lahe masin on valmimas, olen jälginud seda teemat tüki aega huviga ja tahtsin lihtsalt soovida edu, viitsimist ja paksu rahakotti.
Tore näha et mootor töötab:)

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#320

Postitus Postitas pedrox » 14 Veebr 2011 22:14

Tänan.

Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist