12. leht 18-st

Postitatud: 29 Dets 2009 14:06
Postitas hautz
Algselt postitas: olaaf
mootorit peab kaalujaotuse seisukohalt ikka võimalikult tahapoole ja madalale paigutama.

eks käigukangi asend seab enamasti piirangud ette, ebamugav oleks tagaistmelt käikusid otsida - sõida nagu ikarusega :P
Oleneb ,milleks autot ehitatakse.
Tänaval pole vahet ,kas kergem ,või raskem mootor.
Üldiselt juhitavus sama, kui vedrustus hea (ainult esiotsal tuleb hea pidavus).
Kuigi see auto vist tänavale legaalselt ei satu:puzzled


Kaalujaotuse seisukohalt poleks see mootor üldse otstarbekas ,kuid muidu on mootor päris hea. Vanoseta mootori kohta ei oska öelda ,kuid vanosega mootor veal madalatel pööretel päris hästi(peaaegu tühikäigul viienda käiguga) siis keskmistel pööretel ei liigu ja peale 4-5000 pööret hakkab jälle liikuma(turbo effekt:spin)

Postitatud: 30 Dets 2009 00:51
Postitas pedrox
Mis moodi see mootor otstarbekas ei ole või mõni teine on kaalujaotuse koha pealt siis kui sa nii väidad? Lihtsalt huvi pärast küsin, mitte kurjast.
Mina arvan jällegi, et vahet praktiliselt pole mis mootorit kasutad, peaasi et kogu komplekt oleks võimalikult kerge. Bmwd on kaalujaotuselt vägagi head masinad, arvestades mõlema masina (nii 3nda seeria Bmw kui ka Ziguli) mõõtmeid ning mootori paiknemist masina suhtes siis sel projektil peaks see teoreetiliselt parem tulema, ehk siis plaanin suht 50:50 varianti või sinna lähedale. Selles suunas ma vähemalt püüdlen.
Nagu Olku ütles, võimalikult keskele ja võimalikult madalale.

Mingit moodi ma tahan ta kunagi ikka legaalseks saada ;) Kas või vastavalt autot ümber ehitada jällegi.

Postitatud: 30 Dets 2009 01:01
Postitas JX
ilus vaadata, et tuleb konkurent...

Postitatud: 30 Dets 2009 01:03
Postitas hautz
Sellepoolest jama ,et see mootor kaalub 2 siksi mootorit (naljana mõeldud:spin). Mootori kaal kriitiliselt midagi ei muuda.

Selle mootori suurim miinus on ta suurus, sellepärast poleks ta minumeelest otstarbekas. Vaja kõvasti vaeva näha ,et vahele saaks.

Miks peaks arvele saama? Teine, välimuselt identne 06 ka vaja lihtsalt muretseda ,millega ÜV (mille saab ka alati mustalt läbida) ära teha.

Aga no edu projektiga ,eks kunagi saab peaaegu samade mootoritega masinad(mul m50b20 vanosega mootoriga e30) joone taha ajada:spin

Postitatud: 13 Jaan 2010 22:44
Postitas pedrox
Olen siin paar õhtut nüüd jälle nokitsenud. Kasti kinnitused on peaaegu valmis. Eemaldasin ka kogu rooli ning piduri- ja sidurisüsteemi kuna kõik see peab omale uue ja parema asukoha leidma. Hetkel mõtlengi kuidas ma seda lahendama hakkan. Siiani olen huvitatud ka liigendiga roolivardast.Pilt

Postitatud: 13 Jaan 2010 22:52
Postitas pedrox
Põhja alt ka üks pilt. Nagu varem öeldud siis ulme madalale karter ei jäägi (taga paistab esisilla tala), see kronsa kasti küljest kaob ka ära. Seega kõige madalamale jääb väljalase, mis jookseb algul kasti alt läbi. Kasutan sama mootori "pükse".

Kardaaniks läheb Bmw oma mille lasen paarkümmend cm lühemaks teha.Pilt

Postitatud: 14 Jaan 2010 10:29
Postitas uzzac
on sul nende kasti kinnitus poltide tarvis nelikant torusse ikka puksid ka sisse tehtud. vastasel juhul on see toru sul varsti lössis ja polt lõtkub üles-alla.

aukartust äratav töö on ära tehtud. edu

Postitatud: 14 Jaan 2010 18:46
Postitas pedrox
Puksid on sees. Järgmine nädal lähen plekki tooma, siis saab vähe suuremaid edusamme näha äkki.

..

Postitatud: 14 Jaan 2010 21:14
Postitas Peeter3654
hull tüüp ikka oled... aga edu sulle (Y)

Postitatud: 14 Jaan 2010 21:48
Postitas pedrox
Eile õhtul istusin pikalt garaa?is ning püüdsin bmw siduri- ning pidurisüsteemi auto peale "mõelda". Kahjuks ma seda teed ikkagi minna ei saa kuna bemmil kogu süsteem sellise kujuga, et siduri peasilinder siseneks rattakoopasse. Toon arvatavasti lada komplekti salongi poole ja vasakule, samuti talitan rooliga kui liigenditega varda saaks.

Postitatud: 14 Jaan 2010 22:28
Postitas olaaf
ega peasilinder ei pea ju paiknema nii nagu tehasest - mõnel rallikal olen näinud ka otsaga taevapoole silindreid :)
eks leiutamist saab omajagu olema - lihtsam oleks juba automaadiks ehitada :P

[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]

Postitatud: 15 Jaan 2010 01:20
Postitas logman
Kiirenduse kopikal leidis piduri peasilinder peale kangi põhimõttel toimiva hoovastiku valmistamist sellise asendi näiteks...

Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2010 20:38
Postitas pedrox
Hetkel on plaanis ikkagi nii sidur kui pidur kapoti alla saada kuid mõlemad tulevad sarnaselt kangi põhimõttel nagu Valdzu autol. Hea mõtte andsid Logman.
Hakkasin järjest erinevaid vidinaid mootorile külge laduma, et varsti plekitööga pihta saaks hakata.Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2010 20:40
Postitas pedrox
Vana tuleseina pean veel natuke modima, et asjad ilusti ära mahtuma hakkaks.Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2010 20:46
Postitas pedrox
Uus tulemüür kolib kõvasti salongi poole, et saaksin ikkagi bmw pedaalisüsteemi panna ning teisele poole mahuksid normaalselt nii sidur kui ka pidurivõim.Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2010 22:10
Postitas madis132
No mis ma oskan öelda. :oHulle tegeleijaid ikka siin Eestis leidub.
Edu ehitamisel ka minu poolt!!!

Postitatud: 09 Veebr 2010 18:59
Postitas Re1nts
hea näha kuidas asi edeneb.(Y) ära pooleli kindlasti jäta;) edu..

Postitatud: 01 Mär 2010 16:31
Postitas Re1nts
räägi mis vahepeal toimunud on? :)

Postitatud: 02 Mär 2010 22:25
Postitas pedrox
Nüüd ei ole ligi kuu aega garaa?i jõudnud kahjuks töö tõttu ning arvatavasti järgnevad paar nädalat ei jõua ka veel. Ehk pärast seda leian rohkem aega tema jaoks jälle.

Mõned vajalikud vidinad on ka veel kätte saamata hetkel.

Postitatud: 03 Mär 2010 19:46
Postitas rahkla
bmw r6 2.0 mootor vägev :):):):):):):)
aga mina sellist asja ette võtta ei suudaks :sein
seega respect
kuigi ma vaataks oma 06 kapoti alt ka hea meelega bmw r6

[Muudetud: 3-3-2010 rahkla]