21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#221

Postitus Postitas hautz » 29 Dets 2009 14:06

Algselt postitas: olaaf
mootorit peab kaalujaotuse seisukohalt ikka võimalikult tahapoole ja madalale paigutama.

eks käigukangi asend seab enamasti piirangud ette, ebamugav oleks tagaistmelt käikusid otsida - sõida nagu ikarusega :P


Oleneb ,milleks autot ehitatakse.
Tänaval pole vahet ,kas kergem ,või raskem mootor.
Üldiselt juhitavus sama, kui vedrustus hea (ainult esiotsal tuleb hea pidavus).
Kuigi see auto vist tänavale legaalselt ei satu:puzzled


Kaalujaotuse seisukohalt poleks see mootor üldse otstarbekas ,kuid muidu on mootor päris hea. Vanoseta mootori kohta ei oska öelda ,kuid vanosega mootor veal madalatel pööretel päris hästi(peaaegu tühikäigul viienda käiguga) siis keskmistel pööretel ei liigu ja peale 4-5000 pööret hakkab jälle liikuma(turbo effekt:spin)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#222

Postitus Postitas pedrox » 30 Dets 2009 00:51

Mis moodi see mootor otstarbekas ei ole või mõni teine on kaalujaotuse koha pealt siis kui sa nii väidad? Lihtsalt huvi pärast küsin, mitte kurjast.
Mina arvan jällegi, et vahet praktiliselt pole mis mootorit kasutad, peaasi et kogu komplekt oleks võimalikult kerge. Bmwd on kaalujaotuselt vägagi head masinad, arvestades mõlema masina (nii 3nda seeria Bmw kui ka Ziguli) mõõtmeid ning mootori paiknemist masina suhtes siis sel projektil peaks see teoreetiliselt parem tulema, ehk siis plaanin suht 50:50 varianti või sinna lähedale. Selles suunas ma vähemalt püüdlen.
Nagu Olku ütles, võimalikult keskele ja võimalikult madalale.

Mingit moodi ma tahan ta kunagi ikka legaalseks saada ;) Kas või vastavalt autot ümber ehitada jällegi.

JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

#223

Postitus Postitas JX » 30 Dets 2009 01:01

ilus vaadata, et tuleb konkurent...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#224

Postitus Postitas hautz » 30 Dets 2009 01:03

Sellepoolest jama ,et see mootor kaalub 2 siksi mootorit (naljana mõeldud:spin). Mootori kaal kriitiliselt midagi ei muuda.

Selle mootori suurim miinus on ta suurus, sellepärast poleks ta minumeelest otstarbekas. Vaja kõvasti vaeva näha ,et vahele saaks.

Miks peaks arvele saama? Teine, välimuselt identne 06 ka vaja lihtsalt muretseda ,millega ÜV (mille saab ka alati mustalt läbida) ära teha.

Aga no edu projektiga ,eks kunagi saab peaaegu samade mootoritega masinad(mul m50b20 vanosega mootoriga e30) joone taha ajada:spin
.._____

./_____\ -KOPIKAS :)

(OIIIIIIO)

.U........U

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#225

Postitus Postitas pedrox » 13 Jaan 2010 22:44

Olen siin paar õhtut nüüd jälle nokitsenud. Kasti kinnitused on peaaegu valmis. Eemaldasin ka kogu rooli ning piduri- ja sidurisüsteemi kuna kõik see peab omale uue ja parema asukoha leidma. Hetkel mõtlengi kuidas ma seda lahendama hakkan. Siiani olen huvitatud ka liigendiga roolivardast.Pilt

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#226

Postitus Postitas pedrox » 13 Jaan 2010 22:52

Põhja alt ka üks pilt. Nagu varem öeldud siis ulme madalale karter ei jäägi (taga paistab esisilla tala), see kronsa kasti küljest kaob ka ära. Seega kõige madalamale jääb väljalase, mis jookseb algul kasti alt läbi. Kasutan sama mootori "pükse".

Kardaaniks läheb Bmw oma mille lasen paarkümmend cm lühemaks teha.Pilt

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#227

Postitus Postitas uzzac » 14 Jaan 2010 10:29

on sul nende kasti kinnitus poltide tarvis nelikant torusse ikka puksid ka sisse tehtud. vastasel juhul on see toru sul varsti lössis ja polt lõtkub üles-alla.

aukartust äratav töö on ära tehtud. edu

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#228

Postitus Postitas pedrox » 14 Jaan 2010 18:46

Puksid on sees. Järgmine nädal lähen plekki tooma, siis saab vähe suuremaid edusamme näha äkki.

Peeter3654
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 03 Apr 2009 17:45
Asukoht: Põlvamaa kanepi vald
Autod: Lada

..

#229

Postitus Postitas Peeter3654 » 14 Jaan 2010 21:14

hull tüüp ikka oled... aga edu sulle (Y)

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#230

Postitus Postitas pedrox » 14 Jaan 2010 21:48

Eile õhtul istusin pikalt garaa?is ning püüdsin bmw siduri- ning pidurisüsteemi auto peale "mõelda". Kahjuks ma seda teed ikkagi minna ei saa kuna bemmil kogu süsteem sellise kujuga, et siduri peasilinder siseneks rattakoopasse. Toon arvatavasti lada komplekti salongi poole ja vasakule, samuti talitan rooliga kui liigenditega varda saaks.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#231

Postitus Postitas olaaf » 14 Jaan 2010 22:28

ega peasilinder ei pea ju paiknema nii nagu tehasest - mõnel rallikal olen näinud ka otsaga taevapoole silindreid :)
eks leiutamist saab omajagu olema - lihtsam oleks juba automaadiks ehitada :P

[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#232

Postitus Postitas logman » 15 Jaan 2010 01:20

Kiirenduse kopikal leidis piduri peasilinder peale kangi põhimõttel toimiva hoovastiku valmistamist sellise asendi näiteks...

Pilt

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#233

Postitus Postitas pedrox » 07 Veebr 2010 20:38

Hetkel on plaanis ikkagi nii sidur kui pidur kapoti alla saada kuid mõlemad tulevad sarnaselt kangi põhimõttel nagu Valdzu autol. Hea mõtte andsid Logman.
Hakkasin järjest erinevaid vidinaid mootorile külge laduma, et varsti plekitööga pihta saaks hakata.Pilt

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#234

Postitus Postitas pedrox » 07 Veebr 2010 20:40

Vana tuleseina pean veel natuke modima, et asjad ilusti ära mahtuma hakkaks.Pilt

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#235

Postitus Postitas pedrox » 07 Veebr 2010 20:46

Uus tulemüür kolib kõvasti salongi poole, et saaksin ikkagi bmw pedaalisüsteemi panna ning teisele poole mahuksid normaalselt nii sidur kui ka pidurivõim.Pilt

madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

#236

Postitus Postitas madis132 » 07 Veebr 2010 22:10

No mis ma oskan öelda. :oHulle tegeleijaid ikka siin Eestis leidub.
Edu ehitamisel ka minu poolt!!!
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.

Re1nts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2009 20:17
Asukoht: Rakvere
Autod: civic

#237

Postitus Postitas Re1nts » 09 Veebr 2010 18:59

hea näha kuidas asi edeneb.(Y) ära pooleli kindlasti jäta;) edu..

Re1nts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2009 20:17
Asukoht: Rakvere
Autod: civic

#238

Postitus Postitas Re1nts » 01 Mär 2010 16:31

räägi mis vahepeal toimunud on? :)

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#239

Postitus Postitas pedrox » 02 Mär 2010 22:25

Nüüd ei ole ligi kuu aega garaa?i jõudnud kahjuks töö tõttu ning arvatavasti järgnevad paar nädalat ei jõua ka veel. Ehk pärast seda leian rohkem aega tema jaoks jälle.

Mõned vajalikud vidinad on ka veel kätte saamata hetkel.

rahkla
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 09 Nov 2009 20:22
Asukoht: l-virumaa
Autod: bmw 524td vaz 21063

#240

Postitus Postitas rahkla » 03 Mär 2010 19:46

bmw r6 2.0 mootor vägev :):):):):):):)
aga mina sellist asja ette võtta ei suudaks :sein
seega respect
kuigi ma vaataks oma 06 kapoti alt ka hea meelega bmw r6

[Muudetud: 3-3-2010 rahkla]


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist