Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: olaaf
mootorit peab kaalujaotuse seisukohalt ikka võimalikult tahapoole ja madalale paigutama.
eks käigukangi asend seab enamasti piirangud ette, ebamugav oleks tagaistmelt käikusid otsida - sõida nagu ikarusega
Oleneb ,milleks autot ehitatakse.
Tänaval pole vahet ,kas kergem ,või raskem mootor.
Üldiselt juhitavus sama, kui vedrustus hea (ainult esiotsal tuleb hea pidavus).
Kuigi see auto vist tänavale legaalselt ei satu:puzzled
Kaalujaotuse seisukohalt poleks see mootor üldse otstarbekas ,kuid muidu on mootor päris hea. Vanoseta mootori kohta ei oska öelda ,kuid vanosega mootor veal madalatel pööretel päris hästi(peaaegu tühikäigul viienda käiguga) siis keskmistel pööretel ei liigu ja peale 4-5000 pööret hakkab jälle liikuma(turbo effekt:spin)
Mis moodi see mootor otstarbekas ei ole või mõni teine on kaalujaotuse koha pealt siis kui sa nii väidad? Lihtsalt huvi pärast küsin, mitte kurjast.
Mina arvan jällegi, et vahet praktiliselt pole mis mootorit kasutad, peaasi et kogu komplekt oleks võimalikult kerge. Bmwd on kaalujaotuselt vägagi head masinad, arvestades mõlema masina (nii 3nda seeria Bmw kui ka Ziguli) mõõtmeid ning mootori paiknemist masina suhtes siis sel projektil peaks see teoreetiliselt parem tulema, ehk siis plaanin suht 50:50 varianti või sinna lähedale. Selles suunas ma vähemalt püüdlen.
Nagu Olku ütles, võimalikult keskele ja võimalikult madalale.
Mingit moodi ma tahan ta kunagi ikka legaalseks saada Kas või vastavalt autot ümber ehitada jällegi.
Olen siin paar õhtut nüüd jälle nokitsenud. Kasti kinnitused on peaaegu valmis. Eemaldasin ka kogu rooli ning piduri- ja sidurisüsteemi kuna kõik see peab omale uue ja parema asukoha leidma. Hetkel mõtlengi kuidas ma seda lahendama hakkan. Siiani olen huvitatud ka liigendiga roolivardast.
Põhja alt ka üks pilt. Nagu varem öeldud siis ulme madalale karter ei jäägi (taga paistab esisilla tala), see kronsa kasti küljest kaob ka ära. Seega kõige madalamale jääb väljalase, mis jookseb algul kasti alt läbi. Kasutan sama mootori "pükse".
Kardaaniks läheb Bmw oma mille lasen paarkümmend cm lühemaks teha.
on sul nende kasti kinnitus poltide tarvis nelikant torusse ikka puksid ka sisse tehtud. vastasel juhul on see toru sul varsti lössis ja polt lõtkub üles-alla.
Eile õhtul istusin pikalt garaa?is ning püüdsin bmw siduri- ning pidurisüsteemi auto peale "mõelda". Kahjuks ma seda teed ikkagi minna ei saa kuna bemmil kogu süsteem sellise kujuga, et siduri peasilinder siseneks rattakoopasse. Toon arvatavasti lada komplekti salongi poole ja vasakule, samuti talitan rooliga kui liigenditega varda saaks.
ega peasilinder ei pea ju paiknema nii nagu tehasest - mõnel rallikal olen näinud ka otsaga taevapoole silindreid
eks leiutamist saab omajagu olema - lihtsam oleks juba automaadiks ehitada
[Muudetud: 14-1-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Hetkel on plaanis ikkagi nii sidur kui pidur kapoti alla saada kuid mõlemad tulevad sarnaselt kangi põhimõttel nagu Valdzu autol. Hea mõtte andsid Logman.
Hakkasin järjest erinevaid vidinaid mootorile külge laduma, et varsti plekitööga pihta saaks hakata.
Uus tulemüür kolib kõvasti salongi poole, et saaksin ikkagi bmw pedaalisüsteemi panna ning teisele poole mahuksid normaalselt nii sidur kui ka pidurivõim.
Nüüd ei ole ligi kuu aega garaa?i jõudnud kahjuks töö tõttu ning arvatavasti järgnevad paar nädalat ei jõua ka veel. Ehk pärast seda leian rohkem aega tema jaoks jälle.
Mõned vajalikud vidinad on ka veel kätte saamata hetkel.
bmw r6 2.0 mootor vägev :):):):):):)
aga mina sellist asja ette võtta ei suudaks
seega respect
kuigi ma vaataks oma 06 kapoti alt ka hea meelega bmw r6