21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Gaasipedaali kohta - vaata üle klapikambri kaane küljes olev liigend. Mõnikord on see nii valesti reguleeritud, et jääbki korra põhja vajutades peale.
Summuti - lase keskosa pükste küljest lahti ja katsu summuti ühes tükis õigesse asendisse keerata. Pane tagasi ka käigukasti külge kinnituv pükse fikseeriv kronstein. See ei lase summutil niipalju all vibrada, mingil määral takistab ka keskosal looka vajumast. Kui midagi ikkagi ei klapi, on viimase püti üle-tagasilla-kaar tõenäoliselt valesti keevitatud.
Absoluutsele tõele, nagu alati, ei pretendeeri aga kontrolliks need asjad üle;)
Kena auto muide, isegi väga:)
Summuti - lase keskosa pükste küljest lahti ja katsu summuti ühes tükis õigesse asendisse keerata. Pane tagasi ka käigukasti külge kinnituv pükse fikseeriv kronstein. See ei lase summutil niipalju all vibrada, mingil määral takistab ka keskosal looka vajumast. Kui midagi ikkagi ei klapi, on viimase püti üle-tagasilla-kaar tõenäoliselt valesti keevitatud.
Absoluutsele tõele, nagu alati, ei pretendeeri aga kontrolliks need asjad üle;)
Kena auto muide, isegi väga:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Tänan GTA. Lähemal vaatlusel ta kahjuks nii kena ei ole kuna kere vajab väga suurt investeeringut. Varsti tahakski kellegi jutule pääseda kes mul pärast vaatlust hinna ütleks, siis hakkaks asi vb ka kiiremini liikuma.
Kasti küljes on kronstein olemas ja ka väljalase selle küljes kuid ikkagi kipub vajuma. Kõige targem oleks muidugi lasta teha täitsa uus väljase, s.h. siis ka torukollektor, kuid selle sündmuseni läheb veel kaua aega.
Ma suht arvangi, et kaar tiba valesti, aga selle saab uut ja vana võrreldes teada.
Kasti küljes on kronstein olemas ja ka väljalase selle küljes kuid ikkagi kipub vajuma. Kõige targem oleks muidugi lasta teha täitsa uus väljase, s.h. siis ka torukollektor, kuid selle sündmuseni läheb veel kaua aega.
Ma suht arvangi, et kaar tiba valesti, aga selle saab uut ja vana võrreldes teada.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nii. 1000 km sai just läbitud ning selle ajaga olen juurde valanud ca 1.5 l õli, suhteliselt suur osa sellest on kadunud ka lekete kaudu kuid siiski enamus mootori töö käigus.
Eesti rahva suure ürituse tõttu ei ole väga saanud ka tegeleda autoga kuid kui nüüd kusagilt vasaku alumise tugevdatud õõtshoova ning stabika kinnitused õõtsa külge leian siis saab ka esisilla lahti harutada ning asja korda seada.
Eesti rahva suure ürituse tõttu ei ole väga saanud ka tegeleda autoga kuid kui nüüd kusagilt vasaku alumise tugevdatud õõtshoova ning stabika kinnitused õõtsa külge leian siis saab ka esisilla lahti harutada ning asja korda seada.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Seda, et tagumine summutipott jääb täiesti viltu alla, ei ole absoluutselt ebatavaline nähtus...
Kunagi sai Mummukese 03-e summutit vahetatud...Lauliku tänavalt uus keskmine osa ja tagumine osa ostetud ning tee mis tahad - tagumine pott vahib otsaga vastu maad...keskosa ja tagumise osa ühenduskoha painutusnurk oli konkreetselt vale...kuna sel hetkel relakat ja keevitust kuskilt võtta ei olnud, siis sai lihtsalt suure kangiga toru väänatud, kuni mingigi õiglasema positsiooni sisse võttis...
Aga taolistel juhtudel tegelikult muud polegi kui relakaga õigest kohast läbi lõigata ja õige nurga alla uuesti keevitada...
Vot Sulle varuosa koostekvaliteeti...
Edu...
Kunagi sai Mummukese 03-e summutit vahetatud...Lauliku tänavalt uus keskmine osa ja tagumine osa ostetud ning tee mis tahad - tagumine pott vahib otsaga vastu maad...keskosa ja tagumise osa ühenduskoha painutusnurk oli konkreetselt vale...kuna sel hetkel relakat ja keevitust kuskilt võtta ei olnud, siis sai lihtsalt suure kangiga toru väänatud, kuni mingigi õiglasema positsiooni sisse võttis...
Aga taolistel juhtudel tegelikult muud polegi kui relakaga õigest kohast läbi lõigata ja õige nurga alla uuesti keevitada...
Vot Sulle varuosa koostekvaliteeti...
Edu...
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Enda 05-el kui seda tagapütti tegin... siis käis kh mitu pütti taga all... lõpuks 3-mas sobis Sai see siis ümber tehtud (otsast)
Muidu paistab küll igati korralik masin. Ja omanik tundub kh korralik olevat sellel masinal. Ilusti näha et hoiab jne
Kuidas mootor siis ka töötab ? On nüüd minek kh parem ?
Muidu paistab küll igati korralik masin. Ja omanik tundub kh korralik olevat sellel masinal. Ilusti näha et hoiab jne
Kuidas mootor siis ka töötab ? On nüüd minek kh parem ?
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
No ei ole veel eriti gaasi vajutanud, kõige rohkem sai Tallinn-Pärnu peal pöördeid. Aga sooja mootoriga gaasi andes on ikka mõnus valge lont taga, tähendab et õli ta ikka võtab usinasti praegu. Nüüd tuleb klapid reguleerida ning õli uuesti vahetada.
Seejärel esisild korda teha ning süüde paika lasta panna strobo järgi. Karburaatori lasen ülevaatuse meestel normidesse sättida ning siis võib asja ka proovida.
Selle sumbuti võtan ka silla remondi ajal käsile ning tahaks leida ka üles ühe "kärina" tekitaja kusagil kapoti all mis asineb nii 2200 p/min juures. Jube närvi ajab see linnas sõites.
Ja kui Summercampiks asi jookseb ning kusagil rahvatantsijana esinema ei pea, siis peaksime end ikka Hiiumaale kohale loivama Bacteria. Seekord ei ole mul kipsi ka mis sõita takistaks, ptüi ptüi ptüi.
Loodan et lähinädalatel saab ta enam-vähem jonksu.
Tänan heade sõnade eest!
Seejärel esisild korda teha ning süüde paika lasta panna strobo järgi. Karburaatori lasen ülevaatuse meestel normidesse sättida ning siis võib asja ka proovida.
Selle sumbuti võtan ka silla remondi ajal käsile ning tahaks leida ka üles ühe "kärina" tekitaja kusagil kapoti all mis asineb nii 2200 p/min juures. Jube närvi ajab see linnas sõites.
Ja kui Summercampiks asi jookseb ning kusagil rahvatantsijana esinema ei pea, siis peaksime end ikka Hiiumaale kohale loivama Bacteria. Seekord ei ole mul kipsi ka mis sõita takistaks, ptüi ptüi ptüi.
Loodan et lähinädalatel saab ta enam-vähem jonksu.
Tänan heade sõnade eest!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Hülsid olid täiesti korras, natuke lappi ja praktiliselt peegel.
Plokki ei puutunud. See õli joomine häirib mindki aga ma siiski loodan et see lihtsalt rõngaste sissekulumise pärast praegu. Karterituulutuse kaudu viskab ka usinalt õhukopsikusse, nii et filtri alumine äär ikka mõnusalt õline.
Selle 1.7l mootori mõtte ma matsin maha kuna see oli ka krossiradadel käinud ning ka mees ise venitas asjaga liiga kaua. Ma mõtlen pigem tasa ja targu edasi minna ning kui teise masina kõrvale muretsen siis ka võib-olla ka sellest mootorist midagi edasi aretan. Juhul muidugi kui ta praegu normaalselt jooksma hakkab.
Plokki ei puutunud. See õli joomine häirib mindki aga ma siiski loodan et see lihtsalt rõngaste sissekulumise pärast praegu. Karterituulutuse kaudu viskab ka usinalt õhukopsikusse, nii et filtri alumine äär ikka mõnusalt õline.
Selle 1.7l mootori mõtte ma matsin maha kuna see oli ka krossiradadel käinud ning ka mees ise venitas asjaga liiga kaua. Ma mõtlen pigem tasa ja targu edasi minna ning kui teise masina kõrvale muretsen siis ka võib-olla ka sellest mootorist midagi edasi aretan. Juhul muidugi kui ta praegu normaalselt jooksma hakkab.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Õige asi see ei ole. Kui hülss korralik, siis ei tohiks uute rõngastega sellist jama olla. Vähemalt endal taoline negatiivne kogemus puudub. Äkki oled mingi saasta ohvriks langenud.
Ja sellest, millised on head, millised viletsad rõngad, ei tea ma kahjuks midagi. Vanasti liikus vene ja india omi. Viimaseid kiideti.
Ja sellest, millised on head, millised viletsad rõngad, ei tea ma kahjuks midagi. Vanasti liikus vene ja india omi. Viimaseid kiideti.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nagu teada siis SC ei olnud minu jaoks just kõige õnnestunum sündmus ning selle ratta kaotamise tagajärjel on nüüd siis tutikas õõtshoob kõver, alumine ?arniir ka tuksis ning amort tundus ka kahtlane. Nii et tutikas õõtshoob sai elada siis ainult 16 tundi mu auto all enne kui paugu sai.
Otsa näikse saavat ka kardaani rist ning difri tihend, mis lekib. Samuti on puruks ka talvel paigaldatud tagasilla varrastest ühe varda puks, mis jällegi näitab "Vene kummidetailide taset". Gaas maha/gaas peale liigutades käib jõhker jõnks tagasillast läbi.
Nüüd siis ootan palgapäeva jällegi ning senikaua mõtlen topeltstabika kinnitusi välja.
Otsa näikse saavat ka kardaani rist ning difri tihend, mis lekib. Samuti on puruks ka talvel paigaldatud tagasilla varrastest ühe varda puks, mis jällegi näitab "Vene kummidetailide taset". Gaas maha/gaas peale liigutades käib jõhker jõnks tagasillast läbi.
Nüüd siis ootan palgapäeva jällegi ning senikaua mõtlen topeltstabika kinnitusi välja.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Kuna 05 sai maha müüdud ning üks teine vastupidavam igapäeva liikur muretsetud, on nüüd natuke aega ka vana Helesinisega tegeleda. Polnud ju lausa 4 kuud vist kätt külge pannud. Vahepael olen natuke juba ka keret rappinud ning 5 aastaku plaani valmis mõelnud:P Kiiret mul temaga ei ole kuid kunagi ta ka valmis saab, praeguse seisuga vast enne 2010 aastat ta kindlasti meie teid mööda veel ei sõida.
Viimasel ajal olen igasugu vidinaid ka kokku korjanud, sh ka tutikas tagastange. Suured tänud selle eest foorumi kasutajale Jevgenich. Hiljem lisan ka väikse pildikese.
Viimasel ajal olen igasugu vidinaid ka kokku korjanud, sh ka tutikas tagastange. Suured tänud selle eest foorumi kasutajale Jevgenich. Hiljem lisan ka väikse pildikese.