1. leht 18-st

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Postitatud: 21 Apr 2006 01:22
Postitas pedrox
"Helesinine unistus" ... nii nagu mina teda kutsun.
1.5 mootor, 57 kw. Midagi muudetud veel ei ole, suht originaal. Vajab natuke kõpitsemist.


[Muudetud: 9-5-2007 pedrox]

[Muudetud: 14-2-2011 pedrox]Pilt

Postitatud: 21 Apr 2006 11:16
Postitas Einman1
Tundub ,et tegu korraliku masinaga....:)
igatahes edu kõpitsemisel;)

Postitatud: 23 Apr 2006 13:41
Postitas pedrox
edu läheb vaja tõesti natuke :)

Postitatud: 23 Apr 2006 16:54
Postitas Ransom
päris korralik tundub. edu ehitamisel ;)
äkki paned mõned pilidd seest ja mootori ruumist kaa... :)

Postitatud: 23 Apr 2006 20:57
Postitas pedrox
saab ikka .... aga järgmise nädala paiku millalgi ...
mootor siis siksi kohta väga korralik .... täiesti modifitseerimata, korra kap. remondist läbi käinud...(aga minek on teiste samasugustega võrreldes palju parem ... proovitud)
sisemus on praegu nii nagu ta on, kõrvalistuja istme seljatoe liigutamise polt on katki ja seetõttu ka seljatugi turvavöö poldi külge seotud ...
makiks on tavaline vana vana kassetikas mis see suvi omale asenduse leiab :)
aga pildid siis varsti ... ;)

Postitatud: 29 Apr 2006 16:01
Postitas pedrox
nüüd siis ka mootoriruumist pilt ...Pilt

Postitatud: 29 Apr 2006 19:37
Postitas pedrox
et siis praegune ajutine helisüsteem ...Pilt

Postitatud: 29 Apr 2006 19:39
Postitas pedrox
ja sai pika otsimise peale leitud ka kojamehe mehhanism ning kohe ka uued kojamehed ...Pilt

Postitatud: 07 Mai 2006 04:51
Postitas pedrox
ja täna siis sai alla panna uued amordid koos vedrudega ...
pika mõtlemise peale otsustasin gaasiamortide kasuks.

Postitatud: 10 Mai 2006 10:54
Postitas doris
visand siis niisama need rehvid minema, lõhud niisama oma masinat. pärast jälle nurinat et sigull kehva ja vajab palju remonti

Postitatud: 10 Mai 2006 12:43
Postitas pedrox
ei ole siks kehva midagi ja remonti ta ka palju ei vaja ;)
paljudel läänekatel on vaja veel rohkem mässata ...

Postitatud: 10 Mai 2006 16:24
Postitas RG
miks sul ilu listud ära kisutud on ? kere hakkab kohe ju nendest kohtadest roosted võtma.

Postitatud: 10 Mai 2006 18:23
Postitas pedrox
mul need kohad on täiesti korras ...
põhiline mure on praegu tiibade alumiste äärte, karpide ja pagassi põhjaga ...
neid liiste kahjuks ei ole enam kuna kunagi suudeti need värvimiseks maha võtta ja ära kaotada .. (auto on perekonnas olnud juba 20 aastat)

Postitatud: 15 Mai 2006 12:35
Postitas pedrox
no nii .... eile siis sai autoga kanali peal käidud ja vigu otsitud kuna ülevaatus varsti tulemas.
vahetada tuleb kogu roolisüsteem (varras, otsad, roolikarp jne) ning kõige suurem probleem on tagasillaga ...
laseb õli välja ja mitte aukudest vaid kuskilt korpuse vahelt ning ka vasaku ratta juurest lekib kõvasti ...
ise mõtlesin et rattalaager lahti (kuna sõites perse lookleb teel) ning mingi tihend vigane seal sees .
kui kellelgi on paremaid mõtteid siis kirjutage ...

Postitatud: 17 Mai 2006 22:50
Postitas pedrox
mõtlesin ja mõtlesin siis pikalt nig otsustasin see suvi siis autot vaikselt tegema hakata (nii hädapärased kui ka lihtsalt iluasjad).
plaanis siis :
*kogu roolisüsteem välja vahetada(rool on juba uus)
*tagasild uus(arvatavasti)
*mootori kap. remont sügisel
*amordid ja vedrud ees vahetada (taga on juba vahetatud)
*sisustuse poole pealt siis istmed korda teha ja kekskonsooli paradada
*ja siis veel pisiasjad nagu õlid vahetada, uued kaugtule laternad (lähitulede omad on uued), prillid uued, uued turvavööd ette(kahe punktiga nagu ei ole eriti turvaline), küljepeeglid uued(ka paremale poole),suunatuled ja tagaumised tuled vahetusse.
*kere veel see aasta vist ei näpi kuna finantsi ei jätku arvatavasti( vajaks hädasti uut plekiringi kuna üks andekas suutis mul tagant osa suhteliselt puruks sõita paar talve tagasi)

plaanid on vähemalt sellised ja loodan sellega ka hakkama saada (väga ulmeline ei olegi).

Postitatud: 17 Mai 2006 23:47
Postitas veiko
Miks roolikarpi vahetama plaanid hakata? Reguleerida ei anna enam? Mul esialgu loksus ka suhteliselt palju, u. pool pööret reguleerkruvist ja lõtk kohe palju väiksem (vist isegi lubatud pirides (u. 2 cm). Samas annab veel ka teo pikilõtku reguleerida kui seda vaja. Aga muidu ise vahetasin ka just mõned päevad tagasi kõik rooliliigendid/vardad ja ka pendelhoovamehhanismi, kokku läks 625 kr. Ja uued mutrid ja splindid ka (mutter 5kr/tk). Nüüd vaja kokkujooks õigeks saada, momendil jookseb nii kokku, et kummid kergelt vilisevad (liiga suure kokkujooksu tõttu) kui asfaldil sõita.:D (ega ma sellises seisukorras rohkem ei sõidagi kui reguleerimiskohta ainult)

Postitatud: 17 Mai 2006 23:51
Postitas pedrox
tänana hea nõu eest. roolikarbi osa ma hakkan reedel uurima. nüüd siis tean enam-vähem hinnaklassi ..

Postitatud: 17 Mai 2006 23:59
Postitas veiko
Eks hinnad muidugi kõiguvad eri kohtades ka ja samuti oleneb kas ostad originaalvaruosa või mitte. Kui mutrid-splindid ka ostad, siis ikka 700 läheb ära. Kui veel need keermestatud muhvid ka uued tahad panna, millega 2 varrast kokku käivad, siis tuleb 2x40 kr juurde, seal olid klambrid ja poldid-mutrid kohe küljes. Soovitan need ka uued panna, siis pole vaja hakata neid vanu lahti kangutama, üsna raskelt võivad vardad välja tulla ja ega klambridki ei pruugi heas seisukorras olla.

Postitatud: 18 Mai 2006 00:47
Postitas pedrox
neid konte mõtled sisemise rooliotsa ja roolivarda vahel?

Postitatud: 18 Mai 2006 00:58
Postitas veiko
Arvan, et räägime ühest asjast jah, ametlik nimi vist on reguleermuhv (raamatust "Sõiduauto ?iguli" vaatasin), nagu toru (ainult, et pikuti on lõhe sees), millel on keere sees, kuhu käivad need roolivardad (paralleelvarda külgvardad), mõlemas otsas klambrid, mis poltidega kinni tõmmatud on. Kokkujooksu reguleerimisel siis lastakse klambrid lõdvaks ja saab varrast sisse-väljapoole keerata.