21061, pedrox, 1983 2.0 R6

21061, pedrox, 1983 2.0 R6

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Päris hea projekt, isegi 2,0 peaks seda keret päris hästi liigutama, mõelda vaid mida see kahepoolene teeb kui ringi vahetad kunagi :cool:

edit: kui jõudu väheks jääb, siis rootsist saab 1200 dollariga(koos eestisse saatmisega) turbokiti mis lubab stock m50b20 motost ligemale 300 heppa, koos chipiga tuleb mingi 320+. m50b25 motol siis vastavalt 350 heppa ilma chipita ja chipiga ligemale 380+ heppa. Komplektis sisaldub siis väljalaske kolle, turbo, cooler, wastegate, bov, chip ja midagi vist oli veel

[Muudetud: 13-12-2009 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Loodan, et liigutab kenasti. Plaanis ikkagi suveks liikuma saada, kas just tulevase värvkatte all, aga liikuma siiski.

Nüüd tuleb õhtuti mootori käppade ning muude kinnituste aretamisega tegelema hakata. Radiaatori jätan ikkagi ette kuid mootori enda sundjahutusega, minimaalne võimsusekadu sellega küll kaasneb kuid alati on võimalik asju ümber teha.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Täna sain ka tänu kasutajale miki puudu olnud kollektori nii et tööd esiotsa kallal võivad täie hooga edasi minna. Aasta lõpuks on plaanis ikkagi esiots suht kokku saada.
m
miki
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Sept 2009 14:27
Asukoht: harjumaa
Autod: lada o4

Postitus Postitas miki »

Pea ikka vastu ja ära pooleli jäta TUBLI:P
r
Re1nts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Mai 2009 20:17
Asukoht: Rakvere
Autod: civic

Postitus Postitas Re1nts »

hea vaadata et asi edeneb:D
aga jh ära pooleli kindlasti jäta!
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Nüüdseks on mootor käppade peal ja homme alustan kasti paigaldamisega. Käppade valmistamisega oli ikka tükk tegemist kuna no ei ole seda ruumi seal ikka nii palju, et normaalselt aretada saaks. Aga valmis nad said, üks keerulisema ehitusega kui teine. Padjad kinnituvad nagu originaaliski sillatala külge.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sillatalast saad ju vajadusel ruumi juurde varastada,
sillatala kuju saaks päris palju muuta vajadusel.
patjadele saaks keevitada ümarad süvendid sillatala äärtesse - võidad kohe ca 4-5cm :)

tee ikka nii, et asju saaks vahetada ja mootorit hooldada ilma maha võtmata...

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kusjuures kõik saigi nii tehtud, et ikka normaalselt hooldada ka saaks, seepärast ka käppade veider kuju.
Täna selgus töö käigus, et keskmist roolivarrast ei saa päris originaalkujul kasutada. Rooli keerates tõuseb ta nii palju, et äärmistes asendites liigub vastu karterit. Samuti ei ole kasu ka mootori tõstmisest kun siis on karter juba roolikarbile liiga lähedal. Tähendab tuleb teha custom roolivarras.
Samuti on generaatori ja piduri peapumba vahel ca. 5mm ainult vahet. Tuleb piduri ja siduri süsteemi asukohta muuta, sest salongis on pedaalidele vaja ruumi tekitada.
Tänan kõiki heade soovide eest.

Mõned pildid siis ka hetkeseisust.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Generaatoril just väga palju ruumi hetkel ei ole.Pilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kuna ruumi jätkub siis kasutusse läheb arvatavasti originaal radikas.Pilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Käigukastist ka üks pilt. Mootori karter jääb kõige madalamast kohast ca 1cm sillatalast ainult alla poole, algselt arvasin, et jääb madalamale. Kui kasti hoovad lühemaks teha siis jääb ka käigukang õnneks normaalse koha peale, ei ole vaja seal enam mingit ratast leiutama hakata.Pilt
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Kevin68 »

Au ja kiitust, et niimoodi ehitada viitsid! :cool: Vaata, et asi ikka valmis saaks. :)
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Armatuuri sisse teed augu kust saad õli mootorisse kallata :D paistab suht salongi jäävat see õlikork.
Aga küsimus selline et miks üldse mootori nii taha tõid? Nagu isegi nägid siis ees ruumi jagub, kas lihtsalt ei tahtnud hakata mootorikäppasid veel imelikumaks ajada või oli kindel plaan mootor esisillast tahapoole saada, et kaalujaotus väga hulluks ei läheks?
v
vivaldi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Mär 2009 20:08
Asukoht: Pärnu
Autod: 3 x Opel

Postitus Postitas vivaldi »

Harige lolli: 2l bmw mootor on, aga kusagilt ei loe välja palju silindreid on?
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: vivaldi
Harige lolli: 2l bmw mootor on, aga kusagilt ei loe välja palju silindreid on?
Loe näiteks eelmise lehe pealt, ilusti öeldud, et R6 on.
Aga tõsine ehitus käib Sul, külma närvi ja edu sellega!:)
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Nagu sa viimaselt pildilt näha võid siis mootorit ette ma rohkem tuua ei saagi. Karteri vann on niigi lähedal roolikarbile, ette viies peaksin ma hakkama ka kogu karterit ning õlivõttu ümber ehitama. Samuti liiguks ka väljalaske kollektor pendel hoovale liiga lähedale. Plaanis on algselt asi nii teha ikkagi, et mootori juures ma väga midagi ei muudaks.
Õli valamise koha pealt nii palju, et vajadusel saan lasta õli korgi ette tuua või siis panen teise tüübi kaane, millel pidavat õlikork eespool olema.
Kaalujaotus tuleb kindlasti tasakaalukam kui originaalis.

Algselt postitas: corrado
Armatuuri sisse teed augu kust saad õli mootorisse kallata :D paistab suht salongi jäävat see õlikork.
Aga küsimus selline et miks üldse mootori nii taha tõid? Nagu isegi nägid siis ees ruumi jagub, kas lihtsalt ei tahtnud hakata mootorikäppasid veel imelikumaks ajada või oli kindel plaan mootor esisillast tahapoole saada, et kaalujaotus väga hulluks ei läheks?
[Muudetud: 28-12-2009 pedrox]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Väga positiivne, et seda Ladat ei ehitata suure saladuskatte all kuskil pimedas garaa?inurgas, vaid lisatakse siia teistele infot ning pilte selle mootori peale aretamisest ning muudest ebatavalistest nüanssidest.
Jälgin huviga teemat ning soovin sulle edu, palju vaba aega ning paksu rahakotti, et saaksid selle projekti lõpule viia!
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Vale karteri valisid:spin pane e34 karter ja võid mootorit niipalju ettepoole viia, kui tahad.;)

Ma viiks terve tulemüüri tahapoole ja mootor võimalikult ette:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: hautz
Vale karteri valisid:spin pane e34 karter ja võid mootorit niipalju ettepoole viia, kui tahad.;)

Ma viiks terve tulemüüri tahapoole ja mootor võimalikult ette:puzzled
mootorit peab kaalujaotuse seisukohalt ikka võimalikult tahapoole ja madalale paigutama.

eks käigukangi asend seab enamasti piirangud ette, ebamugav oleks tagaistmelt käikusid otsida - sõida nagu ikarusega :P
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Milleks taga istujad on siis :D Aga pedrox, jumala respect projekt :cool:
m'kay
Vasta