Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna ilmad on kehvaks läinud juba siis pole muud teha kui garaa?i minna. Saigi siis alustatud kere korrastamise ja uue mootori jaoks ruumi ning kinnituste tegemisega. Pildil ka mootor paremal katte all.
Tänaseks siis üks pool põhjast ning ka karp valmis, tuleb teha veel ka teine pool ning seejärel läheb mootori ning käigukasti paigaldamiseks. Eks millalgi hiljem tuleb ka pildimaterjali.
Lisaks sai hangitud tänu kaassfoorumlasele ka 16 tollised kaua ihaldatud veljed mis kunagi selle auto all veerema hakkavad.
Mootoriks plaanisin jah algul 1.8 liitrist is'i kuid asjad läksid nii, et ei juhtunud sellist südant muu varustusega sobival hetkel ette mulle. Asendus see siis 2.0 liitrise R6 mootoriga E36e pealt mille istutamisega just tegelen. Hiljem kui asjad paigas, tahan selle omakorda vahetada 2.5 liitrise mootori vastu, sest need kaks on välimuselt peaaegu täiesti identsed.
Mahub vist väga väga napilt sinna? Sõber ütles hiljuti, et nägi ühte ladat millel oli bmw kahepoolene r6 vahel, et oli mahtunud küll kuid ruumi ei olnud kapoti all enam üldse.
Kuida see mootor sinna istuma jääb..läheb kaalujaotus väga paigast ära?
Eks ta vast veidi läheb paigast ära jah, sest läheb küllalt palju üle sillatala. Samas ma ei muretseks selle kaalujaotuse pärast nii palju, ega sinna ette mingi lisa 500kilo ei tule. Eks vihmase ilmaga tuleb lihtsalt üks viisakas liivakott taha visata ja ongi korras. Igaljuhul ootan selle auto valmimist.
pane ka bmw tagasild ja turvapuuri peale soovitan ka mõelda, nõuab küll kõvasti lisaraha, kuid kere saab korralikult jäigaks ilma 200kg lisamaterjali keevitamiseta põhjaraamiks...
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Hetkel on siis seis praegu selline, viimase nädala jooksul midagi suurt arenenud ei ole kuid võtan asja jälle uuesti tõsiselt käsile, et varsti mootor vahele tõsta.
Hetkel aretan teise poole põhja ja karpi nii palju kui pärast tööd ja muid tegemisi aega üle jääb. Kui see tehtud, võib hakata mootorit ning käigukasti sobitama.