21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
"Helesinine unistus" ... nii nagu mina teda kutsun.
1.5 mootor, 57 kw. Midagi muudetud veel ei ole, suht originaal. Vajab natuke kõpitsemist.
[Muudetud: 9-5-2007 pedrox]
[Muudetud: 14-2-2011 pedrox]
1.5 mootor, 57 kw. Midagi muudetud veel ei ole, suht originaal. Vajab natuke kõpitsemist.
[Muudetud: 9-5-2007 pedrox]
[Muudetud: 14-2-2011 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
saab ikka .... aga järgmise nädala paiku millalgi ...
mootor siis siksi kohta väga korralik .... täiesti modifitseerimata, korra kap. remondist läbi käinud...(aga minek on teiste samasugustega võrreldes palju parem ... proovitud)
sisemus on praegu nii nagu ta on, kõrvalistuja istme seljatoe liigutamise polt on katki ja seetõttu ka seljatugi turvavöö poldi külge seotud ...
makiks on tavaline vana vana kassetikas mis see suvi omale asenduse leiab
aga pildid siis varsti ...
mootor siis siksi kohta väga korralik .... täiesti modifitseerimata, korra kap. remondist läbi käinud...(aga minek on teiste samasugustega võrreldes palju parem ... proovitud)
sisemus on praegu nii nagu ta on, kõrvalistuja istme seljatoe liigutamise polt on katki ja seetõttu ka seljatugi turvavöö poldi külge seotud ...
makiks on tavaline vana vana kassetikas mis see suvi omale asenduse leiab
aga pildid siis varsti ...
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
no nii .... eile siis sai autoga kanali peal käidud ja vigu otsitud kuna ülevaatus varsti tulemas.
vahetada tuleb kogu roolisüsteem (varras, otsad, roolikarp jne) ning kõige suurem probleem on tagasillaga ...
laseb õli välja ja mitte aukudest vaid kuskilt korpuse vahelt ning ka vasaku ratta juurest lekib kõvasti ...
ise mõtlesin et rattalaager lahti (kuna sõites perse lookleb teel) ning mingi tihend vigane seal sees .
kui kellelgi on paremaid mõtteid siis kirjutage ...
vahetada tuleb kogu roolisüsteem (varras, otsad, roolikarp jne) ning kõige suurem probleem on tagasillaga ...
laseb õli välja ja mitte aukudest vaid kuskilt korpuse vahelt ning ka vasaku ratta juurest lekib kõvasti ...
ise mõtlesin et rattalaager lahti (kuna sõites perse lookleb teel) ning mingi tihend vigane seal sees .
kui kellelgi on paremaid mõtteid siis kirjutage ...
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
mõtlesin ja mõtlesin siis pikalt nig otsustasin see suvi siis autot vaikselt tegema hakata (nii hädapärased kui ka lihtsalt iluasjad).
plaanis siis :
*kogu roolisüsteem välja vahetada(rool on juba uus)
*tagasild uus(arvatavasti)
*mootori kap. remont sügisel
*amordid ja vedrud ees vahetada (taga on juba vahetatud)
*sisustuse poole pealt siis istmed korda teha ja kekskonsooli paradada
*ja siis veel pisiasjad nagu õlid vahetada, uued kaugtule laternad (lähitulede omad on uued), prillid uued, uued turvavööd ette(kahe punktiga nagu ei ole eriti turvaline), küljepeeglid uued(ka paremale poole),suunatuled ja tagaumised tuled vahetusse.
*kere veel see aasta vist ei näpi kuna finantsi ei jätku arvatavasti( vajaks hädasti uut plekiringi kuna üks andekas suutis mul tagant osa suhteliselt puruks sõita paar talve tagasi)
plaanid on vähemalt sellised ja loodan sellega ka hakkama saada (väga ulmeline ei olegi).
plaanis siis :
*kogu roolisüsteem välja vahetada(rool on juba uus)
*tagasild uus(arvatavasti)
*mootori kap. remont sügisel
*amordid ja vedrud ees vahetada (taga on juba vahetatud)
*sisustuse poole pealt siis istmed korda teha ja kekskonsooli paradada
*ja siis veel pisiasjad nagu õlid vahetada, uued kaugtule laternad (lähitulede omad on uued), prillid uued, uued turvavööd ette(kahe punktiga nagu ei ole eriti turvaline), küljepeeglid uued(ka paremale poole),suunatuled ja tagaumised tuled vahetusse.
*kere veel see aasta vist ei näpi kuna finantsi ei jätku arvatavasti( vajaks hädasti uut plekiringi kuna üks andekas suutis mul tagant osa suhteliselt puruks sõita paar talve tagasi)
plaanid on vähemalt sellised ja loodan sellega ka hakkama saada (väga ulmeline ei olegi).
Miks roolikarpi vahetama plaanid hakata? Reguleerida ei anna enam? Mul esialgu loksus ka suhteliselt palju, u. pool pööret reguleerkruvist ja lõtk kohe palju väiksem (vist isegi lubatud pirides (u. 2 cm). Samas annab veel ka teo pikilõtku reguleerida kui seda vaja. Aga muidu ise vahetasin ka just mõned päevad tagasi kõik rooliliigendid/vardad ja ka pendelhoovamehhanismi, kokku läks 625 kr. Ja uued mutrid ja splindid ka (mutter 5kr/tk). Nüüd vaja kokkujooks õigeks saada, momendil jookseb nii kokku, et kummid kergelt vilisevad (liiga suure kokkujooksu tõttu) kui asfaldil sõita. (ega ma sellises seisukorras rohkem ei sõidagi kui reguleerimiskohta ainult)
Eks hinnad muidugi kõiguvad eri kohtades ka ja samuti oleneb kas ostad originaalvaruosa või mitte. Kui mutrid-splindid ka ostad, siis ikka 700 läheb ära. Kui veel need keermestatud muhvid ka uued tahad panna, millega 2 varrast kokku käivad, siis tuleb 2x40 kr juurde, seal olid klambrid ja poldid-mutrid kohe küljes. Soovitan need ka uued panna, siis pole vaja hakata neid vanu lahti kangutama, üsna raskelt võivad vardad välja tulla ja ega klambridki ei pruugi heas seisukorras olla.
Arvan, et räägime ühest asjast jah, ametlik nimi vist on reguleermuhv (raamatust "Sõiduauto ?iguli" vaatasin), nagu toru (ainult, et pikuti on lõhe sees), millel on keere sees, kuhu käivad need roolivardad (paralleelvarda külgvardad), mõlemas otsas klambrid, mis poltidega kinni tõmmatud on. Kokkujooksu reguleerimisel siis lastakse klambrid lõdvaks ja saab varrast sisse-väljapoole keerata.