21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Euroopa mõistes jah Hiace/Hiluxi tagasilda vähemalt plaanin. Homme selgub mis sillaga tegemist täpsemalt on ning millal ma ta doonori alt ära kruvida saan.
Algselt postitas: ats97
Hiace tagasild?
Algselt postitas: pedrox
Tänan.
Hetkel on igatahes liiga külm, et garaa?is olla kuid selle asemel ma tegelen ühe väga vajaliku asja muretsemisega tagaosale. Kui kõik õnneks läheb siis varsti teen sellest pikemalt juttu.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
miks võtad nii suure ja robaka silla, plaanid selle r6 ülelaadida ligi 500hp. volvo sild oleks ju kordades mõistlikum. velgedega vähem probleeme, sild kaalub hulga vähem. Volvo sild muidugi kaalub lada sillaga võrreldes palju aga hiluxi sild veelrohkem. Lisaks peaks toyota sild veel palju laiem olema. Usun et volvo uuem dana 1031 kestab rahulikult 300-400 hp.
Ühes paari aasta taguses postituses oli kirjas nii:
Algselt postitas: pedrox
Asendus see siis 2.0 liitrise R6 mootoriga E36e pealt mille istutamisega just tegelen. Hiljem kui asjad paigas, tahan selle omakorda vahetada 2.5 liitrise mootori vastu, sest need kaks on välimuselt peaaegu täiesti identsed.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Tänan reiner. Täpselt nii ongi. See seal vahel praegu on "istutamiseks". Ja eks ma kavatsen ta ikka ära ka proovida enne kui ära vahetan, aga vahetus toimub kindlasti.
Seal kus mul sild ootamas, on ka volvo omad, aga neid ei leitud kohe lume alt üles. Kõigepealt vaatan hiace oma üle (ütleme nii, et hind on väga hea) ning siis volvod. Kui need tõesti nii palju väiksemad ning kergemad siis ehk mõtlen ümber, oma silmaga ikka kõige parem võrrelda.
Seal kus mul sild ootamas, on ka volvo omad, aga neid ei leitud kohe lume alt üles. Kõigepealt vaatan hiace oma üle (ütleme nii, et hind on väga hea) ning siis volvod. Kui need tõesti nii palju väiksemad ning kergemad siis ehk mõtlen ümber, oma silmaga ikka kõige parem võrrelda.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Pakub huvi.
Kas on v?imalik teada saada komplekse ja tangitud auto kaalujaotust. Mootor tagapool, kåigukast tagapool ja raskem ning tagasild oluliselt raskem. Kas tuleb 50/ 50?
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
http://www.racingaspirations.com/?p=290 Kui mõõdud ja kaalud teada siis peaks lihtne olema võrrelda
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
B28 on jah pehmem ja ökom ka, kui 2.5... 1Kw ja rohkesti Nm võitu...vähemasti E39 enda peal on võrreldud mõlemat - kuigi jah, küsimus on ka rohkesti mootori ja auto üldises tervislikus seisukorras, siis 2.8 oli sujuvam ja küsis vähem kütet koguaeg.
Paistab ikka väga mahe projekt.
BMW koned lähevad hästi peale rahvale, ma vaatan. saaks V-mota kuidagi legaalselt sinna, siis see oleks paras - Fordil neid häid "vau"-sid ikka jagub...
Bemmi diislist hoiaks ikka heaga eemale Siis juba eelistada ökopunni - Golf 2 1.6TD või G3 1.9TD.
Edu sulle!
Paistab ikka väga mahe projekt.
BMW koned lähevad hästi peale rahvale, ma vaatan. saaks V-mota kuidagi legaalselt sinna, siis see oleks paras - Fordil neid häid "vau"-sid ikka jagub...
Bemmi diislist hoiaks ikka heaga eemale Siis juba eelistada ökopunni - Golf 2 1.6TD või G3 1.9TD.
Edu sulle!
Lujaa laatua Lada
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
noh jah.. ma ise UMis, TDSi võib veel ära kannatada, kui pump on tehtud ja plokikaas remonditud. M51D17 on vb asjalikum ja ei nuta, ise valiks tolle.
M57D25(D30) on kõvasti ökom, aga kõvasti peavalurikkam. VAGi dislad on pommikad ja ehituselt lihtsad ja tuntud kraam.
aga noh, diisel-siks - mõttetu
[Muudetud: 19-2-2011 maalo]
M57D25(D30) on kõvasti ökom, aga kõvasti peavalurikkam. VAGi dislad on pommikad ja ehituselt lihtsad ja tuntud kraam.
aga noh, diisel-siks - mõttetu
[Muudetud: 19-2-2011 maalo]
Lujaa laatua Lada
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba.
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ma olen tükk aega mõelnud küsida juba, et kas uksepost häirima ei hakka, kui see pea kõrval on (vaadates pedaalide asukohta peaksid sisuliselt istme tagaistme vastu ehitama)
Mälu järgi oli autoomanikul pikkust omajagu, rooliratta pead oma 15cm kindlasti tahapoole tooma, et põlved vastu ratast käima ei hakkaks
Mälu järgi oli autoomanikul pikkust omajagu, rooliratta pead oma 15cm kindlasti tahapoole tooma, et põlved vastu ratast käima ei hakkaks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Sellest ma räägingi, et "cruisimiseks".Algselt postitas: VäikeMägilaneaga milleks siis veel seda siksi siin ehitatakse, kui mitte cruisimiseks;)Algselt postitas: PuZuP
Just, cruisimiseks. Ilma suuremate modifikatsioonideta ta originaaljuhtimisega muuks ei kõlba.
2.5TDS on hea mootor, Põlvas sõitis taksi sellega Eestis 400tkm maha ja tehti ainult mõned korralised hooldused/pumba remont jms. summa üle 10k ei läinud. keskmine kulu oli tema jutu järgi 7-8vahel - cruisimiseks on see super kone (kui 6sil. on teemaks)
ja mootori heli ei ole ka mingi "plagin", käib kenasti.
Lihtsalt 2.8 mootorid ei ole nii ergud, kui on näiteks B20 või B25.
Jah, väänet on rohkem ja 1 kw samuti, kuid kui ehitada teravalt töötavat aparaati, siis 2,8 originaaljuhtimisega ei ole küll minu jaoks päris see. Kui natuke ringi teha, siis hakkab juba looma
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1472
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt: