21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
vähekene uut masina juures.
jagaja vaakumi sain tutika ning 01 oma (vahe selles et toru ots tuleb ainult ülevalt välja). see asi siis korras.
veljed on masinal all ning selle jaoks tuli osta ka veljepoldid.
pildid ka kohe.
pühapäeval sai hakatud sidurit vahetama kuna ei kannatand enam vanaga. sidur oli viimati vahetatud kuskil 90ndate keskpaigas.kuna öö tuli peale ja tsentreerimistorni polnud siis sai asi pooleli jäetud. järgmisel päeval lasin torni treida ning kõik sujus ilusasti kui pärast tööd sai autot kokku panema hakatud. täna plaanis siis siduri töösilinder ära vahetada (kuna silinder on õhtal omadega) ja natuke reguleerida. sidurist ka siis pilte.
jagaja vaakumi sain tutika ning 01 oma (vahe selles et toru ots tuleb ainult ülevalt välja). see asi siis korras.
veljed on masinal all ning selle jaoks tuli osta ka veljepoldid.
pildid ka kohe.
pühapäeval sai hakatud sidurit vahetama kuna ei kannatand enam vanaga. sidur oli viimati vahetatud kuskil 90ndate keskpaigas.kuna öö tuli peale ja tsentreerimistorni polnud siis sai asi pooleli jäetud. järgmisel päeval lasin torni treida ning kõik sujus ilusasti kui pärast tööd sai autot kokku panema hakatud. täna plaanis siis siduri töösilinder ära vahetada (kuna silinder on õhtal omadega) ja natuke reguleerida. sidurist ka siis pilte.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
tekkisid väikesed komplikatsioonid siduri töösilindri vahetamisega ...
reedel ostsin töösilindri aga aile vahetatud ei saanud kuna voolik ei tulnud lahtisilindrist.
täna käisin poes ja ostsin vooliku aga õhtul ei tulnud voolik metalltoru küljest lahti.lõikasin siis vooliku pooleks ja töösilindri koos voolikuga lasin nahhui.
keerasin ülevalt toru lahti ja ńatuke painutades tuli ära vahelt lõpuks.
kruustangide vahel sain toru otsast vooliku kätte aga toru aenam kasutada ei saa ..
homme siis jälle poodi ja arvatavasti saab masina uuesti liikvele homseks.
siis vist pikaks ajaks jälle rahu remondi poole pealt kuni järgmise palgani.
üritan salongi jälle käsile võtta vaikselt.
reedel ostsin töösilindri aga aile vahetatud ei saanud kuna voolik ei tulnud lahtisilindrist.
täna käisin poes ja ostsin vooliku aga õhtul ei tulnud voolik metalltoru küljest lahti.lõikasin siis vooliku pooleks ja töösilindri koos voolikuga lasin nahhui.
keerasin ülevalt toru lahti ja ńatuke painutades tuli ära vahelt lõpuks.
kruustangide vahel sain toru otsast vooliku kätte aga toru aenam kasutada ei saa ..
homme siis jälle poodi ja arvatavasti saab masina uuesti liikvele homseks.
siis vist pikaks ajaks jälle rahu remondi poole pealt kuni järgmise palgani.
üritan salongi jälle käsile võtta vaikselt.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
vahepeal sai siis autot vähe näpitud jälle ...
ette sai ostetud uued suunakad ja paras kepp oli ka stabika varda pukside vahetamisega. 4st poldist 2 keerasin pooleks ja otsustasin siis relakaga maha lasta ja uued augud puurida. edasi läls kõik libedalt.
pika mõtlemise peale taipasin ka miks masinal pöörded jubedalt kõiguvad.
tõmbasin tuled maha ja tuksus suurepäraselt. asi vast genekas ja seda tõendab ka laadimistule puudumine. eks seda uurib lähemal ajal edasi ...
ette sai ostetud uued suunakad ja paras kepp oli ka stabika varda pukside vahetamisega. 4st poldist 2 keerasin pooleks ja otsustasin siis relakaga maha lasta ja uued augud puurida. edasi läls kõik libedalt.
pika mõtlemise peale taipasin ka miks masinal pöörded jubedalt kõiguvad.
tõmbasin tuled maha ja tuksus suurepäraselt. asi vast genekas ja seda tõendab ka laadimistule puudumine. eks seda uurib lähemal ajal edasi ...
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Üle pika aja räägiks midagi ka oma tegemistest. Ajaliselt oleneb küll sellest kas selle aasta võtan nüüd koolist akadeemilise või mitte aga tulemas on siis uus mootor ja uus väljalase. Mootoriks siis 1.7 l "tehtud" mootor. Detailselt kirjeldan siis kui peal on.
Seega on tulevikus müüki tulemas vana mootor, mis on kindlasti oma hinda väärt. 1.5l 57 kw. Pärast kapremonti on sõidetud umbes 50000 km ja äsja on mõõdetud ka kompressioon mis oli 10.5-12 olenevalt silindrist. Nagu öeldud, mootor on väga hea. Kaasa võin anda ka tutikad püksid ja keskmiste püttade osa.
Kui kellelgi huvi on siis võib mõne nädala pärast ühendust võtta ning kindlasti panen ka siia müüki.
Seega on tulevikus müüki tulemas vana mootor, mis on kindlasti oma hinda väärt. 1.5l 57 kw. Pärast kapremonti on sõidetud umbes 50000 km ja äsja on mõõdetud ka kompressioon mis oli 10.5-12 olenevalt silindrist. Nagu öeldud, mootor on väga hea. Kaasa võin anda ka tutikad püksid ja keskmiste püttade osa.
Kui kellelgi huvi on siis võib mõne nädala pärast ühendust võtta ning kindlasti panen ka siia müüki.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Viimases postituses kirjutatud mootorivahetus jääb selle aasta sees küll ära asjaolude sunnil aga kevadel võtan asja uuesti käsile.
Vahepeal olen soetanud omale väga korralikus seisundis 06e sinise istmekomplekti, millega väga rahul olen. Ehk millalgi saab ka pilte auto arengust kui sisemus valmis.
Eile sai vahetatud ka tosool, termostaat ja soojakraan ning selles suhtes võib talvele rõõmsa näoga vastu minna.
Ära sai ostetud ka esisilla puksiring v.a. stabilisaatorvarda puksid, mis on juba vahetatud, ning 4 ?arniiri. Tuleb jällegi tõdeda, et ?iguli omamine ei ole ka väga odav lõbu kuna vanal autol tuleb palju juppe välja vahetada.
Samas hobi puhul rahast ei räägita.
Vahepeal olen soetanud omale väga korralikus seisundis 06e sinise istmekomplekti, millega väga rahul olen. Ehk millalgi saab ka pilte auto arengust kui sisemus valmis.
Eile sai vahetatud ka tosool, termostaat ja soojakraan ning selles suhtes võib talvele rõõmsa näoga vastu minna.
Ära sai ostetud ka esisilla puksiring v.a. stabilisaatorvarda puksid, mis on juba vahetatud, ning 4 ?arniiri. Tuleb jällegi tõdeda, et ?iguli omamine ei ole ka väga odav lõbu kuna vanal autol tuleb palju juppe välja vahetada.
Samas hobi puhul rahast ei räägita.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Üleeile ostsin ette KYB Excel-G õli/gaas amordid, 4 ?arniiri ning kõik õõtsapuksid. Eile keskpäeval alustasin tööd ning öösel lõpetasin. Eks seda n***i sai ikka näha kuna vanad väikesed poldid kippusid pooleks minema, mutikad ei tahtnud ka pärast 23 aastat oma kohalt liikuda. Tagatipuks otsustas ka üks veljepolt nii enda kui sisemise keerme töölepingu lõpetada.