21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Päris sellist asja pole, mis ühe otsaga roolikarbi küljes ja teise otsaga otseselt kere küljes on. Sa mõtled seda pikka paralleelvarrast siis vist. Ühest otsast on see jah roolikarbi küljes oleva hoovaga ühendatud ja teine ots on kere küljes oleva pendelhoova küljes, selle vahetasin jah ka ära, üks ots loksus, konkreetselt see jupp maksis midagi 100-150 vahel (130 vist). Ja selle raami küljes oleva pendelhoovasüsteemi vahetasin laagriga variandi vastu (175 kr), originaalis oli kummipuksidega.
Aga kui juba põhjalikku remonti hakkad tegema ja kogu roolihoovastiku vahetad, siis vist võiks ka igasugused kummipuksid üle vaadata, arvatavasti enamus neist vajab vahetamist, mõningaid on muidugi üsna raske vahetada. Omal on selline plaan, et kui suvel rohkem aega on, siis KÕIK esisillas (arvatavasti ka tagasillas) olevad kummipuksid vahetada kuna peaaegu kõik näitavad vanaduse tundemärke (pragunenud, mõni kulunud) ja see mõjub auto juhitavusele ka. Siis muidugi peale seda tuleb esisilda põhjalikult reguleerida (kokkujooks, rataste külgkalle, pöördtelje pikikalle), mida kõike juba ise kodus vist naljalt ei tee, vähemalt mitte täpselt.
Aga kui juba põhjalikku remonti hakkad tegema ja kogu roolihoovastiku vahetad, siis vist võiks ka igasugused kummipuksid üle vaadata, arvatavasti enamus neist vajab vahetamist, mõningaid on muidugi üsna raske vahetada. Omal on selline plaan, et kui suvel rohkem aega on, siis KÕIK esisillas (arvatavasti ka tagasillas) olevad kummipuksid vahetada kuna peaaegu kõik näitavad vanaduse tundemärke (pragunenud, mõni kulunud) ja see mõjub auto juhitavusele ka. Siis muidugi peale seda tuleb esisilda põhjalikult reguleerida (kokkujooks, rataste külgkalle, pöördtelje pikikalle), mida kõike juba ise kodus vist naljalt ei tee, vähemalt mitte täpselt.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
seda sama ma mõtlesingi (lihtsalt sõnastusega natuke probleeme kuna nii mõnigi alkohoolne jook on sees praegu)...
ühel pool on taj u kere küljes (raami)
teisel pool roolivarrast on ta roolikarbiga ühenduses
eks ma reedel uurin savi tn autokaupadest... vanal suht huvitavat pakkuda ...
kui sealt ei saa siis tallinnas paest ikka saab
ja pärast seda kindlasti stendi. ..
ühel pool on taj u kere küljes (raami)
teisel pool roolivarrast on ta roolikarbiga ühenduses
eks ma reedel uurin savi tn autokaupadest... vanal suht huvitavat pakkuda ...
kui sealt ei saa siis tallinnas paest ikka saab
ja pärast seda kindlasti stendi. ..
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
ja eile öösel juhtus siis midagi eriti kummalist ... liikusin tagurpidi (kuna roolisüsteme vajab vahetust siis mitte just kõige sirgjoonelisemalt), vajutasin pidurit (kuna tagasild on natuke vigane siis ka ühelt polt pidurid upuvad õlis praegu veel) ja lataki viskas auto keset teed risti ja otse loomulikult sõbra autole ette. ja veel nii kehvasti et teine auto ei saanud ka seisma jääda ning otse vasakusse tagatiiba mulle:( . sai siis asja natuke välja löödud aga voldid on sees ikkagi. aga üha rohkem hakkan ma mõtlema terve plekiringi vahetuse peale.
projekt on küll töömahukas ja vajab ka raha aga kui auto garaazi ära panna ja vaikselt alustada sügise poole siis ehk on järgmiseks suveks üks päris ilus vene autotööstuse esindaja Pärnu tänavatel liikumas.
projekt on küll töömahukas ja vajab ka raha aga kui auto garaazi ära panna ja vaikselt alustada sügise poole siis ehk on järgmiseks suveks üks päris ilus vene autotööstuse esindaja Pärnu tänavatel liikumas.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
roolisüsteemi jätsin ikkagi hilisemaks. eile alustasin tagasilla lammutamist ja täna siis lõpetasin. vahetasin siis laagri puksi ja tihendi (vasakul).
eks ta üks paras k**p oli see kuumutamine ja tagumine aga asja sai.
kõik jupid sa korralikult bensuga puhtaks pestud kuna vigase tihendi ja laagri vahet ajas päris ohtralt õli välja.
kinni sai keevitatud ka tagasilla korpuse keevise vigastus.
homme siis jälle kanali peale ja tagasilla õlivahetus.
eks ta üks paras k**p oli see kuumutamine ja tagumine aga asja sai.
kõik jupid sa korralikult bensuga puhtaks pestud kuna vigase tihendi ja laagri vahet ajas päris ohtralt õli välja.
kinni sai keevitatud ka tagasilla korpuse keevise vigastus.
homme siis jälle kanali peale ja tagasilla õlivahetus.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Algselt postitas: bacteria
mees , ma vaatan et sa hooldad seda masinat ikka korralikult , vaat et ära ei väsi vahepeal ..sest varsti tuleb sul vbolla mõnega jõudu katsuda ...aga edu sulle ja vaat et korras hoiad ikka
ootan ootan ...
otsingi pärnust omale vastast jõudu katsuma.
eks ma teda üritan jah vaikselt praegu üles lüüa. palju mõtteid ja kavatsusi on peas aga kõigepealt tuleb korda teha need vead mis sõitmist puudutavad.
täna avastasin et ka teiselt poolt on vaja pooltelg välja võtta vist sest seal tundub ka laager läbi olevat. siis on järgmine etapp juhitavus korda saada (kõik juhtimist puudutav uute juppide vastu). pärast seda on järjekord siduri käes alles ja ehk pärast seda liigub ta nii nagu kunagi.
sügise poole mootor kap. remonti ning kui kõik need asjad tehtud saan siis ehk hakkan ka kereküsimusi lahendama. (kuigi selle suve plaan täitub väga jõudsalt juba. kere plaanisin järgmisse aastasse jätta)
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
täna siis tulin mõttele et kisuks auto juppideks seest.
istmed ja vaibad välja, see lambine isolatsioon välja, keskkonsool välja.
ära peaks täna kiskuma ka need "kartulikotid" tagaistme alt ja koobaste pealt.maki saatsin ka nahhui sest see hakkas eile igasugu imelikke asju tegema(250 kr vana kassetikas). muusikat enne suve suve lõppu vist sisse panna ei kavatsegi.
homme siis plaanis asju vähe uuesti kokku panema hakata. kõrvalistmel on seljatoe liigutamise polt kõver ja pooleks. see lihtsam viga ..
hoopis keerulisem olukord on juhiistmega. istme alune tala on roostes ja katki ühelt poolt ja sama poole kelgu tugi on puruks.
loodan homme need keevitatud saada.
istmed ja vaibad välja, see lambine isolatsioon välja, keskkonsool välja.
ära peaks täna kiskuma ka need "kartulikotid" tagaistme alt ja koobaste pealt.maki saatsin ka nahhui sest see hakkas eile igasugu imelikke asju tegema(250 kr vana kassetikas). muusikat enne suve suve lõppu vist sisse panna ei kavatsegi.
homme siis plaanis asju vähe uuesti kokku panema hakata. kõrvalistmel on seljatoe liigutamise polt kõver ja pooleks. see lihtsam viga ..
hoopis keerulisem olukord on juhiistmega. istme alune tala on roostes ja katki ühelt poolt ja sama poole kelgu tugi on puruks.
loodan homme need keevitatud saada.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
nii ... päev läbi, aeg oma tegemistest kirjutada ...
läksin siis kogenud naabrimehe poole ja töö võis alata.
juhi istme kandetoe alt läbiroostetanud tükk (ülalpool on ka pildil) välja (nii 5*8 cm), keevitasime uue tüki külge, kandetoe tegime uue (vanast toest aga roostes küljed vahetasime välja).
keevitasime siis kogu krempli kokku ja parandasime ka kõrvalistuja tuge.( kogu selle töö käigus tahtis auto ikka päris hea mitu korda põlema minna , abiks oli aga 2 liitrine veepudel )
kõrvalistuja seljatoe liigutamise polt sai ka siis uueti kokku sulatatud.
edasi hakkasin seda pigimatti ära kiskuma auto põhjast ja juhi alt sain ka valmis. nüüd tunnikese eest sain ka juhiistme sisse ning tänaseks kõik.
järgmine nädalavahetus kisun ka teised matid välja( jube sant töö ).
plaanis siis auto põhi traatharjaga üle käia, roostesurm ja siis hammerite peale. edasi mingi asjalikum isolatsioon ja ka uus vaip.
läksin siis kogenud naabrimehe poole ja töö võis alata.
juhi istme kandetoe alt läbiroostetanud tükk (ülalpool on ka pildil) välja (nii 5*8 cm), keevitasime uue tüki külge, kandetoe tegime uue (vanast toest aga roostes küljed vahetasime välja).
keevitasime siis kogu krempli kokku ja parandasime ka kõrvalistuja tuge.( kogu selle töö käigus tahtis auto ikka päris hea mitu korda põlema minna , abiks oli aga 2 liitrine veepudel )
kõrvalistuja seljatoe liigutamise polt sai ka siis uueti kokku sulatatud.
edasi hakkasin seda pigimatti ära kiskuma auto põhjast ja juhi alt sain ka valmis. nüüd tunnikese eest sain ka juhiistme sisse ning tänaseks kõik.
järgmine nädalavahetus kisun ka teised matid välja( jube sant töö ).
plaanis siis auto põhi traatharjaga üle käia, roostesurm ja siis hammerite peale. edasi mingi asjalikum isolatsioon ja ka uus vaip.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Hammeritet küll auto juures ära kasuta. Hammerite ei talu vibratsiooni ja põrutusi (tekivad mikropraod ja plekk läheb rooste).Algselt postitas: pedrox
...
plaanis siis auto põhi traatharjaga üle käia, roostesurm ja siis hammerite peale. edasi mingi asjalikum isolatsioon ja ka uus vaip.
Endal kogemus autokojameestega, mis said korralikult roostest puhastatud ja siis selle värviga värvitud. Peale talve olid kojamehed palju rohkem roostes kui enne värvimist.
Kasuta ikka rooste vastaste omadustega krunti. Selle peale värv ja siis edasi isolatsioonid jne.
Edu!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
ok .. uurin seda teadjameeste käest ka siis kui tegemiseks läheb. praegu asi venib kuna nädala sees kodust kaugel. aga nädala lõpp on jällegi sisustatud.Algselt postitas: allah
Hammeritet küll auto juures ära kasuta. Hammerite ei talu vibratsiooni ja põrutusi (tekivad mikropraod ja plekk läheb rooste).
Endal kogemus autokojameestega, mis said korralikult roostest puhastatud ja siis selle värviga värvitud. Peale talve olid kojamehed palju rohkem roostes kui enne värvimist.
Kasuta ikka rooste vastaste omadustega krunti. Selle peale värv ja siis edasi isolatsioonid jne.
Edu!
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
nii ... hea paar nädalat pole oma tegemistest kirjutanud.
asi siis edenenud nii palju et täna sai ostetud kõik uued roolisüsteemi jupid peale roolikarbi ja rooli (sisemised ja välimised rooliotsad, pendelhoob-laagriga ja roolivarras ning kõik muud väiksemad jubinad) ning õhtul sai tallinnast veljed toodud. velgi veel alla panna ei saa kuna pikemaid polte vaja.
kui midagi uut tekib siis kirjutan jälle.
asi siis edenenud nii palju et täna sai ostetud kõik uued roolisüsteemi jupid peale roolikarbi ja rooli (sisemised ja välimised rooliotsad, pendelhoob-laagriga ja roolivarras ning kõik muud väiksemad jubinad) ning õhtul sai tallinnast veljed toodud. velgi veel alla panna ei saa kuna pikemaid polte vaja.
kui midagi uut tekib siis kirjutan jälle.