21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
See nädalavahetus sai jällegi rohkem remonditud kui sõidetud.
Reedel sai vahetatud roolikarp, kõik tagasilla kinnitusvardad ning käsipiduri tross. Trossi vahetamise käigus tuli ilmsiks probleem mis oleks võinud saatuslikuks osutuda autoga sõites. Nimelt olid mõlemad töösilindrid taga otsad andnud ning kogu trummel oli seest puhta õli täis. Nädala eest õli taset kontrollides oli kõik korras, nüüd uuesti vaadates oligi potik tühi praktiliselt. Peasilindri otsa sai pime pandud king kulgesin laupäeval poodi esipiduritega.
Laupäeval ostsin poest uued töösilindrid, tagasilla piduritorud (vanad sai puruks keeratud) ja kolmiku.
Peale nende leidsid oma koha ka uued klotsid taha. Õhutamise ajalhakkas kolmiku ja vooliku vahelt õli tulema ning peale keerates käis raks, kolmik puruks. Jälle peasilindrile punn ette ja ootan esmaspäeva.
Paar pilti ka:
[Muudetud: 4-3-2007 pedrox]
Reedel sai vahetatud roolikarp, kõik tagasilla kinnitusvardad ning käsipiduri tross. Trossi vahetamise käigus tuli ilmsiks probleem mis oleks võinud saatuslikuks osutuda autoga sõites. Nimelt olid mõlemad töösilindrid taga otsad andnud ning kogu trummel oli seest puhta õli täis. Nädala eest õli taset kontrollides oli kõik korras, nüüd uuesti vaadates oligi potik tühi praktiliselt. Peasilindri otsa sai pime pandud king kulgesin laupäeval poodi esipiduritega.
Laupäeval ostsin poest uued töösilindrid, tagasilla piduritorud (vanad sai puruks keeratud) ja kolmiku.
Peale nende leidsid oma koha ka uued klotsid taha. Õhutamise ajalhakkas kolmiku ja vooliku vahelt õli tulema ning peale keerates käis raks, kolmik puruks. Jälle peasilindrile punn ette ja ootan esmaspäeva.
Paar pilti ka:
[Muudetud: 4-3-2007 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Varrastega ja puksidega oli olukord nii, et üks varras oli puksi koha pealt puruks. Ülejäänud olid korras aga ma ei hakanud järgmist korda ootama ning vahetasin kõik igaks juhuks ära. Uued vardad maksid 485 kr.
Nii et kes soovib, mul on pakkuda kõik vardad (vägagi korralikud) peale vasakpoolse keskmise pikkusega varda (see mille juurest käsipiduri tross läheb) mingi tühise summa eest.
[Muudetud: 4-3-2007 pedrox]
Nii et kes soovib, mul on pakkuda kõik vardad (vägagi korralikud) peale vasakpoolse keskmise pikkusega varda (see mille juurest käsipiduri tross läheb) mingi tühise summa eest.
[Muudetud: 4-3-2007 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Eilne oli ikka väga utoopiline päev. Kõigepealt sõitma hakates sureb mitu korda välja, tühikäik puudulik ja sõita saab toorega. Süüde tundub ikka väga vale olevat. Proovisin ka jagajat keerata aga ei tulnud ka sellest midagi välja.
Teiseks oli käigu lülitaja nii läbi omadega, et 1. ja 2. käik lendasid täitsa ei kuhugi. Selle vahetasin täna ära ja on korras nüüd.
Kolmandaks kadusid sõidu ajal pidurid, hea oli et käsipiduri töökorda olin saanud. Nimelt lendas üks tutikas pidurisilinder taga puruks ja kõik kohad õli täis. Praeguseks hetkeks silinder vahetatud ja süsteem ootab õhutamist.
Õhtuks sain nüüd ka õhu süsteemist välja nind pika jauramise ning katsetamise peal ka süüte enam-vähem praegu, aga kindel on see et varsti tuleb mootor lahti katkuda natuke.
[Muudetud: 8-3-2007 pedrox]
Teiseks oli käigu lülitaja nii läbi omadega, et 1. ja 2. käik lendasid täitsa ei kuhugi. Selle vahetasin täna ära ja on korras nüüd.
Kolmandaks kadusid sõidu ajal pidurid, hea oli et käsipiduri töökorda olin saanud. Nimelt lendas üks tutikas pidurisilinder taga puruks ja kõik kohad õli täis. Praeguseks hetkeks silinder vahetatud ja süsteem ootab õhutamist.
Õhtuks sain nüüd ka õhu süsteemist välja nind pika jauramise ning katsetamise peal ka süüte enam-vähem praegu, aga kindel on see et varsti tuleb mootor lahti katkuda natuke.
[Muudetud: 8-3-2007 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Ei tea jah. Kui on korralik jupp siis on kõik korras. Tihtipeale leidub ka selliseid detaile millel silmaga nähtav erinevus on ning ka materjal tundub kahtlane.
Auto remontimist alustasin eelmisel reedel ja lootsin ühe päevaga hakkama saada. Juhtus aga rida ootamatusi ja nüüd neljapäevaks sain vast valmis (eile ainult ei teinud midagi).
Auto remontimist alustasin eelmisel reedel ja lootsin ühe päevaga hakkama saada. Juhtus aga rida ootamatusi ja nüüd neljapäevaks sain vast valmis (eile ainult ei teinud midagi).
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Kuna pärast kahte kuud olen lõpuks arstide poolt ka terveks tunnistatud siis on ootamas ees ka suuremad tööd.
1: Mootori remont. Vahetusse lähevad kõik tihendid ning keti hammasrattad ja kett. Sellega seoses otsin ikka veel laagri peal ketipingutit! Peale selle ka sidurikomplekt.
2: Vahetusse lähevad kolm õõtshooba ning üks rattarumm ning tuleb ka topeltstabikas uute varrastega.
1: Mootori remont. Vahetusse lähevad kõik tihendid ning keti hammasrattad ja kett. Sellega seoses otsin ikka veel laagri peal ketipingutit! Peale selle ka sidurikomplekt.
2: Vahetusse lähevad kolm õõtshooba ning üks rattarumm ning tuleb ka topeltstabikas uute varrastega.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Küsimus: Et mis asi see seal suunatule pildil rattakoopas vedeleb? Logar? Ja kui logar, miks siis sellises naljakas asendis? Ja kuidas iluliistudega jääb? Kas tulevad veel külge, sest need liistu tüübli augud on suht inetud, kuid muidu auto väga kena
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Logar on jah natuke eest ära suunatule vahetuse pärast.
Vot liistude koha pealt ei oska midagi vastata. Pigem kaldun selle poole, et ei panegi neid tagasi ja augud lähevad kinni kereremondi ajal, selline natuke "clean look". Ja remonti see auto vajab, sest pärast kahte otsasõitu mulle on viga saanud kohtadel rooste kallal.
Täna sai poes käidud ja tellimus esitatud. Kõik jupid peaks järgmise nädala lõpuks kohale jõudma ning eks siis hakkan ka tööle. Loodan, et ilm selleks ajaks jälle ilusaks läheb, saab vähemalt rattaga tööl käia.
[Muudetud: 3-4-2007 pedrox]
Vot liistude koha pealt ei oska midagi vastata. Pigem kaldun selle poole, et ei panegi neid tagasi ja augud lähevad kinni kereremondi ajal, selline natuke "clean look". Ja remonti see auto vajab, sest pärast kahte otsasõitu mulle on viga saanud kohtadel rooste kallal.
Täna sai poes käidud ja tellimus esitatud. Kõik jupid peaks järgmise nädala lõpuks kohale jõudma ning eks siis hakkan ka tööle. Loodan, et ilm selleks ajaks jälle ilusaks läheb, saab vähemalt rattaga tööl käia.
[Muudetud: 3-4-2007 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nukk oli ilus, nookurid korralikud. I silindri sisselaske klapp oli selline kahtlane, kõvasti kittinud p***a küljes. Kolvid korras ja isegi väga puhtad. IV silindri kolvirõngad paistavad läbi laskvat seega lähevad ka kõik rõngad vahetusse. Ehk homme jõuan pärast tööd ka alt lahti kiskuda ning saalede olukorda vaadata.
Kaas läheb homme lihvimisse kuna selgus et on kõver (geneka rihm andis talvel otsad ja ei pannud tähele ka mitte, sai kuuma). Ka üks väljalaske klapp läheb vahetusse.
Kolvid ja silindrid pärast kaltsuga korra üle tõmbamist:
[Muudetud: 23-4-2007 pedrox]
Kaas läheb homme lihvimisse kuna selgus et on kõver (geneka rihm andis talvel otsad ja ei pannud tähele ka mitte, sai kuuma). Ka üks väljalaske klapp läheb vahetusse.
Kolvid ja silindrid pärast kaltsuga korra üle tõmbamist:
[Muudetud: 23-4-2007 pedrox]