21061, pedrox, 1983 2.0 R6
21061, pedrox, 1983 2.0 R6
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nii, viimasel ajal kipuvad kõik asjad auto juures puruks minema minu kurvastuseks. Täna mõtlesin, et vahetan mootori padjad ära ( 3s kord sel aastal:( ) ja seekord panin Niva padjad. Eks näis kuidas kestab. Kuna oli ostetud ka pükste kollektori külge kinnitamise komplekt (uued poldid, mutrid, tihend) ja püksid kippusid vastu sillatala käima (kehvad padjad) siis sai ka väljalaset eemaldama hakatud. Juhtus siis selline tore asi et üks tikkpolt otsustas pool endast väljalaske kollektori külge jätta.
Järgnes metsik kirumine ja töö võis alata.
Õhtuks sai siis sisse- ja väljalaske eemaldatud. Homme lasen 3 polti kollektori küljest ka eemaldada ja 4nda poldi vindi üle keerata(poldi sai enamvähem välja puuritud) ning eks näis kas saab masina liikuma jälle mingi aeg.
Järgnes metsik kirumine ja töö võis alata.
Õhtuks sai siis sisse- ja väljalaske eemaldatud. Homme lasen 3 polti kollektori küljest ka eemaldada ja 4nda poldi vindi üle keerata(poldi sai enamvähem välja puuritud) ning eks näis kas saab masina liikuma jälle mingi aeg.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Helesinine liigub jälle aga probleem ei kadunud. Püksid käivad ikka vastu parempoolset mootoripadja kinnitus "detaili". All on Niva padjad, mõne päevase sõidu kogemusel võin öelda et kindlasti jäigem ja ka heli muutus selle tulemusena. Heli on selline tummisem aga samas ikkagi värin on tuntav. Kuna eelmistel pükstel oli selle puutekoha punkti paras mõlk löödud siis sai ka uute pükste kallal seda proovitud, ei aidanud.
Kuna midagi e imuutunud siis tekkis kahtlus, et äkki sild kõver või siis mootori kinnitus kronstein on kõver või paigalt nihkunud kuna parempoolse padja ülemist mutikat ei saa ilma õhukese seinaga padruniga keerata.
Ka on silamga märgatav vahe kahe poole nende osade juures.
Vasakul pool on padja kinnitus ilusti silla küljes, paremal pool on nii 5 mm vahe silla ja padja kinnituse külje vahel. Võib-olla te ei saa aru mida ma mõtlen praegust aga ehk saan piltidel tulevikus näidata.
Kuna midagi e imuutunud siis tekkis kahtlus, et äkki sild kõver või siis mootori kinnitus kronstein on kõver või paigalt nihkunud kuna parempoolse padja ülemist mutikat ei saa ilma õhukese seinaga padruniga keerata.
Ka on silamga märgatav vahe kahe poole nende osade juures.
Vasakul pool on padja kinnitus ilusti silla küljes, paremal pool on nii 5 mm vahe silla ja padja kinnituse külje vahel. Võib-olla te ei saa aru mida ma mõtlen praegust aga ehk saan piltidel tulevikus näidata.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Vabandus modedele liiga suure pildi pärast, ei vaadanud enam pärast lisamist.
Täna käisin mitme asjatundja juures ja selgus, et mootor on viltu peal.
Eespool ja tibakene diagonaalis. Sellepärast ei peagi padjad vastu ja püksid käivad vastu silda.
Aga kahjuks ei selgunud veel probleemi põhjus (Miks mootor viltu peal on?)
Äkki klubilised oskavad nõuga aidata ...
Täna käisin mitme asjatundja juures ja selgus, et mootor on viltu peal.
Eespool ja tibakene diagonaalis. Sellepärast ei peagi padjad vastu ja püksid käivad vastu silda.
Aga kahjuks ei selgunud veel probleemi põhjus (Miks mootor viltu peal on?)
Äkki klubilised oskavad nõuga aidata ...
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Mootori vale asend ongi vast tagumise kinnituse süü, tundub kahtlane olevat (kanali peale ja täpsemalt vaadata pole veel jõudnud).
Eelneva probleemiga pole jõudnud ka tegeleda kuna tekkis veel tõsisem asi esile mis auto seisma jättis. Üks hommiku tööle minnes suri lihtsalt välja kui ma väravaid kinni panin, enam käima ei läinud. Õhtul sai siis käima lükatud ja garaa?i ära. Täna siis hakkasin põhjust otsima, ka automehaanikust naabrimees andis nõu.
Kõigepealt proovisin võtmega uuesti, tuled armatuuris põlevad, karpa klõks käib aga edasi mitte midagi. Mitu korda proovides tegi starter ka lõpuks paar klõpsu ainult ja kõik.
Mõtlesin, et äkki viga süütelukus. Sai siis tagant juhtmed kokku pandud, säde aga ikka ei midagist.
Kolmandaks lasin akult otse starteri (starterirelee) punase juhtme pistikusse, säde aga ikka ei midagi.
Kuna aeg oli juba hiline siis ei hakanud starterit ega releed täna maha kiskuma.
Seega uuringi nüüd ehk äkki kellelgi on olnud tegemist samasuguste sümptomitega või oskab keegi lihtsalt hüva nõu anda kuidas edasi toimida.
Ette tänades,
Tanel.
[Muudetud: 4-1-2007 pedrox]
Eelneva probleemiga pole jõudnud ka tegeleda kuna tekkis veel tõsisem asi esile mis auto seisma jättis. Üks hommiku tööle minnes suri lihtsalt välja kui ma väravaid kinni panin, enam käima ei läinud. Õhtul sai siis käima lükatud ja garaa?i ära. Täna siis hakkasin põhjust otsima, ka automehaanikust naabrimees andis nõu.
Kõigepealt proovisin võtmega uuesti, tuled armatuuris põlevad, karpa klõks käib aga edasi mitte midagi. Mitu korda proovides tegi starter ka lõpuks paar klõpsu ainult ja kõik.
Mõtlesin, et äkki viga süütelukus. Sai siis tagant juhtmed kokku pandud, säde aga ikka ei midagist.
Kolmandaks lasin akult otse starteri (starterirelee) punase juhtme pistikusse, säde aga ikka ei midagi.
Kuna aeg oli juba hiline siis ei hakanud starterit ega releed täna maha kiskuma.
Seega uuringi nüüd ehk äkki kellelgi on olnud tegemist samasuguste sümptomitega või oskab keegi lihtsalt hüva nõu anda kuidas edasi toimida.
Ette tänades,
Tanel.
[Muudetud: 4-1-2007 pedrox]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Täna sai siis asi uuesti käsile võetud ning starter maha kistud. Lasin korra veel voolu otse peale, säde ja ei rohkem midagi. Ostsin poest uue (väiksema) ja kiirema löögiga starteri, mis palju lihtsamini oma õige asendi mootori küljes leidis kui vana ära tuli. Ajakulu täna siis 2 tundi ja auto liigub jälle.
Väike pildike siis ka uuest starterist.
Väike pildike siis ka uuest starterist.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Uue sain 900.- (ligi 100.- alet). Uurides erinevate starteri juppide hindu siis polnud lihtsalt mõtet vanaga mässata kuna masin oli vaja kiiresti sõidukorda saada. Juppide hinnad 150 - 500.-.Algselt postitas: -grazy-
Palju uus starter maksis.Viga oli arvatavasti starteri kontaktides,või siis tõmberelee lihtsalt läbi
Aasta 2007 plaan on kuni suve lõpuni vaikselt kõpitseda suuremaid ja väiksemaid vigu ning siis tuleb suurejooneline kereremont (enne suve lõppu finantsiliselt ei tule välja lihtsalt). Aga kui ilmad paranevad ja auto puhtaks pestud siis ehk ikka poetan mõne uuema pildi ka.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Kuna nädalavahetus käes siis võib jälle auto kallale asuda.
Seekord sai siis muretsetud kaks esimest rattarummu koos laagritega, ülemiste õõtshoobade poldid ning puksid. Need siis leiavad oma koha auto küljes homme.
Ladaklubi kaudu leidsin endale ka vähe paremas seisukorras armatuuri.
Homme saan uued pikemad veljepoldid kuna praegused on tiba lühikesed ja lõhuvad rummu vinti (ning muidugi ohtlik ka kui polt kolm keermeringi ainult sees on).
Seekord sai siis muretsetud kaks esimest rattarummu koos laagritega, ülemiste õõtshoobade poldid ning puksid. Need siis leiavad oma koha auto küljes homme.
Ladaklubi kaudu leidsin endale ka vähe paremas seisukorras armatuuri.
Homme saan uued pikemad veljepoldid kuna praegused on tiba lühikesed ja lõhuvad rummu vinti (ning muidugi ohtlik ka kui polt kolm keermeringi ainult sees on).
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Nii nagu ikka juhtub ootamatuid asju ning veljepoltidega ei läinud teisiti.
Ei saanud ma neid siis kui lootsin kuna tulid valed poldid ning seega pole ka autot vahepeal remontinud. Nüüd siis lõpuks ometi sain poldid kätte mis tuli lasta eritellimusel teha ning hinnaks 560.- .
Järgneva kahe nädala jooksul vast lammutama ei hakka reisi tõttu kuid pärast seda tuleb asi käsile võtta.
Ei saanud ma neid siis kui lootsin kuna tulid valed poldid ning seega pole ka autot vahepeal remontinud. Nüüd siis lõpuks ometi sain poldid kätte mis tuli lasta eritellimusel teha ning hinnaks 560.- .
Järgneva kahe nädala jooksul vast lammutama ei hakka reisi tõttu kuid pärast seda tuleb asi käsile võtta.
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Natuke sellest mis kuuga vahepeal juhtunud on.
Kuna pärast õõtsapukside vahetamist kolin ei kadunud sai ostetud uus ülemine vasak õõtshoob. Vana ja uut võrreldes selgus, et vana oli tõesti veninud. Nüüd õnneks kolin kadunud, esisillast.
Vahetatud sai ka rattarummud laagritega, aga ebaõnn jälitas jälle mind. Uuel rummul ka ühes augus vint maas, seega üks velg jälle kolme poldiga kinni praegu.
Kuna üks vana rumm tundus korralik siis läheb ta uuega vahetusse lähiajal.
Ootamas on ka sidurivahetus kuna laager hakkas suure külmaga tõsiselt häält tegema juba. Kavas vahetada siis kogu kompott.
Wintercampil ütles töölepingu üles vaid üks tagasilla kinnitusvarras, puksi kohapealt lõhki.
Ning plaanis vahetada ka roolikarp kuna enam peale keerata ei kannata väga ning kolin sees.
Ka pükste vastu silda peksmisest sain lahti. Kinnitasin sumpa pleki ja poldiga käigukasti külge kus ta mul kunagi ka kinni oli aga plekk oli ära mädanenud. Nüüd on ikka kõvasti vaiksem sõita kui mitte arvestada praegu puuduvat heliisolatsiooni.
Lõpetuseks ka üks illustreeriv pildike:
[Muudetud: 24-2-2007 pedrox]
Kuna pärast õõtsapukside vahetamist kolin ei kadunud sai ostetud uus ülemine vasak õõtshoob. Vana ja uut võrreldes selgus, et vana oli tõesti veninud. Nüüd õnneks kolin kadunud, esisillast.
Vahetatud sai ka rattarummud laagritega, aga ebaõnn jälitas jälle mind. Uuel rummul ka ühes augus vint maas, seega üks velg jälle kolme poldiga kinni praegu.
Kuna üks vana rumm tundus korralik siis läheb ta uuega vahetusse lähiajal.
Ootamas on ka sidurivahetus kuna laager hakkas suure külmaga tõsiselt häält tegema juba. Kavas vahetada siis kogu kompott.
Wintercampil ütles töölepingu üles vaid üks tagasilla kinnitusvarras, puksi kohapealt lõhki.
Ning plaanis vahetada ka roolikarp kuna enam peale keerata ei kannata väga ning kolin sees.
Ka pükste vastu silda peksmisest sain lahti. Kinnitasin sumpa pleki ja poldiga käigukasti külge kus ta mul kunagi ka kinni oli aga plekk oli ära mädanenud. Nüüd on ikka kõvasti vaiksem sõita kui mitte arvestada praegu puuduvat heliisolatsiooni.
Lõpetuseks ka üks illustreeriv pildike:
[Muudetud: 24-2-2007 pedrox]