21063, vaz2101, 1989
21063, vaz2101, 1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid78427
Järjekorda esialgu ei leidnud....
"Sõiduautod Ziguli" raamatu pead saama kuskilt ,seal kõik kasulik olemas. Kui enda oma õhtuks üles leian lasen pildi foorumisse.
Kui välkvastust tahad ,siis helista Motale ,tal see raamat olemas ja leiab otsimatagi.
Kaane juhend siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10173
Nuki oma läheb kah tarvis: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
Järjekorda esialgu ei leidnud....
"Sõiduautod Ziguli" raamatu pead saama kuskilt ,seal kõik kasulik olemas. Kui enda oma õhtuks üles leian lasen pildi foorumisse.
Kui välkvastust tahad ,siis helista Motale ,tal see raamat olemas ja leiab otsimatagi.
Kaane juhend siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10173
Nuki oma läheb kah tarvis: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jääb pidama - mis tähendab halba??
ega sa teisi kuskilt eriti ei leia..
kui õige momendiga pingutad ja kaas sirge on (tavaliselt vanad kasutatud kaaned pole) siis jääb ikka pidama.
vaskrõngas ümber õlikanali on just see mida vaja
ma panin omal kõigi veekanalite aukude ümber mõlemale poole veel sellise peenikese hermeetiku joone nagu see punane seal ääres jookseb
rõhutan PEENIKESE ja õhukese!!!
ega sa teisi kuskilt eriti ei leia..
kui õige momendiga pingutad ja kaas sirge on (tavaliselt vanad kasutatud kaaned pole) siis jääb ikka pidama.
vaskrõngas ümber õlikanali on just see mida vaja
ma panin omal kõigi veekanalite aukude ümber mõlemale poole veel sellise peenikese hermeetiku joone nagu see punane seal ääres jookseb
rõhutan PEENIKESE ja õhukese!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Iga hermetsi ei soovita kaanetihendile mäkerdada. Ettevaatlik tasub olla just äädikahaisusega.
Aga niisama peale maalides temast seal tolku pole kah ,sest see vabrikuspandu on kilega kaetud ja tänu sellele seisab pärast kaane pingutamist vahel.
Niisama peale lastes ja kaant kokku kruvides surub hermeetiku lihtsalt laiaks laiguks. Äädikahaisune hakkab veel lisaks tihendimaterjaliga reageerima.
Aga niisama peale maalides temast seal tolku pole kah ,sest see vabrikuspandu on kilega kaetud ja tänu sellele seisab pärast kaane pingutamist vahel.
Niisama peale lastes ja kaant kokku kruvides surub hermeetiku lihtsalt laiaks laiguks. Äädikahaisune hakkab veel lisaks tihendimaterjaliga reageerima.
Hmm... isa õpetas et ühe tihendi poole võib kokku teha grafiitmäärdega, just selleks, et hilisemal lahtivõtmisel tihend kenasti lahti tuleks ja mingi abivahendiga kaant lahti kangutama ei peaks hakkama. Just sedasi oli ta teinud ühe mootoriga mõned head aastad tagasi, mida nüüd remontima hakkasin - nüüd, sel kevadel lennutasingi kaane pealt, ja plokk ise tänu sellisele töötlemisele mingit järelpuhastust ei vajanudki... Ise muidugi juures polnud, kui ta seda grafiitmääret sinna vahele pani, kuidas pani või millistes kogustes pani, nii et las õiged mehed siis ütlevad, kas nii ka tegelikult võib teha:rolleyes Hermeetikut olen kasutanud, et klapikambrikaane tihend õli pidama jääks. Peenikese joone jutt vastab tõele - lastes paraja plöraka hermeetikut ja ise seda näpuga laiali hõõrudes võib see kuhjuda ebavajalikesse kohtadesse ja igalt poolt välja pressima hakata, samas kui peenike joon korrektsel pingutamisel läheb tänu pingutamisele ise laiali, moodustab õige paksusega kile ja ei pressi hermetsi vahelt välja (antud juhul oleks ju jama, kui mingi kummitükk kuhugi õlikanalisse sisse näiteks ujub), materjalikulust rääkimata....
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
kuigi motoristid keelavad igasuguse hermeetiku kasutamise mootori juures...(just õlikanalitesse ja õlivõtjasse sattumise pärast)...soovitatakse vajaduse korral just äädikalõhnalist silikooni kasutada...kuna see kuivab kõvemaks....teised silikoonid jäävad väga pehmed ja võivad kergemini rändama hakataAlgselt postitas: logman
Iga hermetsi ei soovita kaanetihendile mäkerdada. Ettevaatlik tasub olla just äädikahaisusega.
Aga niisama peale maalides temast seal tolku pole kah ,sest see vabrikuspandu on kilega kaetud ja tänu sellele seisab pärast kaane pingutamist vahel.
Niisama peale lastes ja kaant kokku kruvides surub hermeetiku lihtsalt laiaks laiguks. Äädikahaisune hakkab veel lisaks tihendimaterjaliga reageerima.
ise kasutan vajadusel (käigukast, tagasild) ainult äädikalõhnalist ja pole täheldanud mingit reageerimist teiste tihenditega
aga pildil olev tihend peaks üks parimaid olema mis poodides laiemalt ringleb;)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Õige ,aga mitte kork- ja nn. "asbesttihendite" kindlamaks muutmiseks ,nagu seda on ka plokikaane oma. Need "keevad" äädika sees lihtsalt pudedaks.Algselt postitas: serbin
kuigi motoristid keelavad igasuguse hermeetiku kasutamise mootori juures...(just õlikanalitesse ja õlivõtjasse sattumise pärast)...soovitatakse vajaduse korral just äädikalõhnalist silikooni kasutada...
Proovitud jällegi.