21063, vaz2101, 1989

21063, vaz2101, 1989

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mille kell sinna ülesse polstri sisse pandud on?
Idee on hea, aga teostus võiks vähe parem olla...kuidagi lõpetamata ja porn...
P.S. Mis aasta masin on ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

kui aus olla siis ma ei kujutagi ette mille kell see on aga funkab!:lol
ja aastat ma ei tea kuna dok'id ple minu käes ja ma ple neid näinudki kuna auto sai alles ostetud siis ma teen teda vaikselt korda ja teen ennem ära ül. ja kind. siis ei pea ma autot ark'i tassima kui ümber minna kirjutama :rolleyes
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

küsimus laiale ringile kas kellegil on pilti kuidas plokikaane polte pingutada(kui kõvasti ,mul võti olemas) ja mis järjekorras. ja ketti hammakas on ka vaja märk'i panna :rolleyes
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid78427

Järjekorda esialgu ei leidnud....
"Sõiduautod Ziguli" raamatu pead saama kuskilt ,seal kõik kasulik olemas. Kui enda oma õhtuks üles leian lasen pildi foorumisse.
Kui välkvastust tahad ,siis helista Motale ,tal see raamat olemas ja leiab otsimatagi.

Kaane juhend siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10173
Nuki oma läheb kah tarvis: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

mul sõbral raamat olemas aga läks sõjaväkke ja ma unustasin ta käest raamatu ennem ära kysida :sein
ja välkvastust ple vaja ,nii suur sõiduisu kah ple :puzzled
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Kas on see pilt? On küll teisest raamatust (VAZ 2106/21061), aga loodan, et õige. Teine raamat mul ka olemas, et võtan ta autost kaasa siis saan sealt ka pildi teha.

Pilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

sai ajutine rooste tõrje kah tehtud ,kuna suvel alles värvin üleni üle. ja kas ma saan muuta teema pealkirja igatahes on auto 89.aasta
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

tänud pildi eest ;)
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

igast otsast natuke :puzzledPilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

;)Pilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

hakkab looma..:spinPilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

:puzzledPilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

kas see tihend jääb pidama ka?:puzzled
olen kuulnud halba :kuriPilt
v
vaz2101
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
Asukoht: pärnu
Autod: sest mul on endal ka lada.
Kontakt:

Postitus Postitas vaz2101 »

juhiks tähelepanu siis ikka sinna kohta ,kuhu nool näitab :yllatunud
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jääb pidama - mis tähendab halba??
ega sa teisi kuskilt eriti ei leia..
kui õige momendiga pingutad ja kaas sirge on (tavaliselt vanad kasutatud kaaned pole) siis jääb ikka pidama.

vaskrõngas ümber õlikanali on just see mida vaja :)

ma panin omal kõigi veekanalite aukude ümber mõlemale poole veel sellise peenikese hermeetiku joone nagu see punane seal ääres jookseb
rõhutan PEENIKESE ja õhukese!!!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Iga hermetsi ei soovita kaanetihendile mäkerdada. Ettevaatlik tasub olla just äädikahaisusega.
Aga niisama peale maalides temast seal tolku pole kah ,sest see vabrikuspandu on kilega kaetud ja tänu sellele seisab pärast kaane pingutamist vahel.
Niisama peale lastes ja kaant kokku kruvides surub hermeetiku lihtsalt laiaks laiguks. Äädikahaisune hakkab veel lisaks tihendimaterjaliga reageerima.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Hmm... isa õpetas et ühe tihendi poole võib kokku teha grafiitmäärdega, just selleks, et hilisemal lahtivõtmisel tihend kenasti lahti tuleks ja mingi abivahendiga kaant lahti kangutama ei peaks hakkama. Just sedasi oli ta teinud ühe mootoriga mõned head aastad tagasi, mida nüüd remontima hakkasin - nüüd, sel kevadel lennutasingi kaane pealt, ja plokk ise tänu sellisele töötlemisele mingit järelpuhastust ei vajanudki... Ise muidugi juures polnud, kui ta seda grafiitmääret sinna vahele pani, kuidas pani või millistes kogustes pani, nii et las õiged mehed siis ütlevad, kas nii ka tegelikult võib teha:rolleyes Hermeetikut olen kasutanud, et klapikambrikaane tihend õli pidama jääks. Peenikese joone jutt vastab tõele - lastes paraja plöraka hermeetikut ja ise seda näpuga laiali hõõrudes võib see kuhjuda ebavajalikesse kohtadesse ja igalt poolt välja pressima hakata, samas kui peenike joon korrektsel pingutamisel läheb tänu pingutamisele ise laiali, moodustab õige paksusega kile ja ei pressi hermetsi vahelt välja (antud juhul oleks ju jama, kui mingi kummitükk kuhugi õlikanalisse sisse näiteks ujub), materjalikulust rääkimata....
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Algselt postitas: logman
Iga hermetsi ei soovita kaanetihendile mäkerdada. Ettevaatlik tasub olla just äädikahaisusega.
Aga niisama peale maalides temast seal tolku pole kah ,sest see vabrikuspandu on kilega kaetud ja tänu sellele seisab pärast kaane pingutamist vahel.
Niisama peale lastes ja kaant kokku kruvides surub hermeetiku lihtsalt laiaks laiguks. Äädikahaisune hakkab veel lisaks tihendimaterjaliga reageerima.
kuigi motoristid keelavad igasuguse hermeetiku kasutamise mootori juures...(just õlikanalitesse ja õlivõtjasse sattumise pärast)...soovitatakse vajaduse korral just äädikalõhnalist silikooni kasutada...kuna see kuivab kõvemaks....teised silikoonid jäävad väga pehmed ja võivad kergemini rändama hakata
ise kasutan vajadusel (käigukast, tagasild) ainult äädikalõhnalist ja pole täheldanud mingit reageerimist teiste tihenditega

aga pildil olev tihend peaks üks parimaid olema mis poodides laiemalt ringleb;)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: serbin
kuigi motoristid keelavad igasuguse hermeetiku kasutamise mootori juures...(just õlikanalitesse ja õlivõtjasse sattumise pärast)...soovitatakse vajaduse korral just äädikalõhnalist silikooni kasutada...
Õige ,aga mitte kork- ja nn. "asbesttihendite" kindlamaks muutmiseks ,nagu seda on ka plokikaane oma. Need "keevad" äädika sees lihtsalt pudedaks.
Proovitud jällegi.;)
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Silikooni ei määrita jah sellistele korktihenditele(karteri) ja plokikaane omale, nagu Logman juba ütles. Ise kasutasin enda mootori juures spets. mootori silikooni, mis talub kuumust ja on mõeldud täiesti mootoritele.
Vasta