2103,Rocky,1975
2103,Rocky,1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2103,Rocky,1975
Sixkiller siis pärit 1975. aastast ja arvan, et usute kui ütlen et ta selle aja jooksul vähe kereremonti ja värvimist ikka saanud. Masin samamoodi nagu Messilgi-Tallinna linn! Tükk vaba ja natuke vähem vaba aega ja raha ikka selle alla läinud. Vahetatud on küljekarbid (0,8mm-se asemel 1.2 mm paksuste vastu, et roosteuss liiga ei hakkaks tegema. Vahetatud ka tiiva ääred, tungi kandurid ja nipet näpet põhja keevitatud. Tugevdatud sai ka kände. Uus värvkate pärineb suve lõpust ja õnneks peab ütlema, et talvine sool polegi väga liiga teinud.
Nii...nüüd siis see mis auto kallal tehtud on...
Kere- paigaldatud esispoiler, küljelaiendid, koopalaiendid (veidi tagasihoidlikumad kui need vfts-style), ribi tagaaknale, vähe voolujoonelisemad peeglid, tuule suunajad akendele, õhukogurid kapotile, lisatuled jne. Et see kõik ka aasta pärast küljes oleks ega rooste krabinal ära ei kukuks on tehtud ka roostetõrjet ja paigaldatud logarid.
Veermik- põhimõtteliselt vahetatud mis vahetamist vajas nagu näiteks stabikad rattalaagrid, piduri klotsid, käsipiduritross, kardaani ristid, osa konte jne. Lisaks veel uued vedrud ees ja uued 02-e omad taga + 4x kayaba gaas amordid. Ka kiire differ sai alla visatud. Ainult käigukasti pole veel näppinud:spin
Salong- ees on oma koha leidnud Saabi istmed (võimalus ühendada istmesoojendus), tiigrinaha look-iga istmekatted, rullikuga turvavööd, pedaalikatted, lühem käigukang.
Et ilma viiese kastita maanteel väga jube poleks mängib muusikat läbi 2x 50w ja 2x 350w kõlarite Pioneer makk.
Mootor- Mootor veel stock ja näis mis tast saab. Tahtmist küll aga masin peab iga päev liikuma ja pole aega tega seisma panna pikemaks ajaks. Läbisõitu tal ikka parajalt, aga surved jäävad veel piiresse. Vahetatud klapisääre tihendid, nukkvõll, nookurid, kett, ketirattad. Üks hooratas ootab tegemist ja peale panemist.
Muud vidinad- Välja vahetatud kõik piduritega seonduv (peapump, silindrid, voolikud, klotsid, torud otsast lõpuni ja käsipiduritross). Vahetusse läks ka sidurikorv ja survelaager, veepumbast soojenduskraanist ja muudest kuluartiklitest rääkimata. Peal ka tutt-uus jagaja, jagaja juhtmed, küünlad NGK V-line. Kaks aastat tagasi sai ostetud tutikas 07 karpa. Nädal aega on all olnud juba tutikas väljalaskesüsteem. Et talvel ennast mitte seaks vihastada, sai paigaldatud ka plokisoojendus. Kogu kremplit valvab alarm koos kesklukuga ja suitsev kaheraudne!
Mis plaanis? No suvel oleks see sisse käiv katuseluuk päris edev asi?aga selle kohta palju vastakaid arvamusi. Ka mootorit ikka plaanis kõpitseda. Ja kui kõige selle kõrvalt raha üle jääb siis mõtleks ka valuvelgede peale, mida enamik esimeseks auto juures väljavahetatavaks elemendiks peab.
Nii...nüüd siis see mis auto kallal tehtud on...
Kere- paigaldatud esispoiler, küljelaiendid, koopalaiendid (veidi tagasihoidlikumad kui need vfts-style), ribi tagaaknale, vähe voolujoonelisemad peeglid, tuule suunajad akendele, õhukogurid kapotile, lisatuled jne. Et see kõik ka aasta pärast küljes oleks ega rooste krabinal ära ei kukuks on tehtud ka roostetõrjet ja paigaldatud logarid.
Veermik- põhimõtteliselt vahetatud mis vahetamist vajas nagu näiteks stabikad rattalaagrid, piduri klotsid, käsipiduritross, kardaani ristid, osa konte jne. Lisaks veel uued vedrud ees ja uued 02-e omad taga + 4x kayaba gaas amordid. Ka kiire differ sai alla visatud. Ainult käigukasti pole veel näppinud:spin
Salong- ees on oma koha leidnud Saabi istmed (võimalus ühendada istmesoojendus), tiigrinaha look-iga istmekatted, rullikuga turvavööd, pedaalikatted, lühem käigukang.
Et ilma viiese kastita maanteel väga jube poleks mängib muusikat läbi 2x 50w ja 2x 350w kõlarite Pioneer makk.
Mootor- Mootor veel stock ja näis mis tast saab. Tahtmist küll aga masin peab iga päev liikuma ja pole aega tega seisma panna pikemaks ajaks. Läbisõitu tal ikka parajalt, aga surved jäävad veel piiresse. Vahetatud klapisääre tihendid, nukkvõll, nookurid, kett, ketirattad. Üks hooratas ootab tegemist ja peale panemist.
Muud vidinad- Välja vahetatud kõik piduritega seonduv (peapump, silindrid, voolikud, klotsid, torud otsast lõpuni ja käsipiduritross). Vahetusse läks ka sidurikorv ja survelaager, veepumbast soojenduskraanist ja muudest kuluartiklitest rääkimata. Peal ka tutt-uus jagaja, jagaja juhtmed, küünlad NGK V-line. Kaks aastat tagasi sai ostetud tutikas 07 karpa. Nädal aega on all olnud juba tutikas väljalaskesüsteem. Et talvel ennast mitte seaks vihastada, sai paigaldatud ka plokisoojendus. Kogu kremplit valvab alarm koos kesklukuga ja suitsev kaheraudne!
Mis plaanis? No suvel oleks see sisse käiv katuseluuk päris edev asi?aga selle kohta palju vastakaid arvamusi. Ka mootorit ikka plaanis kõpitseda. Ja kui kõige selle kõrvalt raha üle jääb siis mõtleks ka valuvelgede peale, mida enamik esimeseks auto juures väljavahetatavaks elemendiks peab.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mulle meeldib, selline kergelt retrohõnguine tuuning. Auto heas korras vaatamata oma kõrgele eale ja suurele läbisõidule. Omanik muidugi hoiab ka nagu prillikivi. Täpselt õige auto õige mehe käes. Muidu need originaal kilbid väga kenad, võib olla tõesti, kui oleks veel laiendatud velje peal sutsu laiema rehviga, oleks veel etem, aga valukat mina siia isegi ei paneks, niigi ilus teine.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Jah, laiemate velgede peale olen isegi mõelnud aga nende keevitatud variantidega võib jama tulla. Iseenesest meeldiks mulle laiendatud plekkveljed isegi rohkem kui mingid odavad ja mõttetud valud. Samas tuleb seda koobast kah vist relaga töödelda pisut, sest laiemate velgedega võib ees keeramisega probleeme tekkida.
Nii...väljalaske vahetamisega selgus tõsiasi, et leegitoru flantsi külge keevitamisel on keevitaja rämedat praaki teinud. Keevitamise tulemusena on leegutoru väljalaskekollektoripoolne osa kohati 2,7cm läbimõõduga!:flaming Võtsin siis kätte ja freesisin maha selle ahistava elemendi! Oh seda üllatust, kui masin peale seda hoopis erksamaks muutus. Muidugi on oma osa siin vast ka ülejäänud summutil, mis uue vastu välja sai vahetatud aga see seal toru otsas oli ikka liig mis liig! Nii, et kutsun kõiki üles oma lada külge kruvitavaid detaile kriitilise pilguga üle vaatama nii poes kui ka protseduuri enda käigus. Ahjaa selle sama summuti tagumisel potil (mis maksis veel 100 eek rohkem ja pidi kvaliteetsem olema) oli juba külge pannes kolm auku/ebatihedalt valtsitud kohta. No kurat! Hea küll...panin need seekord vedelmetalliga kinni aga järgmine kord lendab selline sumps selle sama ettevõtte kvaliteedikontrollile sõelade klõbinal pähe pooleks! Öelgu siis kohe, et see pole õige asi ja jääb see mitu korda alla panek ja ära võtmine ja muu lollitamine ära! Aeg kah raha ju!
Samas küsimus et kas Tartust kuskilt oleks võimalik saada ka kvaliteetseid nookureid, või vaja need rebasekarva klõbinad kõik üle töödelda. Mõte oleks siis panna uuema Niva nukkvõll ja seoses sellega ka nookurid vahetusse. On kellelgi selle nukkvõlliga lähemalt kogemusi või nõuandeid? Ka oleks hea teada täpset markeeringut ja kas vaja tellida see Lada esindusest või saab sellega suvaline Lada varuosadega kauplev äri hakkama! Arvan miskipärast et nende jaoks see ükspuha mis nukkvõll sinna peale toppida, peaasi et nende poest!
Samas küsimus et kas Tartust kuskilt oleks võimalik saada ka kvaliteetseid nookureid, või vaja need rebasekarva klõbinad kõik üle töödelda. Mõte oleks siis panna uuema Niva nukkvõll ja seoses sellega ka nookurid vahetusse. On kellelgi selle nukkvõlliga lähemalt kogemusi või nõuandeid? Ka oleks hea teada täpset markeeringut ja kas vaja tellida see Lada esindusest või saab sellega suvaline Lada varuosadega kauplev äri hakkama! Arvan miskipärast et nende jaoks see ükspuha mis nukkvõll sinna peale toppida, peaasi et nende poest!
uskumatu et ka eestis sellises korras, hästi hoitud ja ajastukohaselt järele aidatud isendeid on:bouncing
omanikule jaksu ja jõudu!
omanikule jaksu ja jõudu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Teadmiseks kõigile, et masin pole veel ära käkitud ega maha müüdud. Igaastase ülevaatusega sai auto hakkama peale rooliotsa vahetamist, komplekti tagapiduri klotside installeerimist ja käsipiduritrossi vahetust (viga oli tegelikult rohkem viimases). Tööd said teostatud loomulikult enne ülevaatust.
Peale seda sai proovitud seda uue Niva nukka. Vahetasin koos nookuritega, kuigi tegelikult polnud vanadelgi nookuritel ja nukal midagi märkimisväärselt viga. Endine vaakumiga karpa sai mehaaniliseks tehtud, vahetatud/kontrollitud kõik süütesüsteemi osad aga midagi on justkui ikka puudu. Oleks tarvis stroboskoobiga süütehetke kontrollida aga pole vat seda vidinat käepärast.
Salongis läks vahetusse originaal rool ja vahetust ootavad uued polstrid. Kõlarite tarbeks sai originaalis olev papp asendatud veidi tummisema vineeriga. Homme lähevad kõigi eelduste kohaselt vahetusse esimesed rattalaagrid- said soetatud mingid Saksa omad, äkki kestavad kauem.
Peale seda sai proovitud seda uue Niva nukka. Vahetasin koos nookuritega, kuigi tegelikult polnud vanadelgi nookuritel ja nukal midagi märkimisväärselt viga. Endine vaakumiga karpa sai mehaaniliseks tehtud, vahetatud/kontrollitud kõik süütesüsteemi osad aga midagi on justkui ikka puudu. Oleks tarvis stroboskoobiga süütehetke kontrollida aga pole vat seda vidinat käepärast.
Salongis läks vahetusse originaal rool ja vahetust ootavad uued polstrid. Kõlarite tarbeks sai originaalis olev papp asendatud veidi tummisema vineeriga. Homme lähevad kõigi eelduste kohaselt vahetusse esimesed rattalaagrid- said soetatud mingid Saksa omad, äkki kestavad kauem.