21051 PROJEKT, Einman1, 1992
21051 PROJEKT, Einman1, 1992
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eEinman1
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: Vaz 2105 PROJEKT
- Kontakt:
Niisiis... Palgapäev möödas ning sai asi uuesti päevakorda tõstetud
praeguseks on ära parandatud pagaasniku põhi ( tervenisti uus keevitatud ) täna sai siis ostetud uued, vahetusse minevad plekid, hetkeseisuga maha kistud esipõll , kahjuks ütles töökäigus ketaslõikur üles Aga noh ... ega sõit seisma jää, kui rongil rattaid all pole Meisel ja haamer kätte ning keevituspunkte maha lööma... ajusid sai päris korralikult trukkida aga kätte ma ta sain lähipäevil peaks tegevusest ka fotomaterjali saama
praeguseks on ära parandatud pagaasniku põhi ( tervenisti uus keevitatud ) täna sai siis ostetud uued, vahetusse minevad plekid, hetkeseisuga maha kistud esipõll , kahjuks ütles töökäigus ketaslõikur üles Aga noh ... ega sõit seisma jää, kui rongil rattaid all pole Meisel ja haamer kätte ning keevituspunkte maha lööma... ajusid sai päris korralikult trukkida aga kätte ma ta sain lähipäevil peaks tegevusest ka fotomaterjali saama
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Need on mõeldud ka ju kasutamiseks kord aastas ja sõrmejämeduse lati läbilaskmiseks. Pikemat juristamist nad ei taha taluda jah.Algselt postitas: Einman1
Eelmine oli handymanist tellitud mingi 300 kroonine ning viimane oli säästumarketi 200 kroonine ““Gils““:D
Kui asjalikku riista tahad siis tuleks tiba kallim ikka valida ja kestab kauem ka.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Lühikesed kepsud 1600 ccm mootorile?Algselt postitas: Einman1
Mootoriks siis plaanis panna 1600ne ning seda väheke järele aidata ( sport nukk,lyhikesed kepsud jne...)
Üritad mingit antidetonaatorit teha?
Nukaspordist saan ma veel aru, aga lühikesed kepsud tundub kuidagi utoopia juba...või on kuskilt mingi veel pikema käiguga väntvõll võtta ?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
84mm on täiesti olemas.. aga sellega tuleb enne installi kõvasti kergendustööd ja pärast balanseerimist teha... seal terve hunnk vastukaale ja nood hoopis raskemad...
lühemaid kepse 84 vändale minuteada keegi pannud pole - smaari kolbelt võetakse maha ja korras...
samas 1600 plokk ja 84 vänt on rohkem offroadi meeste teema... palju väänet hea mudas müdistada...
siinkohal soovitaks sm Einmanil paigutada isikliku sõiduauto aistevahele kap-rem 1600, eriti kui siiamaani imetilluke jõuallikas kasutusel oli..
muidu jälle varsti üks tore laaduk ümber puu..
kogu see raha mis mootori mitte tuunimisest üle jäi soovitan investeerida korralikke bilstein gaasikatesse ja tagasilda korralik ülekanne+ketaslukk eeldusel, et autol pidurid (torud, supportid, töö ja peasilindes, vaakumvõim) korras, sarniirid, rooliotsad ja kõik muu mis esi ja tagasillas on ideaalkorras...
korralikku mootorisse korralik õli on juba 500.- 4L vähemalt, jagajad karpad tuleb kindlasti üle vaadata ja vajadusel remontida...
jälgides vanade rallimeeste kuldseid sõnu - EGA SEE SUL VIIMASEKS MOOTORIKS EI JÄÄ
ja kui hirmus mootor peale ehitada siis hakkab kerelt tükke tulema nii, et krobiseb... isegi 1,3 mootoriga kiiremini lammutades õnnestus väliselt korras sarniiripoiss välja lennutada - õnn oli, et keegi pihta ei saanud
soovides ainult parimat,
olku
lühemaid kepse 84 vändale minuteada keegi pannud pole - smaari kolbelt võetakse maha ja korras...
samas 1600 plokk ja 84 vänt on rohkem offroadi meeste teema... palju väänet hea mudas müdistada...
siinkohal soovitaks sm Einmanil paigutada isikliku sõiduauto aistevahele kap-rem 1600, eriti kui siiamaani imetilluke jõuallikas kasutusel oli..
muidu jälle varsti üks tore laaduk ümber puu..
kogu see raha mis mootori mitte tuunimisest üle jäi soovitan investeerida korralikke bilstein gaasikatesse ja tagasilda korralik ülekanne+ketaslukk eeldusel, et autol pidurid (torud, supportid, töö ja peasilindes, vaakumvõim) korras, sarniirid, rooliotsad ja kõik muu mis esi ja tagasillas on ideaalkorras...
korralikku mootorisse korralik õli on juba 500.- 4L vähemalt, jagajad karpad tuleb kindlasti üle vaadata ja vajadusel remontida...
jälgides vanade rallimeeste kuldseid sõnu - EGA SEE SUL VIIMASEKS MOOTORIKS EI JÄÄ
ja kui hirmus mootor peale ehitada siis hakkab kerelt tükke tulema nii, et krobiseb... isegi 1,3 mootoriga kiiremini lammutades õnnestus väliselt korras sarniiripoiss välja lennutada - õnn oli, et keegi pihta ei saanud
soovides ainult parimat,
olku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui plaan rellakat kogu eluks sebida ,siis soovitan Hilti tooteid. Metabo on selle kõrval könn (siiani arvasin ise kah ,et Metabo parim) ,aga hind on Hiltil kah muidugi teisest puust ,al. 3000.- kõvem üle 4000.-Algselt postitas: Einman1
Peaks vast tõesti mingi korralikuma riista otsima kuna sellega veel tööd palju palju
Eluaegne kiire teenindus ,millest kaks aastat tasuta jne...
See ei ole reklaamijutt ,tõepoolest polnud ise Hiltist kuulnudki ,aga kui nägin ,millises tolmus need riistad vastupidavalt töötavad (Metabo oleks ammu kotis olnud) ,siis...... no mõtle ise edasi.
http://www.hilti.ee/