2106, znif, 1983
2106, znif, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2106, znif, 1983
Nonii, olen siis ka õnnelik Ladaomanik, juba pea nädalajagu. Auto sai ostetud mõttega HÄSTI korda ta teha. Ja kuna olen loomult kannatamatu, võtsin enam-vähem esimese mis näppu sattus. Täpsemalt siis otsisin autot millega suveni liigelda vähesel määral ja siis tõsine hooldus ette võtta.
Seisukord - tundub kaunis originaal olevat, info järgi olen kolmas omanik. Värv ja stanged roostekirjud, küljekarbid läbi, esisillas mingid kolksud... Sellist kohta mujal keres ei paista kus kruvikat läbi lüüa. Muidu puhas ja korras, jookseb maanteel ilusti, kuhugi ei kisu ei sõites ega pidurdades. Mittetöötavatest asjadest olen siiani märkanud et klaasile vett ei pritsi. Tundub et salongisoojenduse süsteemis on ka midagi sees (lehed?), ei puhu kuigi edukalt. Muud hetkel ei meenu...
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
Seisukord - tundub kaunis originaal olevat, info järgi olen kolmas omanik. Värv ja stanged roostekirjud, küljekarbid läbi, esisillas mingid kolksud... Sellist kohta mujal keres ei paista kus kruvikat läbi lüüa. Muidu puhas ja korras, jookseb maanteel ilusti, kuhugi ei kisu ei sõites ega pidurdades. Mittetöötavatest asjadest olen siiani märkanud et klaasile vett ei pritsi. Tundub et salongisoojenduse süsteemis on ka midagi sees (lehed?), ei puhu kuigi edukalt. Muud hetkel ei meenu...
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
Vahepeal niipalju täiendust et ostsin uued karbid (nii välimised kui sisemised) ja läksin asjaliku remondimehe juurde. See vaatas auto üle ja arvas et esitiivad tuleks ka vahetada - ei tasu keevitada ning tagatiibade eest-alt veidi keevitamist. Põhi viimase peal OK kui mõned muljumised välja arvata (tungraua pesad).
Samuti liikusin suht palju ringi mööda eestit mille käigus selgus paar asja:
1) gardaanil kusagil loks sees, vibrab
2) esisillal mingid kolksud sees, ei vibra ega tõmble, kolksud vaid aukude ületamisel
3) koos soojenduste ja linnasõitudega kulutas umbes 60l 650 km läbimiseks. maanteel enamasti 90, vahel 100, linnas üldise liikluse järgi (rakvere ja tartu). vist pole väga hull...
Samuti liikusin suht palju ringi mööda eestit mille käigus selgus paar asja:
1) gardaanil kusagil loks sees, vibrab
2) esisillal mingid kolksud sees, ei vibra ega tõmble, kolksud vaid aukude ületamisel
3) koos soojenduste ja linnasõitudega kulutas umbes 60l 650 km läbimiseks. maanteel enamasti 90, vahel 100, linnas üldise liikluse järgi (rakvere ja tartu). vist pole väga hull...
-
lladacruiser
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Omal oli idee ülevaatusesse minna ja seal lasta läbi raputada - peaks paremini näha olema. kahjuks ise haige ja paranemise päeva pole veel planneritud.
Niipalju veel - peale esitiibade vahetust tuleks kogu masin värvida. Mida spetsialistid soovitavad - kas värvida ainult väljast või kakkuda täiesti lahti ja üleni värvida (nagu siin mõned on ka teinud)?
Niipalju veel - peale esitiibade vahetust tuleks kogu masin värvida. Mida spetsialistid soovitavad - kas värvida ainult väljast või kakkuda täiesti lahti ja üleni värvida (nagu siin mõned on ka teinud)?
-
ssilverwolf
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
naljakas, et istmed on punased, uksepaneelid on punased aga vaip on hoopis sinine:D ja tolle traktori massilüliti võiks ka natuke rohkem silma alt ära peita...
muidu paistab olema potensiaaliga auto, kuigi pisut roostekirju, ikkagi paistab olema avariivaba, normaalselt hoitud ja isegi kõik kroomliistud on alles soovin edu, korralikku 06-t näebki tänavapildis juba üsna harva...
muidu paistab olema potensiaaliga auto, kuigi pisut roostekirju, ikkagi paistab olema avariivaba, normaalselt hoitud ja isegi kõik kroomliistud on alles soovin edu, korralikku 06-t näebki tänavapildis juba üsna harva...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mul on kuri karvane tunne et ma selle lahtikakkumise teed lähengi. ajaliselt ei jõua paraku enne suve. Roostes on ilmselt seepärast et tehasevärv on peal ja viimasel ajal seisis väljas ka. Aeg teeb oma töö. Minu ideeks on masin originaalkonditsiooni viia (ta enam-vähem ongi - valed on mõned pisividinad, nt klaasipuhastajad) ja hästi korda teha. Salongi erinevate värvide kohta ei oska midagi arvata.
Seoses muudatustega isiklikus elus jne jäid plaanid esialgu ainult plaanideks. Nüüd on aga asi niikaugel et läheb kohe-kohe tegemiseks. Täna õhtul saab esimesed poritiivad ja stanged kätte, siis tuleb veel krundid-pahtlid-värvid osta ja hakkab asi pihta. Hetkel on masin selline:
OK. Mis siis plaanis: vahetan esimesed poritiivad ja küljekarbid (õhtuks olemas). Kakun kere puhtaks ja värvin nii seest kui väljast (materjalid hetkel puuduvad). Vahetan kõik pragudega salongidetailid (enamus olemas). Vahetan praoga esiklaasi (olemas) ja taha panen küttega tagaklaasi (puudub). Esiustele ilma kolmnurgata aknad (olemas). Elektrilised aknatõstukid (ei ole veel, pole ka otsustanud kas ainult ette või kõik 4 ust). 07 esiistmed (puudu). Mootori juures värvin komplekti detaile - nagu see kombeks ikka on - kerevärvi. Lagi 07 oma (olemas). Heliisolatsioon kogu salongile - sellega hakkan tegelema peale värvimist. Üht-teist on veel mõttes aga ei midagi kardinaalset.
Auto üldiselt kaunis sile, roostetäppe ustel ja poritiibadel. Seega pahteldamist eriti ei tule. Esimestel tiibadel mõned läbivad augud, lähevad vahetusse. Juhipoolne karp kaunis läbi, vahetan mõlemad pooled ja nii sisemised kui välimised. Põhjal roostet ainult summuti tagumise püti kohal. Mootor peaks piisavalt hea veel olema (õli võtab normi piires, ei tilgu midagi, kütusekulu 7-8/100, tippkiirus 140). Käigukast on plaanis tutikas viiene panna. Pimpima ei hakka - kui 07 esiistmed välja arvata. Isegi valuvelgi ei kavatse panna. Tegelikult vist "käetoe" lisan ka ette... paistab.
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
OK. Mis siis plaanis: vahetan esimesed poritiivad ja küljekarbid (õhtuks olemas). Kakun kere puhtaks ja värvin nii seest kui väljast (materjalid hetkel puuduvad). Vahetan kõik pragudega salongidetailid (enamus olemas). Vahetan praoga esiklaasi (olemas) ja taha panen küttega tagaklaasi (puudub). Esiustele ilma kolmnurgata aknad (olemas). Elektrilised aknatõstukid (ei ole veel, pole ka otsustanud kas ainult ette või kõik 4 ust). 07 esiistmed (puudu). Mootori juures värvin komplekti detaile - nagu see kombeks ikka on - kerevärvi. Lagi 07 oma (olemas). Heliisolatsioon kogu salongile - sellega hakkan tegelema peale värvimist. Üht-teist on veel mõttes aga ei midagi kardinaalset.
Auto üldiselt kaunis sile, roostetäppe ustel ja poritiibadel. Seega pahteldamist eriti ei tule. Esimestel tiibadel mõned läbivad augud, lähevad vahetusse. Juhipoolne karp kaunis läbi, vahetan mõlemad pooled ja nii sisemised kui välimised. Põhjal roostet ainult summuti tagumise püti kohal. Mootor peaks piisavalt hea veel olema (õli võtab normi piires, ei tilgu midagi, kütusekulu 7-8/100, tippkiirus 140). Käigukast on plaanis tutikas viiene panna. Pimpima ei hakka - kui 07 esiistmed välja arvata. Isegi valuvelgi ei kavatse panna. Tegelikult vist "käetoe" lisan ka ette... paistab.
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
[Muudetud: 28-3-2007 znif]
-
rralliace16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 05 Jaan 2007 16:48
- Asukoht: Valgamaa, Puka
- Autod: Vaz 2103 74"
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Autol juba karpi raske kuskile kinni keevitada Kas see karbi peal olev plekk on pandudki eesmärgiga roostet varjata? Raske uskuda, et põhja all roostet ei leidu, äkki paned mõne pildi ka auto põhja alt ja kuidas teine karp on?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee