VAZ 2101, omega, 1980
VAZ 2101, omega, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
VAZ 2101, omega, 1980
Auto sain mõned kuud tagasi sugulase käest tasuta. Hetkel on ta mul kasutusel talveautona, kevadel-suvel sõidan oma BMW e28-ga.
Auto ajaloost ka natuke: Toodud on ta 1990 aastal Soomest, seal olevat masin olnud ralliautona kasutusel. Igatahes Eestis olen ma autole teiseks omanikuks, esimeseks siis mu sugulane. 1998. aastal sai auto omale täielikult kap-remonditud 1.5 mootori (algselt 1.2), mis on siiani peal ja hetkel läbisõit ca 50000km. Uus mootor + vahetus läks omanikule maksma 10000eeki . Ökonoomsuse huvides on hetkel peal 1.2/1.3 mootori ozon-tüüpi karpa.
Mida olen autoga teinud peale saamist ?:
Välimus: kere natuke musta värviga maalitud (kereplekid suht mädad), esistange värvitud, prillid mustaks, katuselt pakiraam eemaldatud, veljed värvitud, toonklaas lisatud, põhjale korrosioonikaitse tehtud.
Mootor: karpa puhastatud-timmitud, õli + filtri vahetus, uus bensufilter lisatud, süüde kontrollitud.
Interjöör: tehtud suurpuhastus ja lisatud makk.
Ning seejärel loomulikult ülevaatus ja kindlustus.
Praegu on plaanis temaga suve alguseni ära kulgeda ja siis auto müüki panna (soodsalt), kuna mul korralikum masin garaazis ootamas...
Pilte ka:
Veel pilte seal:
http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=5967
Auto ajaloost ka natuke: Toodud on ta 1990 aastal Soomest, seal olevat masin olnud ralliautona kasutusel. Igatahes Eestis olen ma autole teiseks omanikuks, esimeseks siis mu sugulane. 1998. aastal sai auto omale täielikult kap-remonditud 1.5 mootori (algselt 1.2), mis on siiani peal ja hetkel läbisõit ca 50000km. Uus mootor + vahetus läks omanikule maksma 10000eeki . Ökonoomsuse huvides on hetkel peal 1.2/1.3 mootori ozon-tüüpi karpa.
Mida olen autoga teinud peale saamist ?:
Välimus: kere natuke musta värviga maalitud (kereplekid suht mädad), esistange värvitud, prillid mustaks, katuselt pakiraam eemaldatud, veljed värvitud, toonklaas lisatud, põhjale korrosioonikaitse tehtud.
Mootor: karpa puhastatud-timmitud, õli + filtri vahetus, uus bensufilter lisatud, süüde kontrollitud.
Interjöör: tehtud suurpuhastus ja lisatud makk.
Ning seejärel loomulikult ülevaatus ja kindlustus.
Praegu on plaanis temaga suve alguseni ära kulgeda ja siis auto müüki panna (soodsalt), kuna mul korralikum masin garaazis ootamas...
Pilte ka:
Veel pilte seal:
http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=5967
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Algselt postitas: ando
Kas 4-ndal pildil on kõrvalistuja ukses auk või on lihtsalt matt ukse vahele jäänud?
Ei ole seal midagi ukse vahel, uksenurk on lihtsalt küljest ära mädanenud . Aga iluvõres on sellepärast auk, et sealt kaudu käis kunagi plokisoojenduse juhe. Tulederõngad värvisin mustaks kuna olid roostes.
-
oomega
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 233
- Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: bemmid
- Kontakt:
Ei puutu küll eriti selle auto teemasse aga ülal viimasel pildil oleva valge 06-ga läks nädalavahetusel natuke si*asti:P:( :
Kiirus oli puusse sõitmise hetkel kuskil 50km/h...
Nüüd juba piisavalt sirge, et saab edasi sõita:spin:
Veel pilte seal: http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=5969&page=1
Kiirus oli puusse sõitmise hetkel kuskil 50km/h...
Nüüd juba piisavalt sirge, et saab edasi sõita:spin:
Veel pilte seal: http://www.pildid.ee/thumbnails.php?album=5969&page=1
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
punane jäi silma tammsaare teel ühe viiekordse ees. tükkaega vaatasin ja mõtlesin et naa tuttav masin. siis oleks äärepealt ühel tagant sisse sõitnud...
kui nüüd arvestada sealkandis muid majade ette koolnud ronte siis näeb see ka päevavalges suht ok välja. seega suured paukujad kes te siin olete,näidake oma ilusamaid autosid !!! (minu oma on ausalt palju hullem)
kui nüüd arvestada sealkandis muid majade ette koolnud ronte siis näeb see ka päevavalges suht ok välja. seega suured paukujad kes te siin olete,näidake oma ilusamaid autosid !!! (minu oma on ausalt palju hullem)
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
no kes sinna kapoti alla ikka vahib... tegu ju igapäevakasutuseks mõeldud autoga:rolleyes
minuarust üsna viisakas, sõidaks isegi sellisega linnavahel:)
minuarust üsna viisakas, sõidaks isegi sellisega linnavahel:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme