Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.
Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Enne aprillisõitu juhtus veel üht,teist.
Proovisõidul kiilus äkisti mootor kinni. Uuesti käivitamisel töötas jälle ilusti. Peale mõningast töötamist sama lugu. Peale pikka uurimist avastasime, et rihmaseibi kiil oli lahti lokerdanud ja rihmaseib mõned millimeetrid kõrvale kaldunud. Paigast nihkunud seib juhtis rihma valesti alumisele poolile ja see tahtis pooli ääre peale ronida. Mootori väikse võimsuse tõttu kiilus mootori kinni, rihma purunemise asemel. Keevitasime kiilule 0,2mm kõrgust juurde ja uuesti sisse.
Ette rutates võib õelda, et ikkagi panime veidi asendiga "puusse". Et rihma eemal hoida ohtlikust äärest, nihutasime seibi veitsa rohkem paremale, kui enne. Aprillisõidule minnes tundus Nännil kuidagi vähe jõudu olevat. Esimese etapi tegi peakonstruktor selle tõttu üksi. Peale vahepeatust (Veepaagi täitmine ja pisiremont) läks juba sõit kahekesi edasi. Selgus, et nihutatud rihm hakkas käima vastu küljepiirajat ja seetõttu võttis osa jõudu rihma sulatamiseks (rihm veidike äärest kulunud/sulanud )
Proovisõidul kiilus äkisti mootor kinni. Uuesti käivitamisel töötas jälle ilusti. Peale mõningast töötamist sama lugu. Peale pikka uurimist avastasime, et rihmaseibi kiil oli lahti lokerdanud ja rihmaseib mõned millimeetrid kõrvale kaldunud. Paigast nihkunud seib juhtis rihma valesti alumisele poolile ja see tahtis pooli ääre peale ronida. Mootori väikse võimsuse tõttu kiilus mootori kinni, rihma purunemise asemel. Keevitasime kiilule 0,2mm kõrgust juurde ja uuesti sisse.
Ette rutates võib õelda, et ikkagi panime veidi asendiga "puusse". Et rihma eemal hoida ohtlikust äärest, nihutasime seibi veitsa rohkem paremale, kui enne. Aprillisõidule minnes tundus Nännil kuidagi vähe jõudu olevat. Esimese etapi tegi peakonstruktor selle tõttu üksi. Peale vahepeatust (Veepaagi täitmine ja pisiremont) läks juba sõit kahekesi edasi. Selgus, et nihutatud rihm hakkas käima vastu küljepiirajat ja seetõttu võttis osa jõudu rihma sulatamiseks (rihm veidike äärest kulunud/sulanud )
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Need bemmi poisid olid esimesed "ohvrid", kellele vett sai lastud. Parklas sõitis Nänni bemmile küljepealt ligi ja veejoa sai otse aknast sisse lasta.
Need kutid saatsid meid tüki aega. Umbes tund aega hiljem saabus ka "karistus" pritsimise eest. Kutid sõitsid meile linnas kõrvale ja lasid sampusega üle.
Need kutid saatsid meid tüki aega. Umbes tund aega hiljem saabus ka "karistus" pritsimise eest. Kutid sõitsid meile linnas kõrvale ja lasid sampusega üle.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Väga sheff ettevõtmine!
Seda pulasõitu oleks tahtnud küll pealt näha. Tallapressiga kaasa liikudes oleks täiesti õnnestunud. Plika juba arvas ette ,et nalja päev seal Kuressaares tuleb ,isegi kostüümide kasutamise aimas ära (nõid? ) ,aga no Mota ja Konks on temagi ootused ületanud.
Ikka peab tõdema ,et kõvad mehed need saare omad. Mandril siukest kinu ei kohta vist iialgi. Tublid poisid!!!
Seda pulasõitu oleks tahtnud küll pealt näha. Tallapressiga kaasa liikudes oleks täiesti õnnestunud. Plika juba arvas ette ,et nalja päev seal Kuressaares tuleb ,isegi kostüümide kasutamise aimas ära (nõid? ) ,aga no Mota ja Konks on temagi ootused ületanud.
Ikka peab tõdema ,et kõvad mehed need saare omad. Mandril siukest kinu ei kohta vist iialgi. Tublid poisid!!!
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
täielik austus minu poolt teile, väga stiilne masin . esimeseks aprilliks selline masin teha vat see on alles nali. väga osavad mehed. kuna auto tundub nii stabiilne ja toimivat siis on vist aja küsimus millas see seeriatootmisesse läheb jah
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt: