Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nii sain aru nüüd jah. Nägin ka sumbuti pilti.
Niiet küsimusel vastus käes.
ET küsimus ,et mis sellel veel teha on. see kapotialune valgustus on ja siis el süsteem ja ongi valma. Või on veel mõtteid ja plaane.
Pildil käib elektrijuhtmestiku reformimine. Nüüdseks elektritööd valmis. Isegi kabiinist läheb käima ja jääb seisma. Kõik vajalikud ja mittevajalikud vidinad toimivad.
Põhimõtteliselt masin valmis. Väikseid täiendusi/parendusi/uuendusi saab veel teha. Aega ju 1 aprillini on.
Genekas suudab palju enamat, kui mootor. Tarbiate hulk on viidud miinimumini. Nagu öötuled põlema paned, langevad mootori pöörded.
Päevatuledega sõites tarbimine umbes 23w. Öötuledega umbes 67w. Suunad ja pidurid üle selle - need aga hetkelised tarbimised.
Kuskohast sa nägid palju tarbiaid?
Algselt postitas: puukas
Kas kitsat akut pole mõtet panna? Kaaluvahe neil peaks ju olema.
Se ma arvan et siuke väike kaaluvahe et oleks juba uus küsimus et kas juht dieedile ei taha minna. Et liiguks veel paremini
Need eelnevad kaalud võeti igaltpoolt maha selle pärast et saaks auto mingi teatud kaalu sisse. Et ta kuuluks veel mingite mopeedide alla vms.
Juhi kaal ei puutu kuidagi siia masina kaalu ajamisse...juhi kaal läheb juba kandevõime alla ju...
Masin saab iseseisvalt väga hästi oma kaalu kandmisega...juhti pole selleks ju vaja...
Näiteks võib Rigaga sõita ka mingi 150 kilone mees...iseküsimus kes Riga raami pärast sirgeks taob...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Algselt postitas: puukas
Kas kitsat akut pole mõtet panna? Kaaluvahe neil peaks ju olema.
Kaaluvahe on kindlasti.
Pildil olev aku kaalub15,5kg. Praegu peal olev natuke pisem aku on 3kg kergem. Sobiks ka 12v mootorratta starteraku. See 10-11kg kaaluvõitu läheks maksma 450eek.