Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ega kellelgi pole ülevaatuse ja kindlustusega dokumente mõneks ajaks koos numbritega laenata?
ütle palun miks keegi peaks andma oma auto dokumendid ja numbrid mingile suvalisele kasutada? eriti veel kui ülevaatus ja kindlustus tehtud, tavaliselt inimesed sõidavad ise oma autoga kui ülevaatus ja kindlustus on olemas....
Algselt postitas: M4rt
Samas, ega kellelgi pole ülevaatuse ja kindlustusega dokumente mõneks ajaks koos numbritega laenata?
Täitsa olemas ,1500 eeku ööpäev ,ettemaksuks 10 ööpäeva raha ,ehk siis 15 000.- ,mida ei tagasta.
Kindlustuse teed ise.
Ise pead järgi lendama ,asukoht profiilis.
Algselt postitas: M4rt
Kuid jälle 1 probleem, pikalt tühikäigul käies on õlituli vaikselt virvendama hakanud, oleks põhjus saalesid vahetma hakata või on see nö. loomulik?
Tühikäigu pööretel võib õlituli natukene hõõguda. Pöördeid tõstes peab aga kustuma.
Nalja teed allah? Tühikäigul peab lamp kustunud olema, kui ei ole siis võib olla viga nt. liiga madalates pööretes, liiga vedelas õlis (äkki on bensiin karterisse sattunud), või tõesti kõige halvemal juhul saaledes. Enne soovitaksin tühikäigu pöördeid natuke tõsta ning õli üle kontrollida.
Ei tee nalja. Minu meelest oli see kirjas lausa Ziguli raamatus.
Kui ei taha, et see tuli põleks siis võib tühikäigu pöördeid juurde kruttida.
Samas tuleb õlivarda pealt vaadata, et õli oleks ikka normi piires.
Tsiteerides Lada raamatust:
"Kaudseks tunnuseks õigesti reguleeritud tühikäigupööretele on kustunud õlirõhu signaal-lamp (normaalselt töösooja mootori juures). Kui signaal-lamp põleb, tuleb pöördeid veidi tõsta;"
Väljavõte on raamatust "Sõiduauto ?iguli" (autoriteks U.Soodla, K.Vainola)
see lada on tegelt ilge püss ma tean ma olen seda peenestada saanud jõudu on sellel väiksel mootoril küllga nii et probleemi ei ole.sai paar päeva tagasi sellega uisutada ja omanik(m4rt) oli kõrval krampides väga hea auto millega kärutada
Pilte vaadates ei tundu see küll 01 olema, pigem 011 või 013
Miks ma nii arvan: külgedel õhu väljavoolu avad, tagatuled, stanged, armatuurlaud ja uksepolstrid ei ole 01 omad.
Võibolla on kere vahetus kunagi tehtud.
See jah 011, kuigi 70-ndatest ja seega üle 25 a. vana ja kvalifitseeruks just nagu uunikumiks.
Ärge siis vanakest ilmaasjata "peenestage". Muuseas, kui juhtub nii, et masin ikkagi mingite kokkusattumuste tõttu peaks rändama emexi poole, siis tean ühte inimest kes oleks huvitatud 011 stangedest..