4. leht 34-st

Postitatud: 17 Mai 2006 15:20
Postitas grimes
on midagi edasi arenenud :bouncing ?
Huvitav jälgida seda.

Postitatud: 17 Mai 2006 23:04
Postitas napster8
Algselt postitas: hellzix
Ja mul selline küsimus et palju NIVA tagumine sillatala laiem on ja kas reaktiiv varraste kinnitus kohadadel on kah erinevus tava Lada tagumise talaga.
Niva sillatala pealks olema kokku 12-14 cm laiem kui ma õieti mäletan, ehk siis mõlemalt poolt 6-7 cm. Vardakinnitused on vähe rohkem laiali kui siksil aga saab kinni panna küll, ainult üks jama on vedrutaldrikute ja stabika varda kinnitus, vedrutaldrikud tuleb kokkupoole tõsta et vedrud viltu ei jääks ja see kõige pikem varras tuleb pikemaks teha sest kinnitus on 6-7 cam kaugemal.

Postitatud: 31 Mai 2006 19:50
Postitas kriisa
Ootan jubu uusi postitusi motamehe poolt. Kaugele on arenenud?

Postitatud: 01 Juun 2006 13:24
Postitas motamees
Praegu nii kiired ajad, et polegi eriliselt midagi arenenud. Perele vaja ju leivaraha ka teenida ja majapidamine korras hoida.
Pooleteist kuuga olen külge saanud mõlemad porilauad. Veidike ka muid pisiasju.Pilt

Postitatud: 01 Juun 2006 15:15
Postitas -grazy-
oled sa sellega sõitmas ka käinud wõi enne ei lähe kui asi valmis

Postitatud: 01 Juun 2006 18:21
Postitas raitsraisk
Kas ratas porilauale liiga lähedal pole?

Postitatud: 01 Juun 2006 18:50
Postitas motamees
Algselt postitas: Raitsraisk
Kas ratas porilauale liiga lähedal pole?
Ei ole.
Nagu näha on silda hoidmas ainult üks vedruleht. See ongi sellepärast, et vedrud koguaeg põhjas oleksid. Nii saab hästi vaadata, mis kaugusele iga detail täpselt ulatab, kui aukudes vedrud põhja lööb. Nagu näha porilaud max koormusel ikkagi vastu ratast ei lähe. Siit ka vastus, mille algusesse kirjutasin.

Sõitmas pole käinud. Küll ma temaga jõuan veel tüdimuseni liikuda. Pealegi pole veel kardaani ka all.

Postitatud: 13 Juun 2006 20:04
Postitas -grazy-
Noh kaugele asi arenenud on.


[Muudetud: 9-3-2007 ando]

Postitatud: 24 Juun 2006 02:44
Postitas samara_i
midagi sarnast selle projektiga:

Firma TechoMasteri tootma "Kapral" -1991

Postitatud: 24 Juun 2006 14:39
Postitas kriisa
Algselt postitas: samara_i
midagi sarnast selle projektiga:

Firma TechoMasteri tootma "Kapral" -1991
No see on vist üleni Niva põhjale pandud ja kasutatakse 4x4 skeemi. Motamees aga ehitab vaid tagasillaveolise masina, kuid muidu on sarnasus olemas küll.

Postitatud: 23 Aug 2006 21:26
Postitas Mikk
torgiks tagant, et kaugel asi on ja ka küsimus. lugesin teemat küll, aga ei leidnud midagi selle kohta, et kõrgele jääb kasti serv/põhi maapinnast?:)

Postitatud: 23 Aug 2006 22:01
Postitas -grazy-
Tahaks kah teada,huviga ootan valmimist

Postitatud: 24 Aug 2006 18:05
Postitas motamees
Kasti põhi on põhjas vedrudega (sild vastu läbilöögi pukse) 47cm maapinnast. Vedrustuse käik tuleb umbes 15cm. Tühjalt siis 62cm. Mõõtetulemus selline imelik sellepärast, et praegu seisab masin ühe lehtvedru peal. Kast on seismisest kola täis ja sild vasta pukse.
Töös edasiminekut pole olnud. Suvel ikka ei leia aega selle tegemiseks. Niipalju on muid "talutõid" vaja teha. Talvel pikad ja pimedad õhtad, eks siis võtan "sukavardad" jälle kätte. Kui lastetegemisest aega üle jääb.:D

Postitatud: 30 Aug 2006 00:51
Postitas madgreyrat
nägin üht taolist kastikat kuressaare linnas kuid kabiin oli punast värvi...

pani mõtlema =)
kuid jõudu jaksu ning su 2102-de nägin kah SÜGi ees :)

Postitatud: 03 Okt 2006 23:02
Postitas -grazy-
Hm kaugele asi arenend on

Postitatud: 08 Okt 2006 22:41
Postitas motamees
Masside soovil ja kommunismi hüvanguks oli mul kaks päeva võimalus ka kastika kallal olla.
Kõigepealt otsisin tüki aega tööotsa. Lõpuks leidsin selle puuduva numbrimärgi juurest. Kuna numbrimärgi asukoht on väga madalal, siis otsustasin ta panna kere külge pehmelt. Nii võib ta vahel ka vastu maad puutuda. Esialgne variant läks liialt kõhu alla. Sealt hakkas ta paistma alles 7 meetri pealt (seal poleks ta nii kergelt vasta maad puutunud). Hilisem variant on politseile meelepärasem.
Tegin valmis ka porikummid. Selleks oli mul teepealt üles korjatud rekka porilaud. Väga hea materjal (kerge ja sitke).
Pildil on shabloon algmaterjali peal.Pilt

Postitatud: 08 Okt 2006 22:45
Postitas motamees
Ja siin on lapakas paika sobitatud. Kaitseb ka raami vahelt tulevat pori. Näidiseks (materjali olemusest) keerasin ühe riba sõlme. Omadustelt täpselt pehme kummi moodi. Samas palju kergem.Pilt

Postitatud: 08 Okt 2006 22:55
Postitas motamees
Järgmisena võtsin ette vedrude paigalduse. Nüüd kogu pakett all. Kaks pikka lehte on tühjale autole just paras. Tühjana seistes on abivedrud oma toetuspunktist 2-3cm kaugusel.
Koorma kandmisvõimet tuleb veel kontrollida. Kui väheks jääb lisan lihtsalt abivedrupakile ühe lehe juurde. Täiskoorem kannab nelja punkti peal (lada kahe vastu). Nii on koormus raamile hästi laiali jaotataud.
Käsipiduri trossiga tuleb vist midagi ette võtta. Vabas olekus jookseb täpselt vedrupaki keskele.Pilt

Postitatud: 08 Okt 2006 23:10
Postitas motamees
Seejärel asusin koristama kastist 4kuuga kogunenud materjali. Igastahes enne läks väljas pimedaks, kui asjaga ühele poole sain.
Nüüd on kast mahavõtuks valmis. Veel kaks väikest keevitust ja läheb värvitööks. Siis saab kasti jalust ära õue viia.Pilt

Postitatud: 08 Okt 2006 23:33
Postitas Jonx
Super ilus on asja tagant vaadata. Tõsine käepigistus, miks kyll venelased Saaremaa inseneri ei palganud.. Kõvasti ilusam masin kui need praegused Niva esiotsaga kastikad