2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#561

Postitus Postitas motamees » 13 Mär 2013 14:49

Kardaani rist kilksus juba tükimat aega. Võtsin ennast kokku ja otsustasin eile ära vahetada. Kardaan alt ära ja muidugi, tagumine rist loksub. Võtsin lahti, üks ots oli jah natuke kulunud. Vähe küll, aga ikkagi. Rist vahetusse ja kardaan uuesti tagasi. Õhtul sõitma minnes, aga kilks ikke sees. Võtsin siis täna uuesti kardaani alt ära ja vahetasin ka keskmise risti ära. See oli rohkem läbi. Nüüd peaks tükiks ajaks jälle rahu olema.
Kui juba massina kallal, siis tegin ka muid pisitöid. Hiiumaal pimedas tagurpidi ajades avastasin, et tagurpidikäigu tuli ei põle. Tagurpidi teed näitasid ka ohutuled. Nüüd selgus, et lüliti klemm oli oksüdeerunud.
Samalaadne viga oli ka tagumisel udutulel. Ka see nüüd korras.
Tulede automaatlüliti pani mingi aja eest pange. Ei taha praegu külmaga sellega tegeleda. Ju kevadel vaatab, mis asemele kompunnib.
Tagumine raskus toimib väga hästi. Lausa lust on talvel sõita. Läbivus hulga etem.
Suvel peab ka pisikese roostetõrje ette võtma. Tagumistel porilaudadel hakkab soola tõttu värv äärest kooruma.
Meil tänaval nii sügavad jääroopad, et iga kord ei keera auto sealt väljagi. Jääroobastes tagurdades õnnestus ka mõlemad tagumised porikummid ära lõhkuda. Need tõmbasin "nipudega" kinni.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#562

Postitus Postitas motamees » 24 Mär 2013 19:34

Tulin Hiiumaalt mööda jääteed tagasi. Vahepeal oli tee väga hull. Hoogu ei saanud maha lasa (lumi), aga tee oli väga konarlik. Peeglist jälgisin, et varurattad üle porde ääre välja ei lendaks.
Mingil hetkel tuli masinasse võõras heli sisse. Merepeal polnud võimalust asja uurida. Suurel saarel hakkasin võõra hääle üle mõtisklema. Vaatasin üle amordid, kõik olid olemas ja kinni. Mingeid vigu välisvaatlusel ei tuvastanud.
Pikapeale tuvastasin helide järgi ära, et kusagilt käib mootor vastu keret. Koju jõudes vaatasin üle mootoripadjad - terved. Siis tuli meelde, kardaaniristi vahetusel nägin, et käigukasti padi oli pisut lahti vajunud. Vaatasin alla, jah, täiesti puru. Vahetasin ära. Homme täislastis proovisõidule.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#563

Postitus Postitas SexSix » 24 Mär 2013 22:01

Väiksemale saarele tagasi?

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#564

Postitus Postitas motamees » 24 Mär 2013 22:42

Jah.
Proovin jääteed mitte kasutada.

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#565

Postitus Postitas overspeed » 25 Mär 2013 01:17

Ei ... te ärge arvake, et Mota on "ärakarand Saarlane" / "isehakand hiidlane". Kastikas on pidevalt "rauas" vaid tööasjus. Sai ju ehitatudki tööauto.

Mota ehk lisab möne pildi "erinevaid koormaid" rubriiki ?
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1151
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#566

Postitus Postitas ando » 25 Mär 2013 10:15

Mota käib hiidlastelt pükse varastamas? Tubli tööinimene sellegipoolest, loen huviga ka automoto foorumist ühe teise praktlilise ja vinge masina valmimislugu. Motal on ikka ehitushimu ;)
Jõud taga, peab minema.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#567

Postitus Postitas motamees » 25 Mär 2013 21:59

 
overspeed kirjutas:... "erinevaid koormaid" rubriik...


Pilt Pilt

Sedakorda jääteele ei kippunud.



1,1t

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2333
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

#568

Postitus Postitas SexSix » 25 Mär 2013 22:33

Väikest saart kimbutab külmalaine?

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#569

Postitus Postitas overspeed » 09 Mai 2013 15:39

Oli kord ka sihuke koorem:

Klaasi toomas.JPG-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#570

Postitus Postitas motamees » 10 Mai 2013 14:03

Kui juba koormatele asi läks, siis vahel vaja ka sitta vedada.


Pilt

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#571

Postitus Postitas overspeed » 10 Mai 2013 19:19

 
motamees kirjutas:Kui juba koormatele asi läks, siis vahel vaja ka sitta vedada.




Höuli sitt, kas see raam sääl prusse ka kannatab vöi toimib rohkem antitiivana ? :P
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#572

Postitus Postitas overspeed » 19 Mai 2013 18:23

 
overspeed kirjutas:
Höuli sitt, kas see raam sääl prusse ka kannatab vöi toimib rohkem antitiivana ? :P


Pilt unus küll tegemata, kuid too raam katusel kannatas kenasti ära 8 tk 6m 50x50 prussi, 4tk 50x50 nelikant-toru ja muud lattrauda. Paindus küll läbi, kuid koorma maha vöttes tömbas sirgeks tagasi.
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#573

Postitus Postitas overspeed » 19 Mai 2013 18:38

 
motamees kirjutas:
1,1t


:(
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#574

Postitus Postitas overspeed » 22 Mai 2013 00:27

Motal on ka köik pisidetailid läbi möeldud, algul paistnud vöimatu sai ikkagit taas teostatud, mahtus kasti nii Quad kui MX korraga, ja täitsa murevaba-transportikindlalt, ja tänu kasti madalusele täitsa üksi teostatavalt.

Pilt Pilt
Pilt Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#575

Postitus Postitas overspeed » 12 Aug 2013 11:36

Mullakoorem vösast:



Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#576

Postitus Postitas overspeed » 16 Aug 2013 01:16

Et ikka veel rohkem koormat vedada mahuks (natukse tuli paar auku juurde puurida seoses kabiini mööduga):



Pilt Pilt


Pilt Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#577

Postitus Postitas overspeed » 16 Aug 2013 13:45

Kui vihma peaks sadama(s) :



Pilt
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#578

Postitus Postitas overspeed » 22 Aug 2013 13:03

Auto omanik arvas, et katuse raam sedapidi on tegusam ja nägusam.
katusraam3.jpg-thumb.jpg
Arrogance diminishes wisdom.



Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2012
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102, 2106 & Mazda6
Kontakt:

#579

Postitus Postitas Kytt » 22 Aug 2013 13:43

Ka siinkirjutaja on auto omanikuga ühel meelel. Algne katuseraami asend riivas silma ikka päris tõsiselt.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#580

Postitus Postitas motamees » 08 Jaan 2014 19:19

Selle aastane ülevaatus enam nii kergelt ei läinud, kui varasemad. Hilissügisel vahetasin ära mõlemad esipiduri voolikud, klotsid, ühe rooliotsa, stabika kummipuksi. Aknapesu paagi panin hoopis teise. Ei viitsinud enam vanaga jännata. Klapid reguleerisin lõpeks ära. Ega seal midagi teha polnud ja väike tiks jäi ikkagi sisse.
Viimane asi oli esiklaasi vahetus. Selle tegin ära vana aasta eelviimasel päeval ja uue aasta esimesel tööpäeval kohe ülevaatusele. Muidu läheb äkki politseiga ütlemiseks.
Ülevaatus õnnestus ja rahumeeli võib jälle sõita. Täna käisingi Tallinnas. Mugavamaks sõitmiseks panin taha jälle talveraskuse. Küttekulu jätkuvalt 8l/100km kohta. Ilusamini öeldes 7,95.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist