28. leht 34-st

Saaremaa ja hundid.

Postitatud: 11 Aug 2012 01:46
Postitas SexSix
Hundid on kõik lambad ära söönud. Nüüd peab muru niitma murutraktoriga?

Postitatud: 11 Aug 2012 02:51
Postitas overspeed

Postitatud: 11 Aug 2012 03:01
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas:
Algselt postitas: motamees
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.
krossika pikkus oli overspeed'i tellimussoov :D


krs01.jpg-thumb.jpg

krs02.jpg-thumb.jpg

krs03.jpg-thumb.jpg

krs04.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 11 Aug 2012 10:44
Postitas Kuuskant
 
overspeed kirjutas:Partner :
Endal peres täpselt see sama Partner. Igati hea mashiin. Kastimöödud on ka standardilised ja üldse väga superb on kõik. :rolleyes

Postitatud: 04 Nov 2012 22:20
Postitas motamees
Ülevaatuse aeg jälle käes. Masin vajas mõningast sättimist.
Käsipidur oli praktiliselt olematu. Võtsin suurema trossilõtkuga ratta lahti ja panin käsipiduri hoovale plekisplini vahele. Nüüd sai Käsipiduri tööle.
Tagurpidikäigu tule pirn tuli ära vahetada. Seal oli tegelikult kontakti viga, aga sättides lõhkusin pirni hoopis ära. Enivei, nüüd töötab.
Tagumine pidurivoolik oli natuke paistes. Olin unustanud, mis vooliku sinna panin, originaal oli liialt lühike. Lõpuks selgus, et mosse 2141 esipiduri voolik. Tellimise peale toodi see poodi.
Pidurite õhutamise käigus pressisime tagumise pidurikolvi välja. Selgus, et tagaklotsid olid ikkagi liialt kulunud. Kiire klotside vahetus ja kõik korras.
Ülevaatus ka nüüdseks tehtud. Pole küll veel tähtaeg, aga kolm kuud võib ennem teha. Mure kaelast ära.
Kunagi hoiatati mind, et sõiduauto sidur ei pea kastikal vastu. Sellega aga probleeme pole.
Tagumisi rattalaagreid olen küll mõned vahetanud. Eks need saavad ka suuri koormusi. Teine kuluartikkel on tagapiduriklotsid. Sõiduautol kuluvad umbes kaks komplekti esiklotse samal ajal kui üks komplekt tagaklotse. Kastikal kipub see vastupidi olema.
Tegelikult algas kogu remont siduri töösilindri kinnijäämisega. Kaubanduskeskuse parklas jäi äkki siduripedaal põhja. Sidur oli lahutatud asendis. Uurisin veidi asja, koju vaja ju saada. Leidsin padja tagant 13 võtme ja keerasin siduri töösilindri hoopis küljest ära. Jätsin ta sinna alla vooliku külge rippuma ja sõitsin varuosapoodi. Selline asi oli letikaup. Kodus uus silinder alla ja kõik jälle OK.

Postitatud: 05 Nov 2012 09:14
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas:... Enivei, ...
r o f l

Postitatud: 06 Nov 2012 20:05
Postitas motamees
Palju ilustavad oma autosid igatsorti vidinatega. Tahtsin teha kastikale antitiiba. No Lada antitiib tehakse ikke vineerist. Kruvisin detailid kokku ja tahtsin neid kuidagi auto külge kinnitada. Kinnitus peab olema hästi tugev, kuna kiirused on suured ja sellega seoses ka jõud.
Olen näinud tänaval raske alusega liiklusmärke. Mõtlesin siis ka oma ehitise kasti külge betooniga kinni valada. Kuna märgid on tänaval tugeva tuule pärast tihti küljeli, siis otsustasin teha hoidja hästi raske. No 125kg peaks ju hoidma küll.
Valasin siis alumise osa kenasti täis ja vibreerisin korralikult tihedaks. Praegu kivistub. Mingil päeval saab ka proovisõidu ära teha. Ega toimetamine polegi nii tähtis, peaasi, et seff välja näeks.

Tiib.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 06 Nov 2012 20:09
Postitas motamees
Teise külje pealt ka, et pilt kenasti selge oleks. :D
Talvel on seda antitiiba hädasti vaja ju.

Anti-anti tiib.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 06 Nov 2012 20:23
Postitas overspeed
nu "Drag Racer", on vähemalt kuidas jöud talvel maha panna :lol

Postitatud: 06 Nov 2012 20:46
Postitas -motomees-
siin esimese lörtsiga juhtusin linnavahel järgi sõitma, kastis paistis vist mõne veoauto rumm vms, kas see lisaraskuseks, või mehed ehitavad miskit põnevat jälle ?

Postitatud: 06 Nov 2012 21:41
Postitas motamees
 
-motomees- kirjutas:... kas see lisaraskuseks, või mehed ehitavad miskit põnevat jälle ?
Mõlemad vastused on õiged. Tühja kastiga on lumega võimatu sõita. Auto tuleb "käekõrvale" võtta. Maalt ei saanud enam muidu tulema, kui panin töötava mootoriga käigu sisse ja siis läksin autoga koos teele.
Koju tulles viskakin praeguse projektika rattad kasti. Nii oli vähemalt võimalik liigelda.
Eelnevad aastad olen kasutanud igatsorti raskusi. Algul olid liivakotid. Kui need katki läksid, siis jätsin tihti koorma peale. Pool talve sõitsin sama puukoormaga. Pole teda lihtsalt maha võtnud.
Betoonraskuse plaan oli ammu juba. Pole teda viitsinud ainult teostada. Sellise variandiga on 125kg kõige suurem effekt, kuna see asub kõige taga. Pole ka mingit ohtu liikuma hakkamiseks. Tagaluuki on vist natuke raske liigutada, aga küll saan hakkama. Kastika funktsioon jäi sedasi ka alles, saab vajalikke asju vedada.

Postitatud: 08 Nov 2012 19:54
Postitas overspeed
Mota "kuulitökkest".
Eelmine kord kui mul külas käis, tühja kastiga, jäi ärasöites märjale murule jutt maha. No lihtsalt ei läinud masin paigast ilma kaapimata, mota ju lükkas hiljem käekörval et hoo-peale saada. Seekord oli masin märjale murule "naelutatud".



125kg001.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 19:55
Postitas overspeed
Lisaraskusega luuk täitsa avatav, aint kinnipanemisega tuleb töstja nippe kasutada, et seljale mitte liiga teha:



125kg002.jpg-thumb.jpg

125kg003.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 08 Nov 2012 21:46
Postitas viaccess
Kas antikas läks esimese avamisega vastu maad puruks?

Postitatud: 08 Nov 2012 22:27
Postitas overspeed
Nei. "Mota otsustas ohverdada nn antika saades vastutasuks konksu eemaldades mugavama laadimisvöimaluse luuki alla lastes".

Postitatud: 09 Nov 2012 00:26
Postitas logman
 
overspeed kirjutas:Lisaraskusega luuk täitsa avatav, aint kinnipanemisega tuleb töstja nippe kasutada, et seljale mitte liiga teha:
Meil Põlvamaal öeldi vannuaigi tuu asja manu, et: "Tõsta-tõsta, siss lääva'q muna'q suurõss."

Postitatud: 11 Nov 2012 00:16
Postitas motamees
Munad mahuvad veel püksi ära.
:scratch: On aga hoopis suurem probleem. Lähituled näitavad liiga kõrgele. Koorem sai vist liiga suur. Peab osa raskusest rellakaga maha lõikama. Pean seda lõikama minema ülevaatuspunkti. Seal on tulede stend ja saab mahalõikamisega tuled õigesse asendisse.
:P

Postitatud: 11 Nov 2012 12:25
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas: Lähituled näitavad liiga kõrgele. Koorem sai vist liiga suur. Peab osa raskusest rellakaga maha lõikama.
:yllatunud Tee parem oma tulede regulaatorid korda. Need ei tööta ju sul ammu. :P

Postitatud: 13 Veebr 2013 17:33
Postitas Kevin68
Sai nähtud Triigi sadamas, paneb järgi vaatama küll. Olin ise valge Peugeot 205'ga ja sõitsin laeva pealt maha. ;)

Postitatud: 13 Veebr 2013 21:07
Postitas motamees
 
Kevin68 kirjutas:Sai nähtud Triigi sadamas...
Nojah, otsustasin kastikale ka hiiumaad näidata. Las elab mõni aeg väiksema saare peal ka, siis teab suuremat paremini hinnata ;)