3. leht 34-st

Postitatud: 23 Mär 2006 22:36
Postitas motamees
Sai ehitatud tagatulede "kronstein".Pilt

Postitatud: 23 Mär 2006 22:41
Postitas motamees
Tuled "kronsteini" küljes ja paigal.
Hoolas otsija leiab ka kasti laiuse.Pilt

Postitatud: 23 Mär 2006 22:47
Postitas motamees
Tuled on purunemise vältimiseks (laiskus, laiskus-peab leidma ju vabanduse) paigaldatud alusele "pehmelt".Pilt

Postitatud: 24 Mär 2006 13:31
Postitas Mikk
eem miks see haagisekonks peaalastpidi on.:puzzled

Postitatud: 24 Mär 2006 15:55
Postitas motamees
Algselt postitas: mikk 17
eem miks see haagisekonks peaalastpidi on.:puzzled
Kas kärukonks peab olema teistpidi?:yllatunud
:D
Tegelikult tahtsin näha, kui tähelepanelikud on foorumlased. Keerasin pildistamise ajaks konksu tagurpidi. See nagunii äravõetav konks, teda lihtne keerata.
Kui tagaluuk maha lasta, siis peab taguosa olema sile. Muidu jääb luuk konksu peale kandama ja koormat on halb laadida.Pilt

Postitatud: 24 Mär 2006 20:22
Postitas Moss
Nägime ikka, lihtsalt ei pööranud tähelepanu. Hoolas silm näegi veel ära et kasutad Moskvits 412/2140 tagatulesid ning et puudu on veel keskmine lisapidurituli mis peab olema küljes kõikidel autodel valmimisaastaga alates 1997.
Kasti seinad toetuvad nendele väikestele kolmnurkadele?

Postitatud: 24 Mär 2006 20:49
Postitas motamees
Valmistusaastaks jääb vist masina tehasest valmistamise aasta (88). Ümerehitusluba on üks kõigile. Nii neile, kes viskavad välja ainult tagaistmed kui ka neile, kes pea kogu masina ümber ehitavad.
Veel üks pilt masina ehitamisest.:DPilt

Postitatud: 24 Mär 2006 21:29
Postitas moosmoosik
Vaatan et see tühi,purukslõigatud õlivaat domineerib mitmel pildil. Kas sa sellel on auto juures tulevane praktiline väärtus? Või niisama kogub tolmu ja on fotodel modelliks?

Postitatud: 24 Mär 2006 22:18
Postitas motamees
:D Seda kärukonksu all olevat vaati pole ise tähele pannudki. Selle peale panin automaatselt konksu pildistamiseks. Teisel pildil olev vaat oli mõttega pandud.:D
Kui nüüd vaadata uuel pildil olevat vaati, siis saab asjast juba sotti.
Vaatidest proovin teha kasti küljed ja põhja. Tuli välja, et meil ei ole mitte hunnikus kohti, kus saaks siket (soon pleki sees) teha. Sike masin teeb tavaliselt soone kuni 15cm äärest. 1mm pleki sisse ei tahetagi teha (rääkisin katusemeestega, neil plekid kuskil 0,5mm). Niimoodi ei saagi tugevat kasti teha.
Vaadil aga sikesi hunnikus sees ja peale muu ei maksa ta ka midagi. Muidugi on vaja tööd teha, et need vaadid (4tk)sirgeks saada. Plekksepad olid nõus kandid äärde keerama(ka nende paenutuspingil on 1mm viimane piir).
Ärge mulle nüüd hakake rääkima kui hea oleks duuralumiiniumist kast. See variant on juba läbi arutatud ja kõrvale visatud. Selline kast oleks läinud maksma vähemasti 5000eek. Väga hea variant oleks see küll. Tegin kunagi sellise kastiga käru. Nüüd juba olnud oma 15 aastat. Pole vaja teda värvida ega roostet nühkida. Siiani perfektses seisukorras. Siis olid aga teised ajad ja sõjaväelaste käest võis saada mida iganes (kasvõi raketi, võis ka "tina" saada).Pilt

Postitatud: 25 Mär 2006 02:44
Postitas Moss
Arvasin, et see saab olema "uus auto", mitte ümberehitatud.

Postitatud: 04 Apr 2006 19:30
Postitas motamees
Niimoodi saab kasti pikkuse kätte.Pilt

Postitatud: 04 Apr 2006 19:34
Postitas motamees
Ka porilauad tuleb ju millestki teha.Pilt

Postitatud: 04 Apr 2006 19:39
Postitas motamees
Kuidagi hakkavad plekid kasti meenutama.
Kasti (plekid, ääred, lukud) max kaaluks tuleb 60kg.
Ääreraudade aukude puurimine võttis tohutu aja.:DPilt

Postitatud: 06 Apr 2006 09:05
Postitas tamar99
Küsimus (v-b seda kuskil kirjutatud, tähele pole pannud) siis mitmene mootor sellele massinale peale pannakse? Ja kõik keevitused teete tavalise co keevitusega?

Postitatud: 06 Apr 2006 11:15
Postitas hellzix
Ja mul selline küsimus et palju NIVA tagumine sillatala laiem on ja kas reaktiiv varraste kinnitus kohadadel on kah erinevus tava Lada tagumise talaga.

Postitatud: 06 Apr 2006 19:36
Postitas motamees
Mootor on sellel pikapil peal koguaeg. See on see "kuivalt sõitnud" ( http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5671 ) 1,3L mootor. Praeguse mõtte kohaselt see mootor ka jääb.
Keevitused on tehtud kõik tavalise väikse süsihappegaasi keevitusega (alloleva lingi teemas, kolmas pilt).
Silla laiust ei oska praegu cm õelda. Reaktiivvarda augud peaksid sobima.
Visuaalse laiuse vahe peaks saama pildilt sealt teemast (esimese lk. kolm viimast pilti)http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8152
Seal sellest ka väheke kirjas.

Postitatud: 12 Apr 2006 23:13
Postitas motamees
Nüüdseks asi niikaugele arenenud. Kast peaaegu valmis, vaja veel porilauad külge panna. Porilauad tuleb vist uued teha. Lõikasin tünni ringi pooleks ja sain niiviisi kaks porilauda. Nüüd vaatan/arvan, et peaks pikkust olema veidi rohkem, kui pool ringi. Ka on juhtunud just porilaua vaat olema 0,8mm plekist. Peaks ikka olema 1mm.Pilt

Postitatud: 19 Apr 2006 23:13
Postitas motamees
Vennas tõi mulle sünnipäevakingi.:DPilt

Postitatud: 21 Apr 2006 01:54
Postitas pedrox
ilus sünnipäevakink ;)
oleks endalegi vaja ...

Postitatud: 21 Apr 2006 07:56
Postitas olaaf
torreros pea kõik plekid kohal olemas.
esitiib maksis veidi üle 300