2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

#21

Postitus Postitas overspeed » 25 Veebr 2006 20:32

Algselt postitas: motamees
Kasti pikkus on arvestatud krossika pikkusega. Põhitööks jääb siiski küttepuude vedamine.


krossika pikkus oli overspeed'i tellimussoov :D
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee

moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

#22

Postitus Postitas moosmoosik » 26 Veebr 2006 18:20

ka tehasest on selliseid kastiga 05-si (ja nivasid) tulnud. sa kirjutad et sinu autol kasti pikkus on 2,2 meetrit. kas kast tuleb siis pikem kui tehase masinatel. ja kas üldpikkus on ka rohkem kui tehase masinatel?

moosic@leiab ka mida küsida

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#23

Postitus Postitas motamees » 26 Veebr 2006 22:44

Tehase masinatel on kasti pikkus 1,9m. On ka lühemaid, nii kuidas variant ette näeb.
Telgede vahe 2,69m minu 2,8m vastu. Pika kabiini ja kastiga Niva telgede vahe sama,mis mul.
Masina üldpikkus 4,3m minu 4,4vastu. Eelpool mainitud Nival 4,44m.
Arvan,et minul tuleb tühimass oluliselt väiksem, kui tehase VIS'il (1190kg ja Nival 1305kg). Sellevõrra kandevõime suurem.
Ka on üks oluline asi, mille omal teistmoodu tegin. Kastis olevate rattakoobaste vahe on tehase variandil kusagil meeter (Nival1,13m). Mul tuleb puhas kasti laius 1,23m. Selle saavutamisega oli tükk nuputamist/jama. Teatavasti on tänapäeval standard laius 1,2m. Nii igat sorti alused kui ka ehitusmaterjalid.
Kast peaks tulema "ameerika" tüüpi. Rattakoopad jäävad väljapoole kasti.

Mota@oskab ka vastata.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#24

Postitus Postitas motamees » 01 Mär 2006 23:55

Algselt postitas: tuhajuhe
aga kas see kandmik ikka koormust kannatab.

Aga nüüd?Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#25

Postitus Postitas motamees » 02 Mär 2006 00:03

Raam põhiliselt valmis. Jäänud veel viimistlused ja varustus raami vahele/külge.Pilt

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#26

Postitus Postitas Moss » 02 Mär 2006 11:03

Tagasilla osaga ehk probleeme ei teki enam, mina peaks selle kere nõrgimaks kohaks hetkel seda, kus raam kabiini tagumisse seina jookseb. Aga võib-olla jääb mul ka midagi märkamata...

Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?

EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#27

Postitus Postitas motamees » 02 Mär 2006 17:26

Algselt postitas: Moss

Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?

EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.

Just selle jaoks see risttala sinna pandud ongi. Hästi näha ka 4 ja 7 pildil. Kabiini tuleb veel üks jäigastav diagonaal kahe raamitoru vahele. Need saab panna aga alles toolide sissepanekul. Muidu jäävad äkki toolile ette.
ARK soovib eksperdi tugevusarvutusi ja jooniseid. Minul pole seal midagi teha. Selleks ARK poolt tunnustatud eksperdid ongi.
Eksperdiga olen eelnevalt vestelnud, et pärast üllatusi ei tekiks.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#28

Postitus Postitas motamees » 02 Mär 2006 23:50

Iga rullnoka unistus.;)Pilt

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#29

Postitus Postitas PuZuP » 03 Mär 2006 00:38

Mille külge see kinnitub? Tuleb eraldi konstruktsioon ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#30

Postitus Postitas motamees » 03 Mär 2006 00:48

Kui sa selle all seda mõtled, siis see on juba küljes.:P Konstruktsioon on kaks U-rauda ülalt alla.
Stabika varda otsa nulli sisse läheb pikk varras (kummipuksid leevenduseks), mille teine ots on vedrupaki alumise kinnituse küljes.Pilt

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#31

Postitus Postitas PuZuP » 03 Mär 2006 01:32

:P
Ma seda 0-otsa ikka mõtlesin...eelmise pildi pealt ju näha, et selle konstruktsioon olemas :D
Kas ''pikk varras'' on modifitseeritud laenatud või mingi kindel ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#32

Postitus Postitas motamees » 03 Mär 2006 09:55

Eks see pikk varras tuleb omal ikka teha. Midagi laenata kusagilt on vist raske. Pikkus tuleb ju minu auto järgi teha. Kui varras valmis, eks panen siia üles pildina.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#33

Postitus Postitas motamees » 05 Mär 2006 23:07

"Pikk varras" ei tulnudki vedrupaki alumise plaadi külge. Kergem (kaaluliselt) ja mugavam oli teha pisike U rauast (karpraual üks külg maha lastud) kronstein ja see keevitada otse silla külge. Vardaks on poes müüdav 12mm keermestatud varras. Ülejäänu on lihtsalt vormistamise küsimus.Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#34

Postitus Postitas motamees » 05 Mär 2006 23:09

Ja siin üldisem pilt "unistusest".Pilt

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#35

Postitus Postitas Moss » 06 Mär 2006 13:31

Keskmine rullnokk oskab sillaosa juures hinnata ainult valuvelgi :D

Mis masina stabilisaatorvarras see on?

Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 837
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101`73 - Lada 1300 SL `85

#36

Postitus Postitas arvi100 » 06 Mär 2006 13:42

Algselt postitas: motamees
ARK`ist sai võetud ümberehitusluba.


Selle ümberehitusloa taotlemisel jooniseid,eskiise ka nõutakse või jääb algus jutu tasemele.Kas taotluse asjaaja -
mist saab alustada kohaliku ARK`i kaudu või peab Tallinna
meestega läbirääkima.
Edu praktilisele projektile.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#37

Postitus Postitas motamees » 06 Mär 2006 13:57

Taotlus algab kohalikus ARK's. Tuleb teha avaldus ja eskiisi tasemel joonised/seletused. Mulle saadeti Tallina ARK'st kiri pärast tagasi ja nõuti lisaseletusi. Peale lisaseletuste andmist anti luba ja tingimused.

Stabika varras on vist Volga oma.

fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

#38

Postitus Postitas fanatt » 23 Mär 2006 19:43

hea töö:wow. kena näide kuidas "sitast saia" tehakse. sul on se garaaž kuressaares?
pidur = kiiruse surm

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#39

Postitus Postitas motamees » 23 Mär 2006 22:29

Jah, garaa? Kuressaares.
Koguaeg nokitsen ikka midagi. Tööd olid lihtsalt sellised peidetud ja vähese arenguga. Sai paigaldatud tagasilda piduriosad ja käsipiduritrossid. Bens paagi kronsteinid ja paak puhastatud/korrastatud. Paigaldatud piduri rõhuregulaator.
Tegin näiteks korda tagumise udulambi. Mulle ei meeldinud, et reflektorit pole sees. Millistel on sees, neil lähevad need ruttu rivist välja. Värvitud reflektorid koorivad maha ja kroomitud roosteteavad.
Tegin omale roostevabast reflektori.
Siin pildil on lamp ilma reflektorita, shabloon ja reflektori materjal (mootorratta sumbutis olnud õhuke roostevaba plekk).Pilt

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2845
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#40

Postitus Postitas motamees » 23 Mär 2006 22:31

Siin on shablooni järgi välja lõigatud, lihvitud, paenutatud ja paigaldatud reflektor.Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist