2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Kardaani rist kilksus juba tükimat aega. Võtsin ennast kokku ja otsustasin eile ära vahetada. Kardaan alt ära ja muidugi, tagumine rist loksub. Võtsin lahti, üks ots oli jah natuke kulunud. Vähe küll, aga ikkagi. Rist vahetusse ja kardaan uuesti tagasi. Õhtul sõitma minnes, aga kilks ikke sees. Võtsin siis täna uuesti kardaani alt ära ja vahetasin ka keskmise risti ära. See oli rohkem läbi. Nüüd peaks tükiks ajaks jälle rahu olema.
Kui juba massina kallal, siis tegin ka muid pisitöid. Hiiumaal pimedas tagurpidi ajades avastasin, et tagurpidikäigu tuli ei põle. Tagurpidi teed näitasid ka ohutuled. Nüüd selgus, et lüliti klemm oli oksüdeerunud.
Samalaadne viga oli ka tagumisel udutulel. Ka see nüüd korras.
Tulede automaatlüliti pani mingi aja eest pange. Ei taha praegu külmaga sellega tegeleda. Ju kevadel vaatab, mis asemele kompunnib.
Tagumine raskus toimib väga hästi. Lausa lust on talvel sõita. Läbivus hulga etem.
Suvel peab ka pisikese roostetõrje ette võtma. Tagumistel porilaudadel hakkab soola tõttu värv äärest kooruma.
Meil tänaval nii sügavad jääroopad, et iga kord ei keera auto sealt väljagi. Jääroobastes tagurdades õnnestus ka mõlemad tagumised porikummid ära lõhkuda. Need tõmbasin "nipudega" kinni.
Kui juba massina kallal, siis tegin ka muid pisitöid. Hiiumaal pimedas tagurpidi ajades avastasin, et tagurpidikäigu tuli ei põle. Tagurpidi teed näitasid ka ohutuled. Nüüd selgus, et lüliti klemm oli oksüdeerunud.
Samalaadne viga oli ka tagumisel udutulel. Ka see nüüd korras.
Tulede automaatlüliti pani mingi aja eest pange. Ei taha praegu külmaga sellega tegeleda. Ju kevadel vaatab, mis asemele kompunnib.
Tagumine raskus toimib väga hästi. Lausa lust on talvel sõita. Läbivus hulga etem.
Suvel peab ka pisikese roostetõrje ette võtma. Tagumistel porilaudadel hakkab soola tõttu värv äärest kooruma.
Meil tänaval nii sügavad jääroopad, et iga kord ei keera auto sealt väljagi. Jääroobastes tagurdades õnnestus ka mõlemad tagumised porikummid ära lõhkuda. Need tõmbasin "nipudega" kinni.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tulin Hiiumaalt mööda jääteed tagasi. Vahepeal oli tee väga hull. Hoogu ei saanud maha lasa (lumi), aga tee oli väga konarlik. Peeglist jälgisin, et varurattad üle porde ääre välja ei lendaks.
Mingil hetkel tuli masinasse võõras heli sisse. Merepeal polnud võimalust asja uurida. Suurel saarel hakkasin võõra hääle üle mõtisklema. Vaatasin üle amordid, kõik olid olemas ja kinni. Mingeid vigu välisvaatlusel ei tuvastanud.
Pikapeale tuvastasin helide järgi ära, et kusagilt käib mootor vastu keret. Koju jõudes vaatasin üle mootoripadjad - terved. Siis tuli meelde, kardaaniristi vahetusel nägin, et käigukasti padi oli pisut lahti vajunud. Vaatasin alla, jah, täiesti puru. Vahetasin ära. Homme täislastis proovisõidule.
Mingil hetkel tuli masinasse võõras heli sisse. Merepeal polnud võimalust asja uurida. Suurel saarel hakkasin võõra hääle üle mõtisklema. Vaatasin üle amordid, kõik olid olemas ja kinni. Mingeid vigu välisvaatlusel ei tuvastanud.
Pikapeale tuvastasin helide järgi ära, et kusagilt käib mootor vastu keret. Koju jõudes vaatasin üle mootoripadjad - terved. Siis tuli meelde, kardaaniristi vahetusel nägin, et käigukasti padi oli pisut lahti vajunud. Vaatasin alla, jah, täiesti puru. Vahetasin ära. Homme täislastis proovisõidule.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Pilt unus küll tegemata, kuid too raam katusel kannatas kenasti ära 8 tk 6m 50x50 prussi, 4tk 50x50 nelikant-toru ja muud lattrauda. Paindus küll läbi, kuid koorma maha vöttes tömbas sirgeks tagasi.overspeed kirjutas:
Höuli sitt, kas see raam sääl prusse ka kannatab vöi toimib rohkem antitiivana ?
Arrogance diminishes wisdom.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Selle aastane ülevaatus enam nii kergelt ei läinud, kui varasemad. Hilissügisel vahetasin ära mõlemad esipiduri voolikud, klotsid, ühe rooliotsa, stabika kummipuksi. Aknapesu paagi panin hoopis teise. Ei viitsinud enam vanaga jännata. Klapid reguleerisin lõpeks ära. Ega seal midagi teha polnud ja väike tiks jäi ikkagi sisse.
Viimane asi oli esiklaasi vahetus. Selle tegin ära vana aasta eelviimasel päeval ja uue aasta esimesel tööpäeval kohe ülevaatusele. Muidu läheb äkki politseiga ütlemiseks.
Ülevaatus õnnestus ja rahumeeli võib jälle sõita. Täna käisingi Tallinnas. Mugavamaks sõitmiseks panin taha jälle talveraskuse. Küttekulu jätkuvalt 8l/100km kohta. Ilusamini öeldes 7,95.
Viimane asi oli esiklaasi vahetus. Selle tegin ära vana aasta eelviimasel päeval ja uue aasta esimesel tööpäeval kohe ülevaatusele. Muidu läheb äkki politseiga ütlemiseks.
Ülevaatus õnnestus ja rahumeeli võib jälle sõita. Täna käisingi Tallinnas. Mugavamaks sõitmiseks panin taha jälle talveraskuse. Küttekulu jätkuvalt 8l/100km kohta. Ilusamini öeldes 7,95.
C